Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אפתח ואגיד שאני מבין את רגשות האשם שלך.

 

א ב ל -

תבין, בארץ ליהיות בנאדם טוב יכול לחזור אליך בבומרנג בצורה רעה של ממש.

 

2 אופציות צפויות לקרות כשתשאיר מספר טלפון.

1. יתקשרו אליך בשביל להבין מה אתה רוצה.. כי לפי מה שאתה מתאר לא ישימו לב לזה, יגידו לך תודה על היושר ולא צריך לעשות מזה סיפור גדול.

2. יתקשרו אליך.. ישאלו מי אתה.. יעלה להם הרעיון שאתה פראייר והנה הזדמנות פז לשפץ את הפחחות של האוטו החבוט. כמובן, על חשבונך - איך לא.

 

עכשיו, תחשוב על זה לרגע.. ובכנות תגיד לי מה הסיכויים שתקבל כתשובה את אופציה 1. בהתחשב במדינה שאתה גר בה כמובן. הרבה יותר קטנים מהסבירות של 2, נכון?

GS300.

פורסם

אני אשתדל לומר את זה בעדינות, אבל בגלל אנשים עם מנטליות כמו שלך המדינה הזאת נראית כפי שהיא נראית היום.

כמעט אף אחד לא מוכן לקחת אחריות, שלא לדבר על לשלם, על נזק שהוא אחראי לו.

ואח"כ אנחנו לא מבינים למה כל כך לא טוב לנו פה :?

 

גם אם קיימת סבירות כלשהי שהצד הנפגע ינצל את ההזדמנות לעשיית רווח, עדיין אין הצדקה לא להשאיר פרטים (ואם תקרא שוב פעם את ההודעה הראשונה שלי בשרשור הזה, תראה שמדובר גם בעבירה פלילית).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תבין, בארץ ליהיות בנאדם טוב יכול לחזור אליך בבומרנג בצורה רעה של ממש.

 

המלצות שכאלה גורמות למדינה להיות כמו שאתה חושב שהיא.

מה כבר קרה? עשה נזק וישלם עליו, זה הכל, יהיה קצת יותר עני ויותר שלם עם עצמו.

לפני כמה זמן יצאתי מחניה ונהגת (+2 עוללים במושב האחורי בכיסאות בטיחות)שנסעה בכביש נורא נבהלה (אעפ"י שבפרוש לא חסמתי את נתיב נסיעתה והיא יכלה להמשיך לנסוע כרגיל) סטטה מהנתיב ופגעה במדרכה ופוצצה צמיג.

אז אם היא הייתה שמה יותר לב למתרחש בכביש היא הייתה מונעת את התקרית.

אם היא הייתה נוסעת יותר לאט היא הייתה מונעת את התקרית.

אם הצמיג היה יותר תקין (ולא חתיכת הגומי העבשה שההיתה לה שם) אז הוא לא היה מתפוצץ...אם,אם,אם.

החלפתי לה צמיג לרזרווי, קפצנו לפנצר מאעכר, קניתי לה צמיג חדש והתנצלתי על התקרית.

אחרי יומיים צץ לי בעסק בעלה עם זר פרחים וחבילת שוקולד וביקש להודות על ההתנהגות .

וככה מתנהגים בני אדם נורמטיביים ולא אנשים שחיים בתרבות פוסט טראומה שכמונו.

לפעמים, צריך לצאת מגדרך בכדי להתנהג כמו שצריך, הכי קל זה לסנן איזה קללה ולא להשאיר מס טלפון.

הכי קל זה לעקוף את האופנוען המרוסק באמצע הצומת ולמהר הבייתה לא להפסיד שניה מחייך היקרים.

אבל בכדי לעשות את הדבר הנכון צריך להתאמץ ולהשתדל, ושם נברר המוץ מהתבן.

פי, איזה נאום יצא לי :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני אפתח ואגיד שאני מבין את רגשות האשם שלך.

 

א ב ל -

תבין, בארץ ליהיות בנאדם טוב יכול לחזור אליך בבומרנג בצורה רעה של ממש.

 

 

אין אבל. אם נפלת על נוכל שינסה לסחוט אותך אז תתמודד איתו. זה ממש לא מצדיק לפגוע ולברוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ושוב אני חוזר למה שכתבתי לך בהודעה הקודמת שלי: אתה משלם לחברת הביטוח כל שנה בשביל שהיא תשלם על הנזק שנגרם בדיוק במקרים כאלה. למה שאתה תשלם בנוסף גם 1000 ש"ח? תן לביטוח שלך לטפל בזה.

 

חבל שאתה שוכח פרט קטן...השתתפות עצמית.

 

ולפותח השירשור - גש עם בעל הרכב לפחח שאתה מכיר ואם המכה קטנה כפי שאתה מציין התיקון יעלה פחות מ-1000 ש"ח.

 

אין כאן שום דילמה מוסרית - צריך לשלם על נזקים שעשו לנו כפי שאנו רוצים שישלמו לנו על נזקים שגרמו לנו - וחשוב לכולם לחשוב באיזו מדינה אנחנו רוצים לחיות ובין אילו אנשים.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

לא ידעתי שיש כזה דבר "דילמה מוסרית"

או שיש , או שאין. אין כאן דילמה. לפי מה שאני רואה , יש.

אז, תקח אחריות ותטפל מזה. כמובן שתצלם הכול, כי השני יכול להיות לא כלכך מוסרי.

תציע לבעל הרכב לתקן את הנזק הספציפי. יכול להיות שהוא לא ירצה בכלל לטפל בזה ויסתפק בכמה שקלים במזומן.

Omnia mea mecum porto

פורסם

כנראה שהניסוח שלי היה קיצוני מעט.

זה לא שאני בן אדם זבל.. להיפך.

ולא פעם אחת, כל פעם שניסיתי ליהיות אדם טוב, איכפתי ונחמד האנשים הלא נכונים ראו את זה ותפסו טרמפ עליי ועל התמימות שלי.

 

בתכל'ס אתה לא יכול לדעת על מי נפלת ולמי דפקת את האוטו.

אבל אם אותו מקרה היה קורה לי, הייתי מצלם את הפגיעה הבודדה שאני גרמתי לה כהוחכה וכאמצעי זהירות לכל מקרה שהוא ומשאיר את הפרטים האישיים שלי.

 

אני למדתי לחשוב פעמיים לפני שאני מציע עזרה או נוהג בטוב לב.

ומצטער אבל זה נכון. זה הרושם שקיבלתי מהמדינה.

(זה לא שבאתי מרוסיה ואמרתי "טפו חרא של מדינה" אני פה מגיל שנתיים וחצי. שירתתי בצבא בגבעתי. בשביל למנוע השערות מיותרות)

GS300.

פורסם

גם האוטו שלי נראה די חבוט.

 

ואני אתן לך שתי דוגמאות לדברים שקרו לי.

 

חניתי בגדרה מול הבנק , והלכתי להוציא כסף ,איך שאני מסתובב חזרה ,אני קולט יפנומטית(לא זוכר איזה)עם הפינה האחורית ליד הכנף שלי ,מציץ מהחלון לכיוון המפגש ,מחזיר את הראש ובורח.

בשניה הראשונה חשבתי שהוא בדיוק סיים רוורס עם הראש אחורה כדי לא לפגוע ,עד שהבנתי שהוא בורח ,כבר היה מאוחר מידי.

 

המכה לא היית נוראית (ניתנת לתיקון ) והמשכתי את חיי בעצבים (לאותו ערב) .

 

עברה יותר משנה.

 

אני חוזר מהצפון עם בחורה שפגשתי לראשונה באותו ערב (כן הספיקו לה שעתיים כדי לבוא איתי מהצפון הביתה )חונה את הכריזמה של ההורים מאחורי החיפושית שלי ,וליבי החסיר איזה 15 פעימות .

הטמבון נראה כמו שבונץ של ביסלי גריל ,הכנף נראת כמו כלום ,המדרגה עקומה ,הטסה עקומה ,והכנף הקידמית משופשפת.

 

שיחה קטנה עם אבא שלי הבהירה יש מספר של האוטובוס שעשה את זה (הסבירות לאוטובוס ליד הבית שלי היא כמו של טנק בארלוזרוב) ,חברת האוטובוסים שילמה בדיוק מה שביקשתי ,ואני לא ביקשתי יותר ממה שצריך .

 

יצאתי מרוצה.

 

תבחר מי אתה רוצה להיות .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לפותח השרשור - אין פה דילמה מוסרית.

 

תחשוב על חוק המוסר הבא:

 

אם היו נכנסים בך, היית רוצה שישאירו פרטים?

 

אם כן - תשאיר גם.

 

זה מאוד פשוט.

 

אל תקשיב לאבא שלך, עשית טעות ואתה צריך לשלם.

 

קרה לי גם, ביציאה מהחנייה במהירות אפס כמעט, נכנסתי עם הפגוש של הסיוויק באיזה גרוטאת ליסינג יפנית שלא ראויה בכלל נגיעה של הסיוויק.

 

צא מהסרט שלך.

 

יש לך הונדה סיביק.

 

הונדה סיביק. אתה מקשיב לעצמך? זהו. הונדה סיביק. מנוע 1,600 סמ"ק. רגילה. יפנית. זהו.

 

כולה הונדה סיביק.

 

צא מהסרט שלך.

 

ותפסיק להיכנס באנשים. תלמד לנהוג.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לפותח השרשור - אין פה דילמה מוסרית.

 

תחשוב על חוק המוסר הבא:

 

אם היו נכנסים בך, היית רוצה שישאירו פרטים?

 

אם כן - תשאיר גם.

 

זה מאוד פשוט.

 

אל תקשיב לאבא שלך, עשית טעות ואתה צריך לשלם.

 

 

 

צא מהסרט שלך.

 

יש לך הונדה סיביק.

 

הונדה סיביק. אתה מקשיב לעצמך? זהו. הונדה סיביק. מנוע 1,600 סמ"ק. רגילה. יפנית. זהו.

 

כולה הונדה סיביק.

 

צא מהסרט שלך.

 

ותפסיק להיכנס באנשים. תלמד לנהוג.

 

מילא אם היתה לך מיאטה אבל סיוויק ?????

 

 

 

:lol:

פורסם

אני לא מבין מה הדילמה פה? אתה, לעומת אבא שלך, חונכת כראוי, להודות בטעויות וכן, מה לעשות? לפעמים גם לשלם עליהן. אין ברירה. אני מוכרח להשאיר את הפרטים שלך, לא משנה כמה האוטו חבוט. אם כבר, זה שהאוטו חבוט זה רק סיבה יותר טובה להשאיר פרטים. זה מראה שלבנאדם אין כל כך הרבה כסף שהוא יכול להרשות לעצמו עוד תיקונים סתם.

תעשה את הדבר הנכון ותשאיר פרטים. אם אתה חושש מניצול טוב הלב שלך, שלוף מצלמה ותצלם את הפגיעה, ואת התמונות שמור לעצמך איפשהו, למקרה ש...

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

 

 

צא מהסרט שלך.

 

יש לך הונדה סיביק.

 

הונדה סיביק. אתה מקשיב לעצמך? זהו. הונדה סיביק. מנוע 1,600 סמ"ק. רגילה. יפנית. זהו.

 

כולה הונדה סיביק.

 

צא מהסרט שלך.

 

ותפסיק להיכנס באנשים. תלמד לנהוג.

 

GO GO KUNDASON!

 

VOLK, גם אם הייתה לך S CLASS חדשה וחבטת ביפנית ישנה ומסריחה - מי אתה בכלל שתגיד את מה שאמרת?

לא ראויה?! יכול להיות שהיפנית המסריחה יקרה יותר לבעליה מאשר ההונדה יקרה לך - לכל רכב, לא משנה מה הוא, תתנהג באדיבות כאילו הוא מרצדס. כי לבעלים שלו יכול להיות שהוא שווה כמו מרצדס.

 

ואל תתנהג כאילו הונדה סיוויק זה פורשה. זה לא רכב ספורט, זה אפילו לא רכב נדיר (הציטוטים שלך מתחת לתמונות של ההונדה ממש מגוחכים). אבל זה וויכוח לפעם אחרת...

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...