Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם באוטובוסים עם גיר רגיל (נדיר אבל קיים) מתחילים בשני. מההסבר הצולע שקיבלתי הבנתי שהילוך 1 מאוד קצר ונועד להתחלת נסיעה בעליות.

מעבר לזה עם מנוע בעל מומנט גבוה לא נראה לי שזה יהווה איזשהיא בעיה מלבד שחיקה מהירה יותר של הקלאץ'

 

אכן. כשדוד לי נוהג במשאית הוא מתחיל לרוב עם הילוך שני. בעליות הוא מתחיל עם הילוך ראשון והרכב נוסע 4-5 מטר והמנוע צועק. הילוך ראשון מאוד קצר ברכבים כבדים!

Xbox12341

פורסם

באוטובוסים ומשאיות זו לא בעיה כי ההילוך הראשון הוא הילוך שנועד לזינוקים בעליה כשהרכב עמוס.

 

ברכב פרטי חזק אין בעיה והנזק הוא רק בלאי קצת יותר מואץ לקלאץ' אבל ברכב חלד יותר הבלאי לקלאץ' מאוד גבוה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מה הקשר למשאיות ואוטובוסים?

 

כמו שכבר ציינו שם זה בנוי ככה שאתה מתחיל בשני ואפילו מעל זה.

 

אני עבדתי על טרקטור שמתחילים בו משביעי מתוך 16 ,ובאחר שמתחילים בשביעי מתוך 19......

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

נו, כי כמו שכתבו קודם כל ההילוכים ש"מתחת" להילוך תחילת הנסיעה הרגיל מיועדים להיות אולטרה קצרים לתחילת נסיעה במעמס כבד/עליה/בוץ/גרירה של איזה מחרשה כבדה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

למה לנהוג בגיר ידני אם לא בא לך להעביר הילוכים? תקנה אוטומט.

חוז מזה אני לא חושב שזה בריא לרכב. גם אם זה קלאץ' או כל דבר אחר. התחלת נהיגה בשני מצריכה יותר מאמצים מהתחלת נסיעה בהילוך ראשון, עדינות ומשיכת קלאץ' שלא יתכבה האוטו. זה נראה לי הזוי לעשות את זה לרכב שלך . ובהקשר לרכבים צבאיים כמו קנגו, אז זה לא חוכמה גדולה כשזה לא האוטו של אבא שלך.

עדיף תסעו באוטומט .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...