Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רלוונטי כבר.

לא הייתי גודש S16.

לפחות לא עם המערכת הזרקה והסעפת המחורבנת שלה.

לגבי המנוע, בלוק בונבון, אבל לא גודש הרבה. צריך להחליף חלקים.

לקחת סעפת של MI (אחלה תא גדישה).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הצחקת אותי .

 

שלדת ה 306/ZX טובה עשרות מונים משלדת הסיוויק .

 

האחיזה לא תשתנה ולא ההתנהגות . אם הנהג חרמן ומדביק דוושה בכל הזדמנות , זה משהו אחר . זו בעיה בנהג ולא ברכב .

 

מנוע של 605 טורבו , מסוגל לטפל בהרבה כוח מפני שהוא תוכנן לגדישה ונבנה בהתאם לכך . אמינות מצויינת .

 

לשדרג בלימה זה ממש מצחיק . ברקסים של ברלינגו והאוטו עוצר בובה . גרושים .

 

מצטער , אבל אין חבילה טובה יותר מ 306/ZX מוגדשות .

 

אולי יש מהירות יותר , אבל כחבילה , אין טובות יותר . נקודה .

 

למה אתה צוחק?

שלדה זה גוף מת. גואמטרייה פשוטה. אפשר לשנות ולחזק. אין כאן שום יתרון, חוץ מזה שזה בא יותר טוב במקור ב306.

על אחיזה אתה לא צודק. לסיוויק יש מתלים הרבה יותר טובים וגמישים מ306. צריך רק לכוון אותם לצרכים שלך.

 

לגבי מנוע, אני אמור לצחוק ולא אתה. בשביל להגיע לביצועים של סיוויק עם מנוע סגור, אתה מציע

להשתיל מנוע ואז לשפר. למה זה נראה לך משתלם, אם צריך עוד לקנות מנוע ולבצע עבודה?

 

ברקסים של ברלינגו? שיא טכנולוגייה :) לי יש אופצייה לשים בלמים של לג'נד עם שתי בוחנות.

 

בקיצור, אני לא בא להגיד מה יותר טוב.

אני אומר שלקחת סיוויק ולגדוש (גם אם זה מנוע סגור) הייה הרבה יותר זול, משתלם וחזק יותר מלשים מנוע אחר ואז לשפר אותו על פג'ו כל שהיא.

Omnia mea mecum porto

פורסם
ברקסים של ברלינגו? שיא טכנולוגייה :) לי יש אופצייה לשים בלמים של לג'נד עם שתי בוחנות.

 

וכמה יעלו לך קאליפרים כאלה?

ברקסים של ברלינגו אפשר למצוא בקלות בפירוקיות במחיר מצחיק

פורסם

אתה כנראה לא הבנת .

 

אף אחד לא טען שלהונדה אין אופציה לבלמים טובים . להיפך , אין זה סוד שלהונדה יש את שוק החלפים הטובים ביותר .

 

אבל לפיג'ו אתה קאליפרים של ברלינגו ב 400-300 ש"ח . בלימה מאוד מאוד טובה .

 

בשביל לבלום דומה בהונדה צריך לשלם יותר .

 

לגבי אחיזה , כל רכב אפשר לייצר לו אחיזה ע"י גומי טוב + קוילאוברים . גם התנהגות אפשר לשנות .

 

בפיג'ו זה בא מוכן מהחברה . ברמה הגבוהה ביותר .

 

כמה יעלה לגרום להונדה לקבל את אותה אחיזה + אותה ההתנהגות ?

 

סבבה . אתה מתחיל לקלוט .

 

לא טענתי לרגע שההונדה בסיס גרוע . ממש לא .

 

אבל כדי להגיע ל X רמה עם הפיג'ו יעלה זול יותר מאשר להגיע עם ההונדה .

 

אני מדבר כמובן על "חבילה" ולא על דראגסטרית .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לסיביק יש כמה יתרונות מובנים שבהחלט מהווים בסיס טוב לשיפור.

המיתלה הקדמי שלה מעולה(עצמות עצה כפולות)ומקנה לה יכולת משיכה מצויינת ביציאה מפניות תחת כוח,מערכת הבלמים המקורית טובה יחסית.

החסרונות העיקריים שלה בעייתים לשיפור-מיתלה אחורי פשוט יחסית שגורם לאחיזה בעייתית של חלקה האחורי,הגה ארוך מידי וקל מידי.

שני החסרונות האלו לא קלים ולא זולים לשיפור,ובתחום השילדה ה 306\ZX עולות עליה עשרות מונים.

ואגב,לרובר 600 טורבו יש מנוע מקורי של רובר ולא מנוע הונדה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ממש לא .

 

לקחת סיוויק ולנסות לגרום לה להתנהג כמו 306/ZX יעלה הרבה כסף .

 

לגרום להגה לדבר כמו ההגה של ה 306/ZX לא בטוח שיהיה אפשר .

 

לגרום לה לבלום כמו ה 306/ZX יעלה הרבה כסף . ( עם ברקסים בגרושים )

 

לגרום לה להאיץ יעלה מעל 10 אלף ש"ח . שזה טיפה פחות מ 306/ZX .

 

ככה שמבחינת להביא אותה לחבילה טובה , היא תעלה יותר מה 306/ZX .

 

מבחינת פוטנציאל ? הסיוויק לוקחת בגדול . אבל לא על זה דובר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

שאלת תם:

במקרה של ה306/ZX, האם ההבדל במקרה של פרוייקט טורבו בין 306/ZX רגילה (לא ספורטיבית) לבין ZX/306 ספורטיבית כגון XSI,Volcan משמעותי?

השאלה נובעת מהסיבה שיותר קל למצוא דגם לא ספורטיבי, בעלות נמוכה משמעותית וברוב המקרים גם שמור יותר.

לפי מה שאני רואה, רוב המכלולים מוחלפים בפרוייקט, וההבדל שניראה לי הוא אך ורק בגיר.

 

בברכה.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

ממש לא הגיוני לגדוש דגם נחות.

המטרה של כולנו היא להשיג כמה שיותר הספק (באמינות) בכמה שפחות כסף אז ההבדל בהספק בין הדגם הנחות ובין הוולקן יהיה קניית הכוחות סוס הכי זולה שתוכל לבצע (שלא לדבר על שיפורי המתלים/בלמים/נוחות המתווספים כבונוס) :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

את האמת אם כבר בדברים כאלה אנו עוסקים אז הייתי חושב על 205 MI16

 

ולפני כמה ימים יצא לי לראות דבר אחד המוזרים והלא רגילים, קסארה MI16! משופרת באופן אטמוספרי למשהו כמו 180 כ''ס ובעתיד כנראה תכנון לטורבו.

 

יכול לצאת אחלה פרוייקט, לא חובה MI16 אלה 2.0 טורבו 8 שסתומים.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
יכול לצאת אחלה פרוייקט, לא חובה MI16 אלה 2.0 טורבו 8 שסתומים.

עמית.

 

עמית,

איזה פרויקט? הנה אוטו כזה למכירה, מקורי מהחברה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קסארה וקסטניה זה רכבים שונים טבל כן העקרון דומה.

 

אתה מציג יחידה מקורית בארץ ולי יצא לראות קסטניה שנראת פשוט לגמרי מושתלת mi16 וזה לא דבר רגיל.

 

בכל מקרה כפי שהבנתי משיחה קצרה זה לא כ''כ מסובך לעשיה ואם כבר מזכירים צרפתיות אז הייתי מברר טיפה את הכיוון הזה.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אה, קסארה. לגדוש אותה יכול להיות באמת מגניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ממש לא הגיוני לגדוש דגם נחות.

המטרה של כולנו היא להשיג כמה שיותר הספק (באמינות) בכמה שפחות כסף אז ההבדל בהספק בין הדגם הנחות ובין הוולקן יהיה קניית הכוחות סוס הכי זולה שתוכל לבצע (שלא לדבר על שיפורי המתלים/בלמים/נוחות המתווספים כבונוס) :wink:

 

כוונת המשורר לא הייתה לגדוש עם המנוע הנוכחי, אלא הסבה לRGX או YGX (יכול להיות שהתלבלבתי באותיות, עמכם הסליחה).

המחשבה הייתה שבכסף שחסכנו בקנית הדגם הלא ספורטיבי, נשקיע על החלפת המכלולים שגם ככה יוחלפו בהסבה.

אני מבין שיש דברים שפשוט שונים לגמרי כמו הסרן או הגיר, פשוט חשבתי שאולי העלות תהיה זולה יותר או פשוט ההסבה תתבצע ברכב שמור יותר.

 

Good Shabes.

שי אסרף - Team Kobi-Racing


×
×
  • תוכן חדש...