Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצעה חשובה לכביש 6-לחייב אותם לשים על כל שילוט המכוון אותנו אל הכביש מה המרחק עד הכניסה אל הכביש הנכסף-ככה הנהגים יוכלו לשקול אם שווה להם להכנס לכביש או להמשיך בכבישים הרגילים.כולם מכירים את הדרך הארוכה אל הכביש כשחוזרים מטבריה....

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אם אתה יודע לאן אתה נוסע אז אתה אמור לדעת גם את המרחקים המשוערים ליציאות הקרובות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אתה צריך להציע את זה לה לא לנו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הצעה חשובה לכביש 6-לחייב אותם לשים על כל שילוט המכוון אותנו אל הכביש...כל מיני דברים...ולבסוף: "טבריה...."

 

דבריך התקבלו במערכת, לקחנו לתשומת ליבנו, בישיבה הבאה נחליט אם להוסיף את זה לשאר הנושאים אותם אנו מחייבים אנשים לעשות. על הפרק גם לחייב אנשים לקנות GPS, לא ללכת לשירותים בשבת, ושילוט המכוון אל המקרר בבית.

פורסם
אם אתה יודע לאן אתה נוסע אז אתה אמור לדעת גם את המרחקים המשוערים ליציאות הקרובות.

 

אף אחד לא צריך לנחש.שלחתי גם להם נראה מה הם ישיבו.

 

ארז אתה מה זה מצחיק.... NOT!! :roll:

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

יש לי מס' הצעות יותר טובות::idea:

1. לחייב נהגים לבדוק צמיגים ואורות לפני שמתחילים "לדהור" בכביש.

2. לחייב נהגים ללמוד איך ואיפה מותר לעמוד בשוליים ומה צריך לבצע כאשר נעצרים בשולייים.

3. לחייב נהגים לא לעצור בנתיב שמאל כי יש פנצ'ר ברכב.

4. לא לטייל בשוליים כאילו זו שמורת טבע.

5. לא לנסוע נגד כיוון התנועה.

6. להבין ששירות לקוחות לא עובד 24 שעות ביממה ומוקד חירום נועד לתאונות, מפגעים וסיוע בלבד.

7. לא להשאיר רכב לא מסומן בכביש.

ועוד הרבה הרבה דברים אחרים...

 

*כן, אני עובד בכביש 6 במוקד חירום וכל מה שכתוב קורה לפחות פעם בשבוע.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

אני בעד, לא כולם יודעים בדיוק איפה המחלפים של כביש 6 והם מפרסמים את כביש 6 גם עשרות קילומטרים מהמחלף כאילו המחלף כבר מעבר לפינה.

 

אגב - קראתי כבר מזמן שהם חוייבו לעשות את זה, זה עוד לא קרה...

פורסם
יש לי מס' הצעות יותר טובות::idea:

1. לחייב נהגים לבדוק צמיגים ואורות לפני שמתחילים "לדהור" בכביש.

2. לחייב נהגים ללמוד איך ואיפה מותר לעמוד בשוליים ומה צריך לבצע כאשר נעצרים בשולייים.

3. לחייב נהגים לא לעצור בנתיב שמאל כי יש פנצ'ר ברכב.

4. לא לטייל בשוליים כאילו זו שמורת טבע.

5. לא לנסוע נגד כיוון התנועה.

6. להבין ששירות לקוחות לא עובד 24 שעות ביממה ומוקד חירום נועד לתאונות, מפגעים וסיוע בלבד.

7. לא להשאיר רכב לא מסומן בכביש.

ועוד הרבה הרבה דברים אחרים...

 

*כן, אני עובד בכביש 6 במוקד חירום וכל מה שכתוב קורה לפחות פעם בשבוע.

ליאור

 

בוא אני אסכם לך את זה בחיוב אחד שניתן לעשות:

1. לחייב טפשים לא לצאת מהבית

 

 

ולרועי, לא ניסיתי, אבל אם כבר אז כבר. (אם כבר לא הבנת את המסר הכוונה)

פורסם
1

2. לחייב נהגים ללמוד איך ואיפה מותר לעמוד בשוליים ומה צריך לבצע כאשר נעצרים בשולייים.

4. לא לטייל בשוליים כאילו זו שמורת טבע.

 

*כן, אני עובד בכביש 6 במוקד חירום וכל מה שכתוב קורה לפחות פעם בשבוע.

ליאור

 

קודם שיהיו אצלכם בכלל שוליים.

 

לדעתי המפגע הכי גרוע בכביש 6 הוא העדר נקודות עצירה והעדר שוליים ברוחב שמאפשר לעצור במרחק סביר מהכביש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
קודם שיהיו אצלכם בכלל שוליים.

 

לדעתי המפגע הכי גרוע בכביש 6 הוא העדר נקודות עצירה והעדר שוליים ברוחב שמאפשר לעצור במרחק סביר מהכביש.

 

שי יש לא מעט ירידות עפר מהכביש (כמובן בתחום הכביש), כשנפרץ לי האטם ראש שם על הכביש :oops: , תוך חצי דקה מצאתי ירידת עפר לעמוד בה, במרחק גדול מהתנועה.

פורסם

יש קטעים שכן ויש קטעים ארוכים מאוד ללא שום קטע עפר לעצור.

 

נכון שב 99% מהמקרים אין בעיה למשוך עוד קצת אבל לא תמיד זה אפשרי. מן הראוי בכביש כזה שלפחות כל קילומטר או שניים תהיה נקודה שאפשר לעצור בה בביטחה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ההצעה שבפתיחה היא ללא ספק חשובה ומועילה. התגובות הלעגניות שכאן מצביעות על חוסר הבנה בסיסי בתרבות צרכנית נאותה וחבל.

יש לחייב את החברה בהעמדת שלטי הכוונה במרחק מינימלי מהכביש, לחילופין לציין מרחק, כפי שמציע הפותח.

חג שמח.

×
×
  • תוכן חדש...