Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מחפש לקנות זכוכית מאוד דקה - עובי של 1מ"מ לערך + חיתוך לפי מידה.

 

כל המקומות, שמתעסקים עם מסגרות לתמונות, לא מחזיקים זכוכיות כאלו.

 

מישהו אולי מכיר מקום, שכן מחזיק ?

 

תודה מראש.

 

 

פורסם

נסה אצל בונה אקווריומים, אולי אצלו תמצא.

קלמי - 0522583373

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

מילימטר הוא לא ימצא אצל בוני אקוריומים אלא אם הם בונים אקוריומים כדי לגדל בהם אמבה.

 

נסה לבדוק אצל יבואני זכוכית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מקום ספציפי אני לא מכיר, אבל בזכוכית מאוד דקה משתמשים בד"כ במעבדות - מניחים עליהן נוזלים ואז אפשר להביט בהם דרך מיקרוסקופ.

נסה לברר אולי בחנויות שמוכרות ציוד למעבדות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
איזה גודל הזכוכית?

אם מדובר בגודל קטן, לדוגמא גודל של מסך חיצוני של נגני MP4 אז אולי אני יכול לעזור.

 

אסף

 

מדובר בפס בגודל בערך 25 על 3 סנטימטר.

אודה מאוד עם תוכל לעזור.

 

תודה גם לאלעד על הרעיון, אני באמת לא חשבתי על זה.

 

 

פורסם

נצל"ש -

 

איפה אני יכולה להשיג זכוכית לטאצ' סקרין בזול? יש לי פאלם שאני צריכה להחליף לו מסך...

 

(תסלחו לי אם אני לא מבינה את ההבדל בין מסך נגיעה לזכוכית רגילה פשוט אין לי מושג בזה..)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
נצל"ש -

 

איפה אני יכולה להשיג זכוכית לטאצ' סקרין בזול? יש לי פאלם שאני צריכה להחליף לו מסך...

 

(תסלחו לי אם אני לא מבינה את ההבדל בין מסך נגיעה לזכוכית רגילה פשוט אין לי מושג בזה..)

 

לפאלם בדרך כלל כבר קונים מסך קומפלט באיביי - סביב ה20-50 דולר.

לא נהוג להחליף רק את הזכוכית [ מצד שני, כמה נסיון יש לי בלנפץ פאלם-פיילוטים, מצד שלישי פאלם? לא הגיע הזמן להשתדרג???]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
לפאלם בדרך כלל כבר קונים מסך קומפלט באיביי - סביב ה20-50 דולר.

לא נהוג להחליף רק את הזכוכית [ מצד שני, כמה נסיון יש לי בלנפץ פאלם-פיילוטים, מצד שלישי פאלם? לא הגיע הזמן להשתדרג???]

 

 

רון.

 

זה מחשב כף יד לא של פאלם פשוט התרגלתי לקרוא לו ככה.

 

אני כבר אבקש מחברים בארה"ב שיביאו לי את המסך הספציפי מארה"ב. תודה.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

"רפי שפירא" ברחוב סחרוב בראשון לציון.

הוא אחד הגדול בתעשית הזכוכית,אני מאמין שהוא מחזיק את מבוקשך!

 

 

שחרון

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...