Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במחיר 200k, חדש מהחברה - שאני אמור לקבל אותו עוד חודשיים.

 

ברצוני לציין שהמחיר עדיין אינו סופי.

רציתי לדעת חוות דעת על המכונית מכיוון שהמכונית חדשה יחסית לארץ.

תודה.

פורסם

אין על המקררים של טויוטה, אמינים משעממים וחסרי מעוף.

 

טויוטה, המכונית שתמיד תחזיר אותך הביתה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

תתחדש.

 

יצא לי לנהוג על קמארי בחו"ל, רכב מדהים!

 

חזק,מרווח,אמינות של טויוטה...

רכב יפה.

תתחדש,שמור עליה וסע בזהירות.

פורסם

מדוע המחיר אינו סופי?

יכל להיות שתאלץ להוסיף סכום כסף נוסף?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קודם כל תתחדש !

הרכב אמין וטוב.

חסרונות (עניין של טעם אישי): התנהגות כביש אמריקאית למהדרין. הנעה קדמית. ג'מוס מגודל.

 

וזה שיש לרכב פנסים אחוריים דומים לשל הלקסוס IS - עדיין לא הופך את הרכב ללקסוס :-)

פורסם

לפי דעתי רכב ממש יפה , איכותי נוח ובטוח.

רק הקטע שאתה משלם 200K ש"ח + ומקבל אוונסיס מוגדלת , ושלא נדבר על חוסר האבזור בדגם הבסיס

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

מכיר את האוטו שנתיים (דור קודם).

 

איבזור בהחלט חסר, אבל נוחות, אמינות ואפילו ניהוג לא רע בכלל (כן כן) בהחלט מפצים.

מכונית טובה מאד, ללא ספק.

שעת נהיגה - כשעת מלחמה.

פורסם

זהו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בקטגוריה שלו בארה"ב - מכוניות משפחתיות.

בגלל הפרשי המחירים בין ארה"ב לישראל בגלל המיסים ובאדיבות ממשלת ישראל, הקאמרי הפכה בישראל למכונית יוקרה.

 

לטעמי אין להתייחס לקאמרי כמכונית בעלת איזשהו שמץ של יוקרה, אלא כאל קורולה על סטרואידים.

פורסם

באותה המידה אתה יכול להגיד שפסאט זה ג'טה על סטירואידים או אקורד זה סיוויק על סטרואידים. הקאמרי היא לא לקסוס אבל היא גם לא עולה כמו לקסוס והיא לא מכונית פאר.אבל בהחלט עומדת בתחרות עם מכוניות אחרות מסגמנט D.היבואן גוזר קופון קופון על זה שהיא גדולה יותר מרוב המכוניות בסגמנט ולכן שם לה תג מחיר גבוה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

ממליץ עליו בתור רכב ל ARAB DRIFTING סטייל HAGWALLA מקבוצת METRIX עם SHIHAB ו ARHAB

 

סך הכל רכב מנהלים מעולה עם תמורה מצויינת למחיר ואמין דיי ואפשר ליראות את ההצלחה שלו באצות הברית, בעיקר שהוא הביס את המקסימה שדיי מיתחרה שלו בקטגוריה.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...