Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורס נהיגה מתקדמת - גרסת רודסטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עוד למדתי שה - MR2 שלי (הכסופה בסרט) מאוד סוררת על הכביש וניתן די בקלות להביאה לכדי משחקי שליטה מהנים ותת היגוי מטורף.

:? בשביל תת היגוי לקנות MR2?? :?

 

סילבר :wink: תת הגוי צמיגים קדמיים מחליקים

הגוי יתר צמיגים אחוריים מחליקים

 

אריאל - הוא התכוון oversteer

ותאמין לי , יש הרבה מאוד סיבות לקנות אמ אר 2

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
עוד למדתי שה - MR2 שלי (הכסופה בסרט) מאוד סוררת על הכביש וניתן די בקלות להביאה לכדי משחקי שליטה מהנים ותת היגוי מטורף.

:? בשביל תת היגוי לקנות MR2?? :?

 

סילבר :wink: תת הגוי צמיגים קדמיים מחליקים

הגוי יתר צמיגים אחוריים מחליקים

 

אריאל - הוא התכוון oversteer

ותאמין לי , יש הרבה מאוד סיבות לקנות אמ אר 2

תיארתי לעצמי שהוא התבלבל קצת... אבל בדקתי בכל מקרה.

שמח שנהניתם בקורס, מקווה שזה יציל כמה רכבים מעצים\עמודים\מע"צים...

לגבי הסיבות לקנות MR... אני חושב שהייתי הולך על מיאטה ידנית :D

:-)

פורסם

אני הייתי הולך על BMW ידנית ... 328 ... שנתון ישן יותר אבל ויי איזה מכונית!

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

סיבה מספיק טובה להעדיף מיאטה ידנית על פני MR2 חדשה היא העובדה כי הטויוטה נמכרת רק עם תיבת ה-SMT (או STP או SPC או איך שלא קוראים לתיבה הרובוטית שלהם). העברות ההילוכים שלה איטיות בצורה משמעותית לפי מה שראיתי.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
עוד למדתי שה - MR2 שלי (הכסופה בסרט) מאוד סוררת על הכביש וניתן די בקלות להביאה לכדי משחקי שליטה מהנים ותת היגוי מטורף.

:? בשביל תת היגוי לקנות MR2?? :?

 

סילבר :wink: תת הגוי צמיגים קדמיים מחליקים

הגוי יתר צמיגים אחוריים מחליקים

 

אריאל - הוא התכוון oversteer

ותאמין לי , יש הרבה מאוד סיבות לקנות אמ אר 2

 

בדיוק בחלק הזה של ההדרכה הוא היה בשירותים... :lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לגבי הסיבות לקנות MR... אני חושב שהייתי הולך על מיאטה ידנית :D

 

הסבר ונמק

:twisted:

 

מחיר.

מראה (לטעמי לפחות).

התיבה הרובוטית כפי שציין לפני יניב.

מיאטה.

:-)

פורסם

אוקיי, מצב היפותיתי 8)

 

טויוטה אמ.אר.2 שנת 2001 ידני, מנוע מרכזי, יד ראשונה מצב דנדש 20,000 ק"מ מילד עשיר שרק נסעה הלוך ושוב מהרצליה פיתוח לכיכר המדינה (יש עוד שנה לאחראיות)

או

מזדה מיאטה, ידנית, חדשה מהחברה

 

שניהם אותו מחיר בדיוק.....

 

בקשר למראה החיצוני - אין ויכוח "על טעם וריח....."

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

קראתי בפורום אחר שהמיאטה זכתה בתואר "המכונית בעלת ההתנהגות הטובה ביותר" במבחן השנתי של AUTOCAR. מה אתה צריך יותר מזה?

 

המיאטה תמיד מצאה חן בעיני כי היא אפשרה לנהג ליהנות ממנה במהירויות יחסית שפויות. ל-MR2, לפי מה שזכור לי מהכתבות אחרי שהיא הושקה, יש אחיזה גבוהה יותר ובשביל לשחק איתה אתה צריך להגיע למהירויות גבוהות בהרבה. עוד דבר שאני לא אוהב בטויוטה זה תנוחת הנהיגה הנמוכה והדלתות הגבוהות - לפעמים אתה רואה MR2 ברחוב וכל מה שאתה רואה מהנהג זה המצח :?

פורסם
אוקיי, מצב היפותיתי 8)

 

טויוטה אמ.אר.2 שנת 2001 ידני, מנוע מרכזי, יד ראשונה מצב דנדש 20,000 ק"מ מילד עשיר שרק נסעה הלוך ושוב מהרצליה פיתוח לכיכר המדינה (יש עוד שנה לאחראיות)

או

מזדה מיאטה, ידנית, חדשה מהחברה

 

שניהם אותו מחיר בדיוק.....

 

בקשר למראה החיצוני - אין ויכוח "על טעם וריח....."

כנראה שמיאטה ידנית מהחברה.

"לצערי" מיאטה זה סוג של חלום ילדות שקשה לגבור עליו.

אגב, הכל היפותטי... אני 1.85 עם "עצמות גדולות" אז אין מצב שאני אגיע לתנוחת נהיגה סבירה ברכבי צעצוע האלה... בעיקר לא עם גג סגור.

:-)

פורסם

אריאל - התאור שלך, זה אני, ואין בעית מקום באמ אר 2

 

חוץ ממיקום המנוע , תכלס המיאטה והאמ אר 2 די זהים בנתונים - לא צריכים תורים גבוהים או מהירות מופרזת , את זה כתבו על הS2000

 

ועידן צודק, מתוך עשר המכוניות שהשתתפו הקורס האמ אר 2 SMT באה מקום ראשון בגימקאנה

 

אבל רק בגלל שאני סתם השתוללתי :twisted::twisted::twisted:

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
אריאל - התאור שלך, זה אני, ואין בעית מקום באמ אר 2

 

חוץ ממיקום המנוע , תכלס המיאטה והאמ אר 2 די זהים בנתונים - לא צריכים תורים גבוהים או מהירות מופרזת , את זה כתבו על הS2000

 

ועידן צודק, מתוך עשר המכוניות שהשתתפו הקורס האמ אר 2 SMT באה מקום ראשון בגימקאנה

 

אבל רק בגלל שאני סתם השתוללתי :twisted::twisted::twisted:

אתה יודע מה...

הלוואי והיה לי את הכסף לאחת מהעגלות האלה. :D

לאחר מכן היתי מתלבט... כנראה שהייתי בוחר בסוף באימפרזה :lol:

:-)

פורסם
ועידן צודק, מתוך עשר המכוניות שהשתתפו הקורס האמ אר 2 SMT באה מקום ראשון בגימקאנה

 

אבל רק בגלל שאני סתם השתוללתי :twisted::twisted::twisted:

 

זה הכל נהג בג'ימקאנה... הוכחנו את זה כבר מספיק פעמים...

 

ובנוגע ל-SMT, חיפשתי עכשיו אבל לא מצאתי את הגיליון של EVO שבו הם בוחנים תיבות מכל הסוגים ומשווים ביניהן (מדד ה-EVONESS). גם ה-SMT נבחנת שם... למיטב זכרוני היחידה שהתקרבה (מאוד) לגיר ידני היא ה-SMG2 של ב.מ.וו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...