Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אחי קנה רכב לפני כחצי שנה (בערך)

ולאחר כמה זמן הופיעו בעיות חמורות שהוא הלך למוסך מורשה התברר לו שבמוסך המורשה רשו שהאוטו עשה כבר 300,000 אלף קלימטר בעוד שבמחוג כתוב 80,000 בלבד!

האוטו היה יד שניה בעת הקניה

1:מה ניתן לעשות 2:והאם המוכר יכול להתנער בטענה שכך הוא קנה ולא ידע? או שבמוסך כתוב גם את השם של המטפל וכל הפרטים?

(3:בכלל אם אפשר לדעת כל המוסכים המורשים מחוברים ביחד באיזושהי דרך?)

4:ועוד משהו חשוב שניראה לי מוזר אחי סיפר לי גם שכשהגיע הזמן לחדש את הרשיון התברר שהאוטו עבר עוד 2 ידים באותה שנה

רק שהוא לא ידע מזה כי ברשיון זה לא התעדכן (כי זה היה בתוך אותה שנה) זה הגיוני? 5:ואם כן שוב מה ניתן לעשות למוכר (אני לא חושב שהיה חוזה או משהו בסגנון)

תודה לכולם מני

פורסם

שלום וצהרים טובים,בדיוק אותו דבר היה אצלי וגם אצלי המוכר טען שלא ידע ולא עינין אותו כמה ק"מ עבר הרכב וכול שיחות הט"ל נידחו ונידחו בתרוצים שונים.....עד ששלחתי לו מיכתיו מע"ד,ואז הכול הישתנה והוא היתקשר וביקש ליסגור עינין ובסוף שילם לי מחיר הרכב +ההשקעה שהשקעתי עד שנודע לי שהרכב עשה 3000000 ק"מ.בהצלחה.

פורסם

זיוף זו עבירה פלילית.

 

גש לעורך דין.

 

שיהיה בהצלחה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אם בזיכרון הדברים/חוזה המכר רשום הקילומטרז' בעת המכירה אז יש לך קייס, אם לא אז זה מסבך "קצת" את העניין אבללא הופך אותו לבלתי אפשרי.

רצוי לפנות לעו"ד, וכן להגיש תלונה במשטרה.

פורסם

לפני שמגישים תלונה במשטרה, יש לגשת למוכר ולעמת אותו עם הנתונים. אם ישנו זיכרון דרכים שכולל ק"מ מדוייק אתה לגמרי מכוסה, אבל גם אם לא זה לא לגמרי אבוד. אני אישית חוויתי מקרה דומה, הקלטנו את הרמאי שגם איים עלינו בטלפון. בספן של דבר הוא פיצה אותנו ב25% מערך הרכב ועוד הכרחנו אותו לתרום 2000 ש"ח לבית כנסת...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לדעתי אם אין מסמך כתוב אז זו בעיה:

מה יקרה אם המוכר יטען שהרכב נמכר עם 300K על הספידומטר והקונה מתוך רצון לסחוט אותו גילגל את הספידומטר אחורה ?

מה יקרה אם המוכר יכחיש הכול ויטען שרימו גם אותו?

 

בקיצור לא פשוט, מדובר בגירסה מול גירסה ולהזכירכם, חובת ההוכחה חלה על התובע.

פורסם

אני הייתי פועל ככה:

1. מתקשר לבעל הרכב הקודם ומיידע אותו על הדבר ומבקש לקבל פיצוי.

2. אחרי שהוא יתנער מאחריות אני ישלח מכתב מעו"ד בבקשה לקבל פיצוי.

3. אחרי שהוא יתעלם אני אתבע אותו בבית משפט לתביעות קטנות.

סביר להניח שתזכה לקבל פיצוי.

פורסם

חברה זו עברה פלילית וסוחר ניכנס ל5שנים לכלא ביגלל זה ובעזרת חבר מהפורום ששלח לי בזמנו חוקים ופתח לי את העניים ,היתעודדתי קיבלתי כוח ומרץ והתחלתי לעבוד על זה וכמובן שהחזרתי את הרכב וקיבלתי את כול הכסף.לקח איזה חודשים שלושה אבל גם אתה יכול ,שלח לו מיכתיו אזהרה מע"ד ליפני נקיטת צעדים מישפטים וניראה איך הוא יגיב,בהצלחה.ודבר ריאשון תתחיל להקליט שיחות ט"ל איתו...

פורסם

הכי חשוב, מדובר בסוחר או אדם פרטי?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ככל הידוע לי מדובר במוכר פרטי ולא בסוחר

 

נ.ב. אם אפשר התיחסות לשאלות 4 ו5 תודה מראש

 

היי, אם תגיד באיזה רכב מדובר זה יוכל לעזור:

לדוגמא, הצבא מוכר בתקופה האחרונה מאות רכבים מסוג מגאן, קנגו, ואופל אסטרה.

המשטרה מוכרת גם היא, סובארו B4, פאסאט, 323, אוונסיס וקרינות.

 

בגלל זה מעניין אותי איזה סוג רכב זה, כי אם הרכב היה בבעלות מדינה כל שהיא, והאדם שקנית ממנו עשה משחק של "פרטי", אז כנראה הצליח לו.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
4:ועוד משהו חשוב שניראה לי מוזר אחי סיפר לי גם שכשהגיע הזמן לחדש את הרשיון התברר שהאוטו עבר עוד 2 ידים באותה שנה

רק שהוא לא ידע מזה כי ברשיון זה לא התעדכן (כי זה היה בתוך אותה שנה) זה הגיוני?

 

כן

 

5:ואם כן שוב מה ניתן לעשות למוכר (אני לא חושב שהיה חוזה או משהו בסגנון)

תודה לכולם מני

 

הסכם בעל פה הוא חוזה לכל דבר, הבעיה היא ההוכחה שלו

אם הוא אמר שהאוטו יד 2 והוא יד 3 הוא שיקר, אתה יכול לדרוש פיצוי

 

אגב, בקשר לזיוף הק"מ זאת עבירה פלילית, אפשר להתלונן במשטרה, לא יודע עד כמה מתייחסים לתלונות כאלה

×
×
  • תוכן חדש...