Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב הסיכויים שהקסנטיה היתה מודל 95-6 עם מנוע S16 (מקורי) שנראה דומה לMI ולא השתלה של MI.

 

ורועי, אם נעזוב את הסעפת יניקה בצד , מה בדיוק הבעיה בחלקי מנוע של S16?

כי יש חברה DP ENG. (זאת שפיזבן הזמין ממנה את הסעפת לטורבו בהמלצת אביב AKA א.א. :) ) שמתמחה בשיפורי צרפתיות שדווקא טוענת שחוץ מPREASURE PLATES ואטם ראש - כל החלקים הפנימיים האחרים מתאימים לעד 300 כ"ס, קצת סותר את מה שאתה אומר , במיוחד שמאחוריהם ניסיון די עשיר בנושא.

וגם הניהול הוא לא בדיוק נפילה (למרות ששנינו יודעים שגם ככה צריך ניהול נורמאלי אם רוצים לעשות את הפרויקט כראוי אז זה שוב לא ממש רלוונטי.

 

מה שגם הורס קצת את הנקודה של הפוטנציאל היותר גבוהה של הסיוויק לא?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני בדר"כ מאמין לחברות רציניות.

אבל במקרה הזה יש לי ניסיון.

הבלוק- מעולה.

קראנק- כנ"ל.

הטלטלים האלה יעופו מהאגזוז, ביחד עם הבוכנה, לפני שתגיע ל-250.

האטם- צודקים, אבל יש "קומבינה" מעולה שתחזיק אטם מקורי גם ב-400 כ"ס.

 

בשביל 300 כ"ס, צריך גדישה של מעל 1.5 באר (בטורבו נורמלי, GT28 למשל).

בקיצור, לא מסכים איתם.

 

אם אתה מדבר על איזה מנוע עם פוטנציאל גבוה יותר, אז S16 עדיף על RGX.

למרות שבסכומים שצריך להשקיע, אני מאמין שה-RGX לא יפגר מאחורה.

 

סיפור קטן.

היתה חברה (משפר), טורקית אם אני לא טועה, שטענה שהוציאה ממנוע M3 3.2 ליטר טורבו, 1000 כ"ס.

וכל זה בלי לשנות את מבנה התא מנוע וכו', רק המנוע+טורבו (וחלקים פנימיים).

יש את כל הבניה. מאוד מאוד מקצועית.

הרבה חברה בארה"ב התחילו להזיל ריר, אבל אז התחילו הספקות.

למנוע הזה, האמריקאי, יש בעיה לעבור 600 כ"ס, כי אז צריך RAM AIR מיוחד.

מערכת הקירור היתה מגבלה.

הגיר! הוא טען למקורי, למרות שהניסיון על הגיר הזה, בעייתי מעל 500-550 כ"ס.

וכו' וכו'.

כאשר ביקשו ממנו גרף דיינו, הוא התחיל לגמגם.

בקיצור כבר 4-5 שנים שהוא טוען ל-1000 כ"ס, בלי הוכחה.

 

 

לשי ראלי,

עלות המכלולים שתצטרך להחליף (סרן אחורי, מתלים קידמיים, משאבת דלק, בלמים, גיר) יעלה לך כמו הדגם הספורטיבי.

במיוחד אם מדובר על ZX, וולקן עולה כ-10-15K, עלות החלקים שהזכרתי, עולה יותר.

 

שלאלדבר על חוקיות.

יותר קל לאשר החלפה ממנוע 2 ליטר אחד לשני, מאשר ממנוע 1.6/8 ל-2 ליטר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

שלאלדבר על חוקיות.

יותר קל לאשר החלפה ממנוע 2 ליטר אחד לשני, מאשר ממנוע 1.6/8 ל-2 ליטר.

ואני חשבתי שברגע שאתה שם טורבו אפשר לזרוק את כל החוקיות לפח..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש הבדל גדול בין לאשר את המנוע לבין חוקיות...

 

האטם- צודקים, אבל יש "קומבינה" מעולה שתחזיק אטם מקורי גם ב-400 כ"ס.

 

פרט, נמק והסבר בבקשה

פורסם

אפשר לאשר RGX ( מנוע טורבו ) ב 306/ZX .

 

ככה שרועי קצת צודק בעניין .

 

ואופיר , אטם של HDI... יחזיק הכל .

 

 

מה לא עושים בשביל לסתום לרועי את הפה . אני אפילו עונה במקומו .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...