Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סאב 400 RMS ו 1000W


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב של Pioneer 400RMS ו (W1000.(premier

 

אם אפשר דעה...

 

ו אם המגבר שלי מוציא 4X60rms כמובן חיברתי בגישור האם זה נותן משו?

המגבר-PULSE BA2900

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אל תתאכזב .

אך חביבי הסאב שלך הוא לא מי יודע מה במילים פשוטות .

אם הוא בעל סליל יחיד אז לדעתי בגישור המגבר ירים אותו .

אם הוא בעל שתי סלילים יתכן והוא יכניס את המגבר לפרוטקשיין כל הזמן אלא אם כן הוא יחובר על 8 אוהם , משמע פחות הספק .

פורסם

הוא בעל שני סלילים....

 

ואני כבר מאוכזב ממנו מרגע שחיברתי אותו....

 

בקיצור,לדעתי בכל אופן הסאבים של פיניור לא משו כלל וכלל...:cry:

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

אף פעם לא מאוחר מידי למכור אותו :idea:

ואז לחזור לפורום ולקבל עצות לקנייה. (ZR ZR ZR ZR אני כבר מנחש) :wink:

בברכה קורן.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

באמת שלא חסרים סאבים טובים לקנות!

פיוניר זה באמת זבל!

אם אתה באמת רוצה להנות מסאב חזק תצטרך מגבר בהתאם.

חבר שלי מצא סאב של מאקהאודיו ב 500 שקל שכחתי את הדגם אבל הוא היה 220 RMS אם אני לא טועה ולא היה חסר לסאב שומדבר! היה מדוייק מאד ירד מאד נמוך ובשביל 500 שקל? אני לא חושב שהיה אפשר למצוא סאב טוב יותר.

השוואתי אותו לסאב שלי DLS וחוץ מזה שהמאקהאודיו היה קצת יותר חלש לא חושב שהיו ביניהם כ"כ הרבה הפרשים בהענות לתדרים נמוכים.

לגבי הסאב שלך אני חוזר, 400 RMS הוא בטוח לא! הייתי הולך יותר לכיוון ה 200.

יש את המאגנאט דיסטרובר (היה לי, נמכר) היה סאב מעולה בעל נצילות טובה.

אני בטוח שאם חיפוש לא נרחב יותר מידי תוכל למצוא סאב שיענה לך על הדרישות במחיר זול.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

×
×
  • תוכן חדש...