Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת איך הסאב של הפינקס גולד 350 RMS

איך הוא?

ואיך הסאב של של האודיו באן ה400 RMS?

ואיך הסאבים של הרץ?

ואיפה יש אתרים בשביל לראות את הסאבים של הרץ כאילו שאפשר לקנות מהמדינה?

--> מערכות / שיפורים <--

פורסם

פיניקס והרץ אתה יכול לחפש בפורום דיברו עליהם הרבה, לטובה, ככה שאין ספקות לגביהם

 

אודיובאן 400 הוא לא ברמה שלהם, בכל אופן אני מחזיק אחד כזה בצד בתיבה קומפקטית אטומה ואתה מוזמן לבא לשמוע אותו אם אתה מעוניין (נתניה)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
רציתי לדעת איך הסאב של הפינקס גולד 350 RMS

איך הוא?

ואיך הסאב של של האודיו באן ה400 RMS?

ואיך הסאבים של הרץ?

ואיפה יש אתרים בשביל לראות את הסאבים של הרץ כאילו שאפשר לקנות מהמדינה?

 

ניתן לקנות סאבים במדינה, לא מהמדינה.

ובמקום להסתמך על תגובות של אנשים - עדיף שתשמע כמה סאבים ותחליט לבד.

אני בטוח באם תסע לכ-3 מתקינים באזור שלך, תוכל לשמוע ולהתרשם ולהחליט לבד.

פורסם

shakedd,

 

מומלץ שתגיע לאחד ממפגשי הפורום, שם תוכל לשמוע כמה סוגים של סאבים ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורך. לי אישית יש את הסאב של פניקס גולד ואני מאוד אוהב את גוון הצליל שלו. קניתי את הסאב הזה אחרי ששמעתי במיפגשים של הפורום כמה סוגים של סאבים וקבלתי את ההחלטה על הסאב הנ"ל.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

השאלה שלי אני כמעט סגור על פינקס גולד ה350 RMS

אני מחפש דיוק ואיכות עם אני יהיה מרוצה ממנו?

ועם אפשר לשם אותו בתיבה אטומה?

ואיך החברה הזאת נחשבת?עם היא כמו רוקפורד גאנסיס וגיאל אודיו ?

והסאב של קיקר איך בוא?ה400 RMS

--> מערכות / שיפורים <--

פורסם

דיוק ואיכות זה הפיניקס גולד ZR שאתה רוצה (350RMS בשבילך).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קניתי אחד שכזה לא מזמן. עובד כרגע עם מגבר שמחזיק עליו את המורל דוטק שלי אבל עדיין נשמע מצוין. כל דחיפת אוויר - חבל על הזמן.

בטוח שעם מונו הוא בכלל יקפיץ לי את הלב.

 

לגבי דיוק ואיכות - פיניקס גולד.

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

לי יש את ה ZR אוקטן ואני מאד מרוצה(הוא אמנם עדיין לא מותקן אבל שמעתי אותו אצל חבר וממש התלהבתי)

לדעתי היותר איכותי ממנו זה קסנון

הבנתי שזה ממש מעולה (הייתי קונה אם הייתי יודע דה אז)

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם
מכת פיניקס גולד ZR הולכת פה :)

.

 

מכת מה? נראה לי התבלבלת בדגם רוני :-D

באמת שסאב טוב ה-ZR. תתחדש ותהנה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כמו תמיד אני הולך נגד הזרם והייתי הולך דווקא על סאב של הרץ אנרגי/היי אנרגי

קטנים/מדוייקים/חזקים ובקיצור מעולים!

פורסם

גיא כמו שאתה יודע חזק זה יחסי ומה שחזק בשבילי אולי לא מספיק חזק בשבילך.

וכן סאבים גם מסדרת אנרגי חזקים, במיוחד ביחס לגודל שלהם!

פורסם

יבגני,

ההרץ מאוד מדוייקים, אבל באמת שהם אנמיים וחסרי... באס בעצם!

הם נשמעים כמו מידים שיורדים נמוך יותר, אין להם את העוצמה שלסאב צריכה להיות הם פשוט מדוייקים.

( אני מסתמך על שמיעה של 2 אנרג'י 10' והי אנרג'י 12 )

הפניקס ZR הוא בעל יותר עוצמה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אמיר, באיזו תיבה שמעת את ההרצים?

 

אני בעל אחד כזה 10" ויכול לומר כמה דברים על הסאב הזה בתיבה אטומה.

 

עוצמה - הוא מרגיש מעט חלש לחלק מהאנשים ובשירים מסויימים גם לי. מצד שני ישנם שירים שאני מרגיש שהרכב עף ממקומו אבל בניגוד לסאבים אחרים שהיו אצלי שחנקו את הרכב הסאב הזה מדייק ומנגן (כן, כן, ממש מנגן) הרבה באופן שמשלים את המוזיקה. אני הגדרתי אותו כ"מעודן" ברגע ששמעתי אותו, למרות שלעיתים נדמה שהוא דומיננטי מדי.

 

מסקרן אותי לדעת מה יוצא ממנו בתיבה פתוחה. נראה לי ששם הוא יעשה שמות ברכב אך מצד שני ייפגע לו הדיוק.

 

רענן.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

×
×
  • תוכן חדש...