Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים עם יונדאי גטס.


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאוד באופנה לעשות "עליהום" על הגטס, ולזעוק זעקות שבר.

זה יעבור.

ניתוח יפה וממצה: מכונית שהיא מוצלחת כמוצר, מרכז טבלה, תיקו...

 

לגבי הבלמים: אם יש טענות לגביהם, הרי שאלה סתם שמועות זדוניות,

או לחלופין מכוניות מוזנחות ולא מטופלות - הבלמים טובים מאוד.

 

הייתה גם (יש עדיין?) גרסה ידנית, להקל במעט על השיעמום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לבחור שהתלונן על "חרא בלמים":

1.תתחיל לנהוג כמו בנאדם ולא תגיע למגבלות הבלמים. זה גטס מסכנה לא פרארי עם בלמים קרמיים.

2.אין מצב שחברות הליסינג יישתמשו בדיסקיות בלמים מקוריות אלא בתחליפים זולים וההבדל ניכר...

3.ברכב הליסינג לא בטוח שמרעננים נוזל בלמים בזמן וגם זה משפיע.

 

סה"כ הרכב יקר יחסית לגודל/תמורה....

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולי יצא לנהוג על לא מעט יונדאי למיניהן לאורך השנים (חברים עם טעם קלוקל, או עבודה קמצנית מה לעשות..)

ולכן כשהייתי בביקור מולדת לפני כמה חודשים התבאסתי למדי כשחברת ההשכרה נתנה לי גטס אוט'.

האוטו היה חדש לחלוטין עם 22 ק"מ על השעון - .

1.4 אוט' סה"כ, בלי מראות חשמל ועם רדיו דיסק שאפילו בסין היו מתביישים להתקין..

אבל בסה"כ נסעה יפה. מנוע עם מומנט סביר וגיר לא עצל (לא כמו זה של האלנטרות ירחם השם) הפכו את הנסיעה לזריזה ונעימה. האוטו מציג נוחות נסיעה סבירה, ומזגן מקורי מצויין. צריכת דלק ממוצעת עמדה על 13 ק"מ לליטר, ובסה"כ אני יכול לסכם שבתור רכב השכרה שהתכלית שלו להגיע מפה לשם בנוחות וזריזות - לא יכולתי לבקש יותר. אני חייב לציין שהופתעתי לטובה.

HFturbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסה"כ הגטס מציעה אוטו אמין וסזול וזה בדיוק מה שאתה מקבל.

 

אני מצאתי אותה מאוד לא נוחה ועם צריכת דלק גבוהה בכ 30% מרכב משפחתי ממוצע אני ממש לא יכגול להגדיר את צריכת הדלק שלה כלא קטסטרופאלית.

 

אם אתה נוסע כ 10K ק"מ בשנה אז אולי היא תתאים לך אבל אם אתה נוסע יותר אז ממש לא.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
ביום ב' השבוע הוחזרה היונדאי גטס של אישתי היקרה למחלקת הטרייד-אין של כלמוביל,בדיוק לאחר 3 שנים,וזה הזמן לסכם את החיים עימה בפרק זמן הזה.

המכונית היתה מדגם 1.35 GLS וכללה את כל האיבזור המקובל,זוג כריות אוויר ו ABS.

המסירה היתה ב 30.3.04 והמכונית היתה עם 7 ק"מ "על השעון",ביום המכירה עמד מד המרחק על 34,782 ק"מ.

הקנייה היתה במעין עיסקת ליסינג מימוני,שבו ניתנה לי חשבונית מס,וזה היה יתרונה הגדול.

במעמד הרכישה קיבלתי את חבילת השירות המקיפה שנקראת TOP SERVICE וכללה 3 טיפולים חינם,ועליה אני ירחיב בהמשך.

במהלך כל 3 השנים הפגינה הגטס אמינות מוחלטת,ולמעט נורת לוחית רישוי שנישרפה וזוג צמיגים קדמיים שלדעתי ניזקקים להחלפה,המכונית צלחה את התקופה היטב,וגם ביום המכירה היא היתנהגה ונסעה כמו ביום בו עזבה את אולם המסירה.

תצרוכת השמן עמדה על 2\1 ליטר בין טיפול אחד למשנהו,ולא נזקקנו למילוי.

מאחר ולגטס יצא מוניטין של בולסת דלק סדרתית,החלטתי לבדוק את צריכת הדלק בצורה קפדנית בשנה האחרונה;הצריכה הממוצעת(לרוב עירונית)עמדה על 11 ק"מ לליטר ללא מזגן כלל,ו 10 ק"מ לליטר בחודשי הקייץ.

התוצאה הטובה ביותר שהגעתי אליה עמדה על 17 ק"מ לליטר בנסיעה לבאר-שבע,והגרועה ביותר עמדה על 8.4 ק"מ לליטר בנסיעת "קריעה" מכוונת.

לא מזהיר,אבל בהחלט רחוק מסיפורי האגדות על 3 ק"מ לליטר ו 5 ק"מ לליטר,שאפשר למצוא בשפע בטוקבקים.

סה"כ אישתי נהנתה מהמכונית(ואני נהנתי מהשקט מכיוונה..)ולכן הוחלט להמשיך עם גטס חדשה,ולהחלטה סייעה הנחה נדיבה שקיבלנו,מה שיצר פער של 15K בינה לבין מיתחרותיה.

שירות ה TOP SERVICE היה מצויין,והמכונית נילקחה ממקום עבודתה של זוגתי והחזרה אליו נקייה למשעי,וכנ"ל גם העברת הטסט השנתי.מומלץ בהחלט.

כמכונית,הגטס בסה"כ מהווה תמורה טובה,היא מרווחת,בנוייה היטב,בעלת התנהגות כביש סבירה ובטוחה(הדבר היחיד הראוי לציון הם בלמיה המצויינים),נוחות סבירה ועלויות שוטפות נמוכות מאד-טיפולים,ביטוח וחלפים.

קל להבין מדוע הפכה הגטס לחביבתן של ציי הרכב-אמינותה כמעט מוחלטת,היא לא סבלה משום מחלות ילדות,סחירה וקלה לנהיגה.

נקודת התורפה העיקרית היא הביצועים החלשים יחסית,למרות שרוב מיתחרותיה לא ממש מהירות ממנה,בשל יחסי ההעברה המאד א ר ו כ י ם בגיר.

התמורה היחידה מיתקבלת בשיוא נינוח מחוץ לעיר-100 קמ"ש שווים 2200 סל"ד,120 ב 2500 סל"ד ו150 ב 3200 סל"ד.

על המכונית זוכיתי במחיר מחירון מלא,והיא נימכרה באותו יום.

ניפגש עוד 3 שנים..

 

 

אדמו"ר נכבד, שאלה לי אליך האם היה זה אוטומט או ידני?

אני שואל בגלל מה שכתבת על הגיר ועל תצרוכת הדלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ארייה ניכבד.

המכונית היתה אוטומטית למהדרין.

כשהגטס החדשה תשלים את 1000 הק"מ הראשונים שלה,אני אפרסם התרשמות קצרה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גטס לא רכב גרוע כמתואר, גם לנו היה דגם GLS .

האחיזה לא מאכזבת,הנוחות לא מאכזבת.

וגם כשהאחיזה תאכזב אותך תת היגוי קליל ירמוז לך מוקדם מאוד ובצורה בטוחה וצפויה.

 

רכב לא רע בכלל,בהחלט עמד בכל הציפיות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אני לא מבין וזה כמובן מתאים יותר לפורום יעוץ רכישת רכב, אבל נראה קצת חבל לפתוח וורד חדש. והדבר הוא למה

לעזאל אין בלוי יצחקי הבדלה בין ה-GLS/GLF ובמוטוקאר יש -

http://www.motocar.co.il/pricelist/default.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אני לא מבין וזה כמובן מתאים יותר לפורום יעוץ רכישת רכב, אבל נראה קצת חבל לפתוח וורד חדש. והדבר הוא למה

לעזאל אין בלוי יצחקי הבדלה בין ה-GLS/GLF ובמוטוקאר יש -

http://www.motocar.co.il/pricelist/default.aspx

GLF זה ליסינג- ולוי יצחק נהנה מללקק לחברות הליסינג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לנו גם אחת כזאת שנת 2003 בבית מליסינג למשך שנה...

היא הייתה זוועה במיוחד הבלמים!

מחלה שאין לתאר...

אני גם לא אשכח שהאוטו קופצני מה שגורם לכאבי גב

ההוכחה לכך היא שאנשים היו עוצרים אותי ושואלים למה אני מהבהב להם...מוזר:shock:

זאת גם אחת הדרכים שאני מזהה יונדאי גטס קופצנית ומעצבנת נוסעת אחרי!

תנסו ותראו בעצמכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר הקפצתם את השרשור מתהום הנשייה...

 

לפני כמה חודשים סבא שלי הודיע שהוא רוצה למכור את הפולו שלו ולקנות רכב חדש. סבא היקר פנסיונר, לא נוסע הרבה ולא מחפש פוזות. חיפש סופר-מיני זולה, פשוטה, לא מצועצעת ואמינה.

אחרי שראינו יחד את הסוויפט החדשה, את היאריס (סבא לא הסתדר עם הגיר הרובוטי) ואת הפונטו-פנדה - בחרנו ביונדאי גטס חדשה, לא מעט בזכות השרשור הזה.

 

אז נכון, הרכב לא מבריק ומהודק כמו היאריס או הפונטו, אבל לדעתי בתמחור הנוכחי שלו הוא עומד בדיוק באמצע הסקאלה. רכב בינוני במחיר טוב, שמתאים למי שהדרישות שלו כוללות בעיקר תנועה מנקודה לנקודה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם דרך אגב:

יצא לי לקחת רכב בשכירות עד שהתחלתי לעבוד ושכרתי גטס

2 למעשה

אחת אוטומטית חדשה

ואחת ידנית ישנה [שהפקיד בקבלה הסתכל עלי כמו על משוגע למה אני שנת 2007 רוצה רכב ידני]

אז אני חייב להגיד ל כ ו ל ם

שלאחר השוואה של שני הרכבים הללו אם הרכב של אישתי [פיגו 206 אוטומטית מנוע 1400]

הפיגו יותר עגלה משניהם [הגטס האוטומטית והידנית] אבל היא הכי נוחה מהן ואחיזת הכביש שלה בכלל סיפור אחר מהשתיים האחרות

א ב ל וזה אבל גדול הגטס הידנית הפתיעה אותי [פשוט הפילה לי ת'לסת ] לטובה לגבי זריזות האצה

אם בהאצה מ 90 ל130 ואם מ 0 ל 100 פשוט הייתה די מהירה.

אז בסופו של יום הייתי לוקח את הגטס הידנית להאצות חזקות ולנסיעות קצרות כי נסיעה לחיפה הרגה אותי.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנהלים הזוטרים שלנו, אשר היה ברשותם את הגטס קיללו את הרכב הזה כל יום.

לא נוח, שתיין גדול, צפוף, ואינו נוח, פעם אחת בלבד נהגתי ברכב, ויותר לא תמצאו אותי בו.

 

רכב בינוני ומטה בכל המובנים, וגם מחיר זול יחסית אינו מהווה פיצוי לרכב הנ"ל.

האקסנט אשר החליפה את הרכב הנ"ל לפני כשבוע נראית טוב יותר, מהווה שיפור בכל תחומי הנסיעה והנוחות, אך נופלת בתחום הניהוג וצריכת הדלק שאינה מראה שיפור מול הגטס..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנהלים הזוטרים שלנו, אשר היה ברשותם את הגטס קיללו את הרכב הזה כל יום.

לא נוח, שתיין גדול, צפוף, ואינו נוח, פעם אחת בלבד נהגתי ברכב, ויותר לא תמצאו אותי בו.

 

רכב בינוני ומטה בכל המובנים, וגם מחיר זול יחסית אינו מהווה פיצוי לרכב הנ"ל.

האקסנט אשר החליפה את הרכב הנ"ל לפני כשבוע נראית טוב יותר, מהווה שיפור בכל תחומי הנסיעה והנוחות, אך נופלת בתחום הניהוג וצריכת הדלק שאינה מראה שיפור מול הגטס..

 

מנסיעה אחת זוטרית שהייתה לך אתה לא יכול לשלול רכב, יש לי גטס ידני ואני מבסוט ממנו עד הגג פשוט לא אוכל דלק בכלל 1-15 וכל הקלישאות של "אוכל דלק" הן אפסיות למדי, בעניין קטנה וכו' היא בהחלט קטנה מבחוץ אבל גדולה מבפנים (יחסית) ובעניין הנוחות זה מאוד אינדבידואלי לי אישית זה נוח ואני לא מחפש רכב שיהיה נוח עד הגג ואחר"כ לחפש לגרור אותו.

 

אמינה מאוד מאוד מאוד וחסכונית זו התשובה הסופית מבדיקה של כמה רכבים כולל הרכב שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור רכב פרטי נקודת התורפה היא צריכת הדלק ( בגיר האוטומטי ) אצלנו בנסיעה של 70% בינעירוני הצריכה היא 9-10 ק"מ/ל'

בתור רכב ליסינג נקודת התורפה שלו היא נוחות מזוויעה יחסית שלרכב חדש, המגאן בת השש שלי עם 100K ק"מ ומתלים מקוריים

סופגת את תחלואי הכביש הרבה הרבה יותר טוב מהזוועה שוברת הגב הזו שנקראת הגטס.

לפני שאשתי קבלה אותו לא התלהבתי ממה שקראתי עליו אבל אחרי שיצא לי לנהוג עליו די הרבה אני מתלהב אפילו פחות.

לסיכום זה שהוא מתאים ל 90% מעם ישראל שרק אכפת לו שהרכב סחיר ושהוא שמע עליו שהוא טוב, לא באמת הופך אותו לרכב טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...