Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מיוחד ל"חביבת" הפורום - הטויוטה קורולה החדשה


sronis
שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא פגשתי אחד ששרק אחרי קורולה, וכנראה שלא יהיה אף אחד אשר ישרוק אחרי הדגם החדש, אולי אותך מקרר מודרני מרגש , לשמחתי אותי לא.

 

"יש להם אחלה מחיר כמשומשות ונורא קל למכור אותם וכו וכו."

 

בניגוד לך, אני לא קונה את הרכבים שלי משיקולי סחירות כפי שהצבעת במשפט הנ"ל (ודי סותר את העבר האוטומוטיבי שלך..), אלא בחבילה הכללית שהרכב מציע, כאשר כבל משפחה , נושא הבטיחות מקבל עדיפות גדולה.

אז כן 2 כריות יכולות לעשות את ההבדל בין חיים ומוות, ומערכת ESP הוכחה כמצילת חיים, ולי זה חשוב ביותר, ולכן הטויוטה נמחקת מהרשימה ולא אגש לסוכנות לראות אותה.

יבואן טויוטה מזלזל בציבור הלקוחות שלו, כאשר אינו מאפשר ולו כאופציה לרכוש את אביזרי הבטיחות הללו.

 

אתה עוד ממשיך ורושם באותיות קידוש "לא ללכת עם העדר ולקנות מכונית יחודית אך מיוחדת ", אני מקווה שלעצמך תוכל להסביר מה למשפט הזה ולקורולה ישנה או חדשה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז אתה ועוד רבים שחושבים כמוך = ייקנו מגאן או יונדאי גטס או כל דבר אחר.

 

ומי שיודע מה זה טויוטה, ומה היא נותנת ללקוחותיה - ימשיך ויקנה טויוטה.

 

או במילים אחרות - הרכב מנצח, לא מחליפים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פשוט לא קורא את התגובות לפני שאתה מגיב וכנראה גם לא שומע שמדברים אליך לפני שאתה צועק.

כל הרכבים שקניתי , מחוץ מהפורד פיאסטה, היו ועדין הם ברמת הסחירות הכי נמוכה בשוק. מכייון שאתה "צועק" אתה גם לא שומע את עצמך או פשוט יותר מידי צעיר כדי להכיר את שוק המכוניות בישראל ב 40 השנה האחרונות.

ךידיעתך- לנציה דלתה הייתה עם סחירות זוועתית- כולם קנו סוברו ליאונה מגעילה- למרות זאת מכרתי את הלנציה שלי ב 1000 שקל מעל מחיריון.

ניסאן סאני, ב10 השנים הראשונות שלה , נמכרה 20 אחוז מתחת למחירון, כי "חכמים" כמוכך חשבו שהוא אוטו חרה ורק סופר לנסר ומזדה 323 הם מכוניות והיתר חרה.

ב 4 שנים האחרונות אין פעם שאני עומד ברמזורים, או הילדים שלי, שלא מנסים לשכנע אותי למכור אותה אפילו בלי בדיקה.

 

אז ידידי הצעיר - תהיה קצת יותר מנומס וצנוע ותן "לאבאלה" ללמד אותך איך עושים ילדים.

תאמין לי - אני שכחתי כבר הרבה דברים שאתה עוד לא הספקת ללמוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה פשוט לא קורא את התגובות לפני שאתה מגיב וכנראה גם לא שומע שמדברים אליך לפני שאתה צועק.

כל הרכבים שקניתי , מחוץ מהפורד פיאסטה, היו ועדין הם ברמת הסחירות הכי נמוכה בשוק. מכייון שאתה "צועק" אתה גם לא שומע את עצמך או פשוט יותר מידי צעיר כדי להכיר את שוק המכוניות בישראל ב 40 השנה האחרונות.

ךידיעתך- לנציה דלתה הייתה עם סחירות זוועתית- כולם קנו סוברו ליאונה מגעילה- למרות זאת מכרתי את הלנציה שלי ב 1000 שקל מעל מחיריון.

ניסאן סאני, ב10 השנים הראשונות שלה , נמכרה 20 אחוז מתחת למחירון, כי "חכמים" כמוכך חשבו שהוא אוטו חרה ורק סופר לנסר ומזדה 323 הם מכוניות והיתר חרה.

ב 4 שנים האחרונות אין פעם שאני עומד ברמזורים, או הילדים שלי, שלא מנסים לשכנע אותי למכור אותה אפילו בלי בדיקה.

 

אז ידידי הצעיר - תהיה קצת יותר מנומס וצנוע ותן "לאבאלה" ללמד אותך איך עושים ילדים.

תאמין לי - אני שכחתי כבר הרבה דברים שאתה עוד לא הספקת ללמוד.

 

 

לא אגיב להשמצות האישית, אני מניח שממרום נסיונך אתה בוודאי יודע הכל..

וגם את המשפטים האלה "אני שכחתי כבר הרבה דברים שאתה עוד לא הספקת ללמוד" , כבר שמעתי , והם הגיעו אחרי שטעוני או רמת ויכוח מינימלי לא יכלה להישמר.

 

מאחל לך כל טוב עם הטויוטה החדשה שלך, שהחלטת לרכוש לפני שראית אותה במציאות, שלא לומר בדקת התאמה לצרכיך, ולפני שבצעת אפילו נסיעת מבחן..

 

איך אמרת אבאלה "אני שכחתי כבר הרבה דברים שאתה עוד לא הספקת ללמוד" , נכון שכחת את הכלל החשוב ביותר בצרכנות בסיסית, בודקים לפני שקונים..

אבל מי אני שאתן לאדם רב מעללים, אשר ראה את הנולד עם סאני חיוורת , לחשוב אפילו שיתכן ויש רכב שהוא טוב יותר מהרכב שאלוהים בכבודו ובעצמו הוריד כמתנה לציבור בעלי הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1NIV1 ,

מילא שאתה מדבר דברים סתמיים ולא בדוקים -אני עוד סולח לך.

 

אבל בסוף לכתוב "סאני חיוורת" - סלח לי-הבנתך במכוניות כנראה מבוססת על קריאת מגזינים לרכב עם תמונות ואותיות גדולות ומנוקדות או אולי לימוד בעל פה של תגובות בכל מיני פורומים.

אני מזמין אותך לניסעת מבחן "בסאני החיוורת" שלי, ותבוא גם עם האוטו שלך - מה הוא בדיוק ?

נבחון אותו גם כן בבאותה הזדמנות?

דרך אגב - לא היו מצידי כל השמצות אישיות לאף אחד פה.

אתם משום מה מהתחלה קיבלתם אותי פה במין "אינתיפדה" רק בגלל שאני נוטה לקורולה.- אני מתאר לי שגם על זה תקפצו.

כבר מזמן רציתי להתנתק לחלוטין, אך בכל פעם שמישהוא כמוכך מתחיל עוד פעם במתקפה פירחחית -אין שום כוונה לוותר ולהשאיר את הבמה ריקה.

בטוח אני שמרבית הקוראים השקטים כאן שאינם מגיבים אך קוראים הינם מאחורי למרות שהם לא עוזרים לי במיגננה, כי זאת דרכם (לעמוד מהצד כאשר מישהוא עומד על דעתו הצודקת)-זהו הרוב הדומם, בעוד אתה ועוד איזה 4 פה - המיעוט הצועק, הבועט והרעשני.

מעניין שאתה שוב מנסה ללמד אותי מהי צרכנות בסיסית - אני כתבתי את הספר על "צרכנות בסיסית" עוד לפני שנולדת !!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דינג דונגגגגג..........

לקוחות המשביר לחרצן שלום,

הפסיכולוג המחוזי עסוק כרגע, הודעות דחופות בקשר לחלומות בלהות (על קורולות) ניתן להשאיר אצל הפקידה.

קבלת הקהל תתחדש מחר בבוקר.

עמכם הסליחה (ומאיתנו התודה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1NIV1 ,

בטוח אני שמרבית הקוראים השקטים כאן שאינם מגיבים אך קוראים הינם מאחורי למרות שהם לא עוזרים לי במיגננה, כי זאת דרכם (לעמוד מהצד כאשר מישהוא עומד על דעתו הצודקת)-זהו הרוב הדומם, בעוד אתה ועוד איזה 4 פה - המיעוט הצועק, הבועט והרעשני.

מעניין שאתה שוב מנסה ללמד אותי מהי צרכנות בסיסית - אני כתבתי את הספר על "צרכנות בסיסית" עוד לפני שנולדת !!!

ידידי,

 

אני כנראה יותר קרוב בגיל אליך מאשר לחלק מהנוער שמתדיין איתך כאן, אבל לעניות-דעתי אתה טועה בכמה דברים בסיסיים:

  • כאשר ישישים באים-בימים משתמשים בטעונים של "מה שאני שכחתי אתה עוד לא יודע", ו"אני כתבתי את הספר לפני שנולדת", זה בדרך-כלל קורה משום שאין להם טיעון הגיוני טוב יותר. אתה חושב שהוותק שלך בעולם נותן לך יתרון - תוכיח זאת ע"י ידע וטיעונים, ולא ע"י ניפנוף ב"זיקנתך" היחסית.
  • כאן בפורום, אף אחד לא רואה את הגיל שלך, ולא בודק את כמות השערות האפורות ו/או הקמטים שיש על פניך. כאן קובע הידע והסיגנון. הגישה הפטרונית שלך ("קריאת מגזינים לרכב עם תמונות ואותיות גדולות ומנוקדות") לא ממש עוזרת לויכוח.
  • אני לא קונה כורסא באלף שקל לפני שאבדוק את נוחותה ע"י ישבני (הגדול, יש להודות). קשה לי להבין אנשים שמזמינים מכונית במאה וארבעים אלף ש"ח לפני שהם עשו בדיקה מינימאלית, וזו לא כורסא סטטית, אלא כורסה מתנייעת... מכיוון שגם אני ראיתי דבר או שניים בחיי, וגם לי יש משפחה לשנע, אני מבין את הצורך באותן "תכונות של מקרר" שניסו להדביק כאן לטויוטה. רוב צרכני הרכב רואים בתכונות האלו יתרון גדול על-פני המתחרות. אבל - קשה לי להבין כיצד אתה ממעיט בערכה של שאלת הגיר השונה של המכונית הזו. מילא אם האוריס היתה מצויידת בגיר אוטומטי רגיל, אפשר אולי היה להבין שתוותר על נסיעת מבחן (גם כשקנו סובארו ליאונה בשנות ה-80 לא לקחו נסיעת מבחן - יפנאוטו לא נתנו - מקרר זה מקרר...), אבל שלא תנסה מכונית עם גיר שונה ולא מוכר לפני ההזמנה??? או שיש לך אומץ, או שאתה לא בדיוק כתבת את הספר על "צרכנות בסיסית"...

בברכה,

 

קובי

(עוד ישיש, מפורום אספנות...)

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתלבטות נשארת

 

אני צריך לקנות בהקדם רכב חדש

 

קבוצה 2 בגלל שווי מס שאני מנסה להוריד אחרי שנסעתי זמן רב על קבוצה 5 וזה לא שווה

 

עדין אני מתלבט בין קורלה 2008 , מזדה 3 2008 (2008 שנה אחרונה לדגם ) ולאחרונה אני גם שוקל סקודה ROOMSTER

 

תראו שרשור

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=154637

 

 

קראתי את כל השירשור וחוץ מספקות לגבי הגיר ורמת הבטיחות עם 2-4 כריות לא ראיתי תשובה

האם כיף לנהוג בה האם היא "סוחבת"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1NIV1 ,

מילא שאתה מדבר דברים סתמיים ולא בדוקים -אני עוד סולח לך.

 

אבל בסוף לכתוב "סאני חיוורת" - סלח לי-הבנתך במכוניות כנראה מבוססת על קריאת מגזינים לרכב עם תמונות ואותיות גדולות ומנוקדות או אולי לימוד בעל פה של תגובות בכל מיני פורומים.

אני מזמין אותך לניסעת מבחן "בסאני החיוורת" שלי, ותבוא גם עם האוטו שלך - מה הוא בדיוק ?

נבחון אותו גם כן בבאותה הזדמנות?

quote]

 

ניב עשה חסדעם הסאני, הרכב אינו חיוור, אלא שקוף לחלוטין כמו כל תוצרת ניסאן בתקופה ההיא.

רכב אנמי לחלוטין, אשר גם בזמנו לא הצטיין בדבר,אלא בהיותו יפני בלבד.

 

כמו שכתב קובי, אתה כנראה שכחת את הכלל הראשון בצרכנות, בודקים לפני שרוכשים, כל התפלפלות נוספת, וכתיבה לגופו של אדם ולא לגופו של עניין , מציגות אותך באופן די בעייתי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את כל השירשור וחוץ מספקות לגבי הגיר ורמת הבטיחות עם 2-4 כריות לא ראיתי תשובה

האם כיף לנהוג בה האם היא "סוחבת"

מהסיבה הפשוטה שאף אחד (פרט לעיתונאים ואנשים בחו"ל) עוד לא ערך עליה נסיעת מבחן (כולל הקונים "המאושרים").

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה הראשון:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393200,00.html

 

אם היו שאלות כלשהן באשר ליכולת של טויוטה לסגור את הפער שנפתח בין הקורולה למתחרותיה, הן נעלמו לחלוטין. הקורולה החדשה טובה בכל מובן מקודמתה. ולא, תיבת ההילוכים הרובוטית אינה מהווה בעיה, רק דורשת יותר זמן הסתגלות. וכך בניגוד לעבר, לא נשענת המשפחתית הקומפקטית של טויוטה רק על תדמית אמינות ללא תחרות, אלא מסוגלת להיישיר מבט מול מתחרות מעולות כמאזדה 3, רנו מגאן ופורד פוקוס - בכל פרמטר.

 

יחד עם זאת, כדאי לזכור כי השלוש המוזכרות מציעות רמת בטיחות פסיבית ואקטיבית גבוהה יותר - נקודת חולשה בולטת בקורולה. בקורולה יש רק ארבע כריות אוויר, ואין כלל אפשרות למערכת בקרת יציבות (ESP) - לא רק בגרסאות לציי הרכב, אלא גם באלה לשוק הפרטי. ומכיוון שמבחינת מחיר אין לה יתרון כלשהו (114 אלף לליסינג, 123 או 130 לגרסה מהודרת לשוק הפרטי), זו בפירוש נקודה בעייתית.

 

מי שנושא הבטיחות חשוב לו במיוחד, מוזמן לפנות לנציגי טויוטה בישראל, המבטיחים לשקול אפשרות גרסאות מאובזרות יותר, במידה ויהיה ביקוש לכך. מי שאינו מוטרד מהיעדר ESP וכריות אוויר לרוב, מומלץ לו כי יארגן לעצמו נסיעת מבחן. הקורולה של היום היא בחירה מעולה בקטגוריה.

 

התיבה החדשה הצליחה להתגבר על חלק ניכר מבעיות הרובוטיקה, כפי שהן מתבטאות באופן לא תמיד פופולרי ביאריס. ולא רק מכיוון שיש בקורולה מנופי תפעול כמעט-ספורטיביים מאחורי גלגל ההגה. ולא רק בגלל מספר מצבי תפעול שונים שהיא מאפשרת. התיבה הזו אינה חלקה אמנם כתיבה אוטומטית מתקדמת, אך היא בפירוש מסתדרת לא רע בכמעט כל מצב. זו תיבה שמסוגלת לשמור על הילוך ולא לעלות כשאין בכך צורך, מורידה אפילו שלושה הילוכים במכה כשנדרש, וכמובן מציעה מינימום של אובדן בכוח תודות להיעדרו של ממיר מומנט. היא אמנם אינה חלקה בהעברת שלושה ההילוכים הראשונים תחת מצערת מלאה, ותטלטל מעט את נוסעי הקורולה, אך עם מעט הקפדה מצד הנהג ניתן לנטרל זאת כמעט לחלוטין

 

ועוד כותב מיודענו רועי צוקרמן על תיבות רובוטיות ומתייחס ספציפית לקורולה:

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3393223,00.html

 

החדשות הטובות הן כי התיבה טובה משמעותית מזו המותקנת ביאריס. העברת ההילוכים חלקה יותר, והמרכב מטלטל פחות. המעבר בין שלושת ההילוכים הנמוכים עדיין לא חלק מספיק - בעיקר בהאצה מתמשכת - אבל במרבית המצבים האחרים התיבה מתפקדת היטב, ונעזרת בתפעול על-ידי מנופים מדויקים ונוחים מאחורי ההגה.

 

גם נושא הגלישה לאחור בעת עמידה לצורך חניה, טוב משהיה. התיבה נשארת בהילוך ראשון מהרגע ששילבתם אותו, למשך כחמש שניות. לאחר מכן תשוב להילוך סרק (להפחתת תצרוכת דלק ובלאי). אבל ברגע שעזבתם את דוושת הבלם, ההילוך משתלב אוטומטית ובמרבית המקרים תשארו במקום. רק רחובות תלולים במיוחד, כאלה שיעמידו בעיה גם בפני תיבות אוטומטיות רגילות, יגרמו לגלישה אחורנית (או לפנים). ואפילו כך, נגיעה קלה במצערת תעצור את הגלישה. התיבה "תחזיק" את המכונית במקום או אפילו תנוע קלות לפנים.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהייתי היום בסוכנות וראיתי את הרכב, ולאר שקראתי את גזר הדין של ynet, אני חושב שחסל סדר "התיבה הזו לא משהו".

פעם: Runx 2003, Auris 2008, Golf 160hp 2010, Maxima 1999, Skoda Citigo 2012

היום: Seat Leon 1.2 tsi 2015 & Chevrolet Spark 1.4 LTZ 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שהייתי היום בסוכנות וראיתי את הרכב, ולאר שקראתי את גזר הדין של ynet, אני חושב שחסל סדר "התיבה הזו לא משהו".

 

 

גזר הדין של YNET...

הדעה של מרבית מגזיני הרכב בחו"ל לא כל כך אוהדת את התיבה האוטומטית של הקורולה, ובקשר לרכב, בשום מקום לא נרשם שהרכב מעולה כפי שנרשם ב YNET, אלא לכל היותר רכב בינוני 5\3 כוכבים בכל האתרים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה הולך עכשיו לפי חו"ל בגלל שלאט לאט רואים שהשד לא כ"כ גרוע....

 

בחו"ל השוק שונה, הרכבים שונים,אף אחד לא קונה 1600, הגימור שונה והמבחר הרבה יותר גדול או יותר נכון , עצום לעומת הארץ שלנו ולכן , בחו"ל כשבקטגוריית המשפחתיות יש לך עוד כמה עשרות של מתחרים, ברור שיהיה יותר קשה לקחת 5 כוכבים.

חוץ מזה, שיש לה 4 כריות אויר בלבד אז טויוטה כבר מחוקה, למה למצא עוד סיבות כדיי לא לקנות?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5326 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...