Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוך קריאה של כמה הודעות, הבנתי שמתקיימים מפגשים פעם בשבוע באיצטדיון רמת-גן. אשמח לדעת באיזה שעה, ובאיזה איזור סביב האיצטדיון.

תודה,

ירון.

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

פורסם
תוך קריאה של כמה הודעות, הבנתי שמתקיימים מפגשים פעם בשבוע באיצטדיון רמת-גן. אשמח לדעת באיזה שעה, ובאיזה איזור סביב האיצטדיון.

תודה,

ירון.

 

אכן מתקיים מפגש פעם בשבוע באיצטדיון רמת-גן. השעה שכולם מתחילים להגיע היא 16:30 אבל תכל'ס אתה מעדיף להגיע טיפה יותר מאוחר יען כי אין מה לראות לפני 17:30 כמו שאמר קודמי. האזור הוא בדיוק סביב האצטדיון, אם אתה מכיר איפה שיש באולינג.

פורסם

מקווה להגיע כבר בשישי הקרוב למפגש...

בנוגע ל- RX7, אהובתי ... :lol:

למרבה הבושה, אני לא בטוח שיש לי תמונות שלה :-( אבל היא היתה כחולה, וסיפקה לי את הכף של החיים. מחוברת לכביש חזק, מנוע קטן אך אימתני - 1.1 ליטר Rotary שעד כמה שזכור לי סיפק פחות מ-100 כוח סוס. התחושה בנהיגה היתה של חוויה טוטאלית - אתה קרוב לכביש וחש אותו, ההגה כבד ומדוייק (לא הגה כח), חמישה הילוכים ידניים, ראות מצויינת ובעיקר תחושה של זריזות. שלא לדבר כמובן על כמה שהיא היתה יפה....

 

בסופו של דבר, היות וגרתי בבוסטון באותה תקופה, מזג האויר הכניע אותי. היה לי קשה להסתדר איתה בחורף בשלג עם ההנעה האחורית, לא היה לי רכב נוסף... הרכב כבר היה כמעט בן עשר, והחלטתי להתחדש - ואז גיליתי את האאודי קופה... סיפור אחר לגמרי, אבל ללא ספק מכונית שעד היום אני מתגעגע אליה.

המכונית הנוכחית שלי, הקומפקט מזכירה לי משהו מכל אחת מהן...

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

פורסם

אחלה תמונה של ה RX7...

את זה לא עשיתי עם שלי :-)

לא רוצה לחיות על אוטומט!

מורשת הרכבים שלי (רק אלה שאני מתגעגע אליהן):

BMW Compact 1996 - נוכחי

Audi Coupe GT 1985 2.2l 5cyl

Mazda RX-7 1979

×
×
  • תוכן חדש...