Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאני תמיד טוען, התעקשתי לא פעם, ואף הגעתי למצב שויתרתי על קניית רכב כשהבעלים סירב לחתום:

לא קונים רכב בלי זכרון דברים מול בעל הרכב האמיתי.

 

מה הסיומת של מספר הרישוי של הרכב ומאיזו שנה הוא?

(סתם על מנת להפריך את היותו בעל עבר בטחוני...)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לחבר שלום

בנוסף לשלל העצות הטובות שקבלת

כאשר העניין יעמוד לדלתותיו של בית המשפט ,השופט ישאל למחיר הקניה האם המחיר הוא מחיר מחירון ,או האם פחות וכמה?

במידה ושלמת מחיר מחירון עבור רכב אשר מד האוץ זויף ,זהו משא ומתן שנעשה שלא בתום לב

זהו הפרמטר שהשופט יבדוק באין הוכחות קונקרטיות לגבי זיוף מד האוץ

אז ,האם מחיר הקנייה היה מחירון ,אם לא כמה אחוזים פחות?

פורסם

מה הסיומת של מספר הרישוי של הרכב ומאיזו שנה הוא?

(סתם על מנת להפריך את היותו בעל עבר בטחוני...)

 

האוטו לא היה שיך למשטרה או לצבא או למשהו בסגנון האוטו היה רשום כפרטי לחלוטין

 

למה אתה מסרב לזרום איתנו, יש לך בעיה להגיד את דגם הרכב, או את 2 ספרות האחרונות של מספר הרישוי ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
כפי שאני תמיד טוען, התעקשתי לא פעם, ואף הגעתי למצב שויתרתי על קניית רכב כשהבעלים סירב לחתום:

לא קונים רכב בלי זכרון דברים מול בעל הרכב האמיתי.

 

צודק.

אם המוכר לא מוכן לחתום על הנתונים שמסר - יש לו סיבה טובה מאוד לכך.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני גם גיליתי שכנראה זייפו את הקילומטראז, הבעיה היא שההוכחה החותכת היחידה שלי היא הקילומטרים שכתבו ברישיון רכב בטסט (רואים שלפני שנה האוטו 150,000 ועכשיו מראה 139000). האם זה מספיק כדי להוכיח?

אין לי רישומים עדכניים ממוסך מורשה

פורסם
אני גם גיליתי שכנראה זייפו את הקילומטראז, הבעיה היא שההוכחה החותכת היחידה שלי היא הקילומטרים שכתבו ברישיון רכב בטסט (רואים שלפני שנה האוטו 150,000 ועכשיו מראה 139000). האם זה מספיק כדי להוכיח?

אין לי רישומים עדכניים ממוסך מורשה

 

ברור שכן זוהי ההוכחה הרשמית ביותר שתוכל למצוא.

פורסם
אני גם גיליתי שכנראה זייפו את הקילומטראז, הבעיה היא שההוכחה החותכת היחידה שלי היא הקילומטרים שכתבו ברישיון רכב בטסט (רואים שלפני שנה האוטו 150,000 ועכשיו מראה 139000). האם זה מספיק כדי להוכיח?

אין לי רישומים עדכניים ממוסך מורשה

לא עשית בדיקה?

בבדיקת רכב רשום ק"מ של הרכב.

פורסם
אני גם גיליתי שכנראה זייפו את הקילומטראז, הבעיה היא שההוכחה החותכת היחידה שלי היא הקילומטרים שכתבו ברישיון רכב בטסט (רואים שלפני שנה האוטו 150,000 ועכשיו מראה 139000). האם זה מספיק כדי להוכיח?

אין לי רישומים עדכניים ממוסך מורשה

 

רישום בטסט זו לא הוחכה חותכת.

בדרך כלל בעל הרכב מקריא את המספר לבוחן, מסביב יש רעש, הבוחן רושם את המספר על הטופס בכתב לא הכי ברור, בוחן אחר או פקידה אחר כך מקלידים את זה במחשב - יכול להיות שמישהו עשה טעות בספרה אחת ו 130.000 הפך ל 150.000.

 

איזה שנה הרכב?

 

צריך לגשת למשרד רישוי ולהוציא רישום קילומטרז' מטסטים קודמים, לראות אם קיימת עיקביות. רישום ק"מ בטסט מתבצע החל משנת 2010.

 

 

GUGY -

מה הקשר לבדיקה?

 

בבדיקה רושמים את מונה המרחק באותו רגע, בלי שום התחייבות לכך שזה מספר אמיתי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...