Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אחרי החלטות קשות בחרתי בפגו 205 קניתי אותה עם כל מיני תוספות חמודות

 

 

בקיצור לעניין ,יש לה פילטר פתוח של סימוטה היא מודל 95 הזרקה...

 

עכשיו הפילטר נמצא באמצע של המנוע ואני לא יודע רשמו פה חלק שזה מוסיף חלק שזה מוריד מהביצועים רציתי חוות דעת..

 

אגב הנה היא..,1406071519lz9.jpgz9.jpg

פורסם

תמונה של המנוע תעזור מאוד לא מכיר את המנוע,

בכל מקרה הפילטר מומלץ כמה שיותר רחוק ממקור חום והמנוע הינו חם מאוד, באשר המנוע ינק אוויר חם תהיה ירידה משמעותית בביצועים.

:-) just smile
פורסם

אני יצלם בקרוב תמונה מקדימה

מישהו יכול להגיד לי איזה שיפורים מומלץ להוסיף לה שיתנו קצת יותר מהירות ,כוח..?

פורסם

תעשה חיפושששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש בן אדם

 

מה זה קצת כוח, תסביר את עצמך, השא' שלך היא כללית מידי

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

גבר יש לך 3000 ש"ח לצ'יפ?

כמוש אמרתי תעשה חיפוש בנוגע לצ'יפים - אתה תיוכח שזה לא יתאים לאוטו שלך בעיקר כי הוא אמוספרי וגם כי הוא לא בנוי לכך

 

אין לך מה להיתעסק עם שיפור האוטו אלה אם יש לך תקציב ברמת 20K צפונה

 

אתה כן יכול לשים פילטר ודוד זרימה חופשית אך אני שוב מצהיר שלא תהיה לכך כל השפעה ברמה הפרקטית על הכוח של האוטו

 

כמו כן ציין את דגם האוטו, קילומטראג', הספק- הכל

 

אתה כן יכול לטפל באחיזה של האוטו( לדוג' צמיגים טובים)

 

קרא את 11 הדיברות למשפר המתחיל זה יעזור לך

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...