Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה טורבו - ללכת על זה או לא?


שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתה לי הונדה ידנית מודל 96, שברבות הימים הפכתי אותה לטורבו (אימפרזה 99) , די נהנתי ממנה, אבל שרפתי גם הרבה ימי עבודה , עם שק"ש במוסך.

מכרתי אותה בחצי מחיר לאחר שנה וחצי של נסיעה עם הטורבו.

 

בזמן האחרון תוקפים אותי פלאשבקים מהעבר , ועלה הרצון מלפניי לרכוש הונדה בשנית, והפעם לעבוד על המנוע והמסביב בצורה רצינית ויסודית יותר , להכין את הסביבה בצורה טובה יותר לכוח נוסף.

 

ההונדה עצמה-25K , טורבו, סעפת, קולר, עבודת צנרת- (דאון, צנרת שלימה 3 אינץ', דוד אחורי) , מזרקים 600-700, ווסטגייט , מחשב aem, שעונים+חיישנים, משאבת דלק +פלאגים וכו' וכו' - הכל בסביבות 25 אלף.

 

אז שתי שאלות יש לי:

 

א) אם אני הולך על זה שוב פעם, האם כדאי ללכת עד הסוף ולחזק כמו שצריך מנוע D, שזה כולל סליבים, בוכנות , טלטלים, מייסבים וכו' או שכדאי לעשות שוב בצורה פשוטה ולתת לחלקים להתבלות ולהחליף מנוע\גיר מדי פעם?

 

ב) האם יש אופציה יותר טובה מרגשת ומהנה , ב50 אלף ש"ח?

 

ג) הבנתי שב3 שנים האחרונות החוקים החריפו, וזרועות החוק השתפשפו בנושא, האם זה נכון? הבוחנים מציפים היום את הכבישים? הידע שלהם בנושא גדול מבעבר?

 

אשמח לקבל תשובות ממבינים, ואולי ממישהו שהספיק לרכוש נסיון בנושא הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש אופציה טובה יותר והיא אימפרזה GT.

 

אם תמצא אחת....במצב סביר(אני לא אומר מצב מזהיר - סביר זה גם דיי נדיר לרכב שכזה), אם תמצא אחת....אתה מסודר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאימפרזה GT ב50K תהיה במצב מזהיר.

בכל מקרה אם כבר סיביק טורבו אז עם מנוע B

יש כמה חברה שעשו את זה כמו שצריך ונוסעים נפלא.

"I teach the fools some basic rules"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות

 

יש לי סלידה מאיביזות משום מה..

 

ובעניין מנוע B - הסיבה שמכרתי את ההונדה היא הזמינות של החלקים.

אז בטח שלא מתאים לי כל הסטרס הזה באמצע החיים לראות תאוטו מושבת חודש עד שמגיע גיר\מפלג וכו' (במקרה של B)

 

מנוע B לא מרגיש יותר טוב מD מטורבת בשבלול בינוני ומטה

 

ועוד דבר,

 

אני הפכתי את ההונדה מאוטומטית לידני , תהליך ,שעל הנייר , נראה קל מאין כמוהו. אבל תכלס בשטח, תהליך מפרך , הרבה מאוד חלקים למצוא , וגם אחרי שהחלפנו הכל, האוטו טחן גירים חופשי כל כמה זמן.

 

ועכשיו כשסרדין כבר לא בעניינים, מי ממלא מקומו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה רכבים ללא טורבו שבגדישה המנוע שלהם יחזיק הרבה כוחות סוס מאשר ההונדה (במנוע סגור) והפוטנציאל שלהם גדול מההונדה מבחינת השילדה.

הם אפילו יותר זולים לרכישה.

RS2000 זה רעיון בכיוון הנכון.

אסטרה GSI כנ"ל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ,

 

צרפתייה מוגדשת .

 

גם מנוע מוגדש במקור . ( 605 טורבו ) חוסך הרבה התאמות והבאת חלקים מחוזקים .

 

גם יכולת בלימה טובה . אין צרפתייה שלא עברה לברקסים של ברלינגו .

 

גם יכולת להכנס לסיבובים מהר . האחיזה ממש טובה .

 

גם שלדה מעולה . ההתנהגות הכי טובה שאפשר לבקש .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה רכבים ללא טורבו שבגדישה המנוע שלהם יחזיק הרבה כוחות סוס מאשר ההונדה (במנוע סגור) והפוטנציאל שלהם גדול מההונדה מבחינת השילדה.

הם אפילו יותר זולים לרכישה.

RS2000 זה רעיון בכיוון הנכון.

אסטרה GSI כנ"ל.

 

העניין בהונדה, שהכל שם כמו לגו. אתה פותח מכסה מנוע ומבין בדיוק מה קורה שם. בפורד זה לא אותו דבר..ואני מעדיף רכב שיש לי נסיון והבנה בו.

 

אבל בכל מקרה, אני ממש לא מקובע בדעתי ולהיפך, בשביל זה פתחתי תשרשור הזה, לקבל הצעות.

 

בכמה אני יכול להביא rs2000 ועל איזה שנים ונפח אתה מדבר?

 

היא נוחה , מפנקת?..

 

מהמנוע המקורי כמה אפשר להוציא עם גדישה נמוכה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ,

 

צרפתייה מוגדשת .

 

גם מנוע מוגדש במקור . ( 605 טורבו ) חוסך הרבה התאמות והבאת חלקים מחוזקים .

 

גם יכולת בלימה טובה . אין צרפתייה שלא עברה לברקסים של ברלינגו .

 

גם יכולת להכנס לסיבובים מהר . האחיזה ממש טובה .

 

גם שלדה מעולה . ההתנהגות הכי טובה שאפשר לבקש .

 

 

אחלה..אני חולה על צרפתיות. אחרי ההונדה קניתי פג'ו 205 פשוטה ביותר, ואני נהנה ממנה יותר.

 

יש אפשרות להשתיל מנוע 16 שסתומים 1.9 על מה שיש לי? (או שצריך לעשות הרבה שינויים ?)

 

1.9 מוגדש נשמע אחלה..השאלה אם זה אפשרי ומשתלם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על מנוע MI 16 .

 

דיברתי על מנוע של 605 טורבו ששתול בתוך ZX/306 .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש לך, GTI?

אם כן, אפשר לשים MI16.

העניין שהמנוע הזה פחות אמין בגדישה מההונדה.

יש אפשרות לשים את המנוע של ה-605 טורבו ב-205 (קוד RGX או RGY).

חיסרון אחד- בלוק ברזל (כל המנועים של ה-205, כולל MI, הם אלומיניום).

אתה תרגיש שינוי בהיגוי ובאוטו לאחר שתשים מנוע כזה.

היתרון- מגיע עם טורבו עליו (T25), עם חלקים פנימיים שיחזיקו כמעט 2 באר (ב-RGX לפחות, גם ה-Y חזק מאוד).

 

ההחלפה די קלה, יש הרבה ניסיון עם זה.

אני חושב שההונדה תהיה יותר חזקה קצת (בגדישה נמוכה), אבל כשתעלה הגדישה, האמינות והכוח של הפיז'ו, עדיפים.

שיקול..

כבר היתה לך הונדה, לא בא לך לנסות משהו אחר? לחזור 3 שנים אחורה?

RS גם כן אחלה של פרוייקט, האוטו נוסע יפה מאוד עם טורבו.

 

ד"א, אם וולקן באה בחשבון, אז יש אחת עם כל הדברים האלה בתוכו + עוד חמוצים (מאוד איכותיים), באזור הסכום שאתה מדבר עליו (ואפילו בפחות כסף).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי ההונדה קניתי פג'ו 205 פשוטה ביותר,

 

מה יש לך, GTI?

 

 

רוי,

יש לו 205 פשוטה.

 

גרגמל,

חיפשת לך כמה אופציות מעניינות בדוק אותן:

רובר 600 T יד 1.(אני לא ממש מת עליו אבל מכנית הוא ממש דומה להונדה והוא מוגדש מקורי!

205 GTI במחיר שנותן לך בתקציב להפוך אותה לטיל קטן.

סיטרואן קסנטיה טורבו מקורית!

306 16S

ניסן 200SX - עם קצת התמקחות ישאיר לך איזה 7-10K ש"ח לשיפורים. הרכב כבסיס מצוין!

וכל אלה מודעות רק מהשבוע האחרון, חפירה יותר אינטנסיבית בטח תניב עוד רכבים מעניינים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוי,

יש לו 205 פשוטה.

 

ואתה טוען ש-205 GTI זה לא רכב פשוט?:lol:

 

הרובר אחלה רעיון.

נראה לי שהבחור רוצה טורבו, כוח רציני, לא סתם שיפור.

אז הוא צריך רכב בלי טורבו ב-20-25K (בשביל שיהיה מספיק לשים טורבו).

או רכב עם טורבו, ב-40K בערך, בשביל לשפר ולתקן בעיות.

 

לכן,

RS 2000. פורד, נזילות. אבל נוסע.

רובר 600TI. רובר. רובר:cry:. אבל טורבו וזז יפה. בתוכו זה הונדה.

ZX טורבו. אין לי משהו רע להגיד. טוב, עיצוב.

פרויקט 205 טורבו. טיל בליסטי, אבל מתפרק ולפי דעתי לא עומד בסטנדרט כבר.

שוב פעם הונדה.

אסטרה GSI. נשמע לי מפחיד. אין יותר מדי בשוק, רובן שחוטות, אין הרבה ניסיון טורבו עליהן.

 

 

 

רגע...

רוצה אוטו מצחיק וחזק? נראה לא משהו, אבל ייתן להרבה בראש?

יש לי רעיון מעולה.

ב.מ.וו 525. מתחילת שנות ה-90 (נקרא E34).

מנוע 6 צילינדרים, 2.5 ליטר, אם תקבל את האמריקאי שיחקת אותה (2.7 ליטר, יחס דחיסה של טרקטור, משהו כמו 7.5:1).

עולה שקל תשעים.

פוטנציאל להמון כוח, בלי הרבה השקעה.

נראה כמו הצרות שלי.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנים האלו שאתה מחפש, אין סיכוי שתגדוש טוב מבלי לפתוח את המנוע. לגדוש על מנוע ישן ועייף, זה לא רציני.

ואם תרצה ותיהיה מוכן לפרויקט כזה, אין מנוע יותר טוב לזה מהמנוע של הונדה.

במנוע סגור אתה מוציא 200+ ובמנוע מחוזק עד 400 בלי בעיה.

כל השטויות האלו של בלימה והאחיזה , נפתרות ע"י קוילאוברים ואין ספור קיטים של בלמים להונדות. אפילו של לגנד, או של פרלוד.

היתרון הוא בים חלקים אפטרמארקט. לך תמצא סעפת לrs2000

לגדוש צרפתייה זה לא חכם. כל ההתנעגות שלה נעלמת ברגע שיש לך 200 כ"ס בגלגלים קדמיים. כך שאין שום הבדל.

רק צרות מהמנוע עוד לפני השיפור.

 

בכל מקרה חשוב שתזכור את מספר שלוש

Omnia mea mecum porto

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע "סגור ישן ועייף" של בימר שהוזכרה יוציא באותה השקעה יותר כח ממנוע" טרי" של סיביק/רובר/פיזו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...