Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשדרוג שאני עושה למערכת החלטתי שאני הולך על בי אמפ.

אני יגביר אקטיבית סט קדמי וסט אחורי (סטים זהים כדי שהכיונונים יהיו זהים MBQ-QSC)

 

בשביל זה אני צריך שני מגברים 4CH, האחד כבר יש לי נקמיצ'י PA4100 נותן 100RMS לערוץ ב12 וולט

יגביר שני זוגות מידים.

ואני רוצה עוד מגבר 4CH שיגביר לי שני זוגות טוויטרים. עכשיו הבנתי שזה צריך להיות מגבר שמוציא בגג 50-70 RMS לערוץ.

ורצוי מגבר של חברת היי אנד.

בחנתי כבר אופציה של מגבר DLS מסדרת הCA40

נותן 50 RMS בגישור

ואודיסון SRX שנותן גם משהו באזור הזה.

 

למישהו יש נסיון עם אחד מהמגברים? יכול לתת המלצות חוו''ד?

 

אם למישהו יש עוד רעיונות לעוד מגברים שיכולים לעשות את העבודה אני אשמח להמלצות.

 

וגם רציתי לדעת עוד משהו.

האם אני יכול לחסוך את המגבר הנוסף ע''י חיבור כל האלמנטים ב2 אוהם על הנקמיצ'י?

כי ה2 אוהם הוא נותן 200

ויש לו כפתור שמוריד את מטח בחצי שזה אומר שב2 אוהם הוא יתן לי 100

וזה נותן לי שני ערוצים ל4 מידים 200RMS שזה יוצא 100 לכל וופר

ו2 ערוצים נוספים ל4 טוויטרים 100RMS שזה יוצא 50 לכל טוויטר

וגם ככה הם היו מכוונים על אותו הגיין ועל אותם כיוונים במגבר

 

האם במקרה הזה יש צורך בעוד מגבר?

או שהגעתי להספקים שעוד מגבר היה נותן לי וזה מיותר להוסיף עוד מגבר?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

באופן שתארתי אני כן חותך את כולם אותו דבר ולכן אני מביא את אותו הסט גם לאחורה.

השאלה בעקרון היא אם עדין לחבר את המגבר של הנקמיצי ב2 אוהם או שעדיף להביא עוד מגבר

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

כמו שאמרתי לך עוד לפי שכיוונתי לך במעט את הנקמיצ'י, הוא מגבר פשוט לא טוב, אין לו צליל אמיתי ולשדתי הקרוס שלו הוא פשוט לא איכותי, עדיף שתימנע משימוש בקרוס שלו

 

לדעתי את הבי אמפינג תשאיר לסט הקידמי אלא אם אתה מחפש במה אחורית לנוסעים מאחור

באמת שעדיף מגבר איכותי לטוויטרים

אני באמת הייתי הולך על הכיוון של DLS או LRX שנותן יותר מה שהוא מוצהר, הצליל של האודיסון SRX לדעתי לא מספיק נקי לטוויטר איכותי בעוצמה גבוה (לפחות בשבילי) (כמובן שביחס לקמיצ'י הוא הרבה הרבה יותר טוב)

 

אתה מודע שאם תחבר בהצלבה (2 אום) אתה תאבד את הFADER שלך ולא תוכל אולי לאזן בין הבמות ויהיה לך סלט גדול?

 

נ.ב

"אני יגביר אקטיבית סט קדמי וסט אחורי (סטים זהים כדי שהכיונונים יהיו זהים MBQ-QSC)"

זה שהסטים זהים לא אומר שהכיוון זהה, מיקום ההתקנה שונה, אני אישית מסתדר בלי סט אחורי

×
×
  • תוכן חדש...