Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה פעמים עוד יסתובב באינטרנט הרעיון המטופש של לפתוח רכבים דרך הסלולרי?

 

אני אנסה להסביר שוב, בדרך הניסוי ההפוך.

 

גשו למגרש החניה הקרוב, פרקו אנטנה של רדיו מאחת המכוניות. עכשיו דחפו את האנטנה חזק ועמוק לאוזן, עד שתשמעו רדיו. אם לא שמעתם רדיו (ובכל זאת דחפתם חזק) - אז או שעבדו עליכם או שלא תשמעו שוב לעולם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה מטופש כל כך ??

לפני יותר משנה אמא שלי סיפרה לנו על זה בארוחת ערב שישי ולא האמנתי אז הייתי חייב לנסות,

ירדתי אל הרכב של אמא שלי שהוא 20 מטר מהבית בערך ועוד השלט היה בתוך הבית, שמתי את הטלפון שלי ליד המכונית ובטלפון אמא שלי לחצה וזה פתח...

 

למרות שניסיינו במכונית של חבר ולא עבד.

205 GTI.

פורסם

כמובן שזה אפשרי, גם אם הרכב נימצא 200 מטר מהביית! כל זאת אם יש לך שלט בסגנון MVP ויש מישהוא בבית שילחץ עליו :lol:.

 

אפשר גם לחבר איזו אזעקה שיש לה נייטרול ידני (דרך חוט חשמל) ואת החוט הזה לחבר לטלפון סלולרי אם דיבורית שבתוך הרכב (כמו המוטורולה) ואז כשאתה מיתקשר לאותו הטלפון הוא שולח אות לנטרל את העזקה וזהו, הרכב פתוח. הבעיה היא שאם מישהו מיתקשר לטלפון הזה באמצע הלילה כשהרכב בחנייה הוא ישר ניפתח :oops:

וכמו שפיתגם סיני עתיק אומר: "אם אין לך משהוא חכם להגיד - תגיד פיתגם סיני עתיק אמר"

פורסם
מה מטופש כל כך ??

לפני יותר משנה אמא שלי סיפרה לנו על זה בארוחת ערב שישי ולא האמנתי אז הייתי חייב לנסות,

ירדתי אל הרכב של אמא שלי שהוא 20 מטר מהבית בערך ועוד השלט היה בתוך הבית, שמתי את הטלפון שלי ליד המכונית ובטלפון אמא שלי לחצה וזה פתח...

 

למרות שניסיינו במכונית של חבר ולא עבד.

 

 

אם כך זהו יום המזל שלך, עכשיו רק נשאר לך לשים גלולות לחסכון בדלק ולצפות במחוג הדלק יורד לאט יותר!

 

חבל רק שלא ביררת קודם איך עובדים שלטים של רכב.

פורסם
אם כך זהו יום המזל שלך, עכשיו רק נשאר לך לשים גלולות לחסכון בדלק ולצפות במחוג הדלק יורד לאט יותר!

 

חבל רק שלא ביררת קודם איך עובדים שלטים של רכב.

 

 

תשמע אולי באמת זה היה יום המזל שלי, אבל לצערי אני לא מסתפק בשמועות בחיים וחייב לראות כדי להאמין ולא זוכר מי אמר לא משנה המרחק יכול להיות גם 200 מטר,אז פשוט כתבתי איך היה לא אמרתי שיותר רחוק לא היה עובד, בקיצור לי זה עבד באותו מקרה כמה פעמים של נעילה ופתיחה, מזל,מקריות או אכן אמיתי, לא יודע.

205 GTI.

פורסם
תשמע אולי באמת זה היה יום המזל שלי, אבל לצערי אני לא מסתפק בשמועות בחיים וחייב לראות כדי להאמין ולא זוכר מי אמר לא משנה המרחק יכול להיות גם 200 מטר,אז פשוט כתבתי איך היה לא אמרתי שיותר רחוק לא היה עובד, בקיצור לי זה עבד באותו מקרה כמה פעמים של נעילה ופתיחה, מזל,מקריות או אכן אמיתי, לא יודע.

 

לא קראת מה אמרתי? "חבל שלא קראת קודם איך שלטים של רכב עובדים!!"

פורסם

והכי מצחיק, למה אתה חושב שהרסיבר של השלט נמצא בתוך הדלת? (שאתה מקרב את הטלפון לדלת)

בתוך הדלת הרכיב היחיד שיש שקשור לנעילה זה המנוע החשמלי.

פורסם

זה שנפתח לו האוטו ממאתיים מטר, עם שלט של אזעקה מאפנה ןסוללה חלשה דיי חלשה - פתחתי את הרכב ממרחק של כ150 מטרים.

אני רק יכול לנחש שהאזעקות ביפר עושות את זה הרבה יותר טוב!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...