Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים עם יונדאי גטס.


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף אחד לא טען שהגטס היא מהטובות בקבוצתה.

כפי שכתבתי,הגטס סה"כ מכונית ראוייה,ובמחיר שקיבלתי אותה האופצייה היחידה היתה מכונית משומשת.

עם זאת יש לציין שחלה הוזלה במחיר הגטס החדשה,והיא כוללת מערכת ESP שיכולה להציל חיים.

רק חבל שעל מנת לממן ציי רכב יונדאי נאלצת לתמחר את הגטס גבוה מדי.

ב 90K לדגם ה GLS היא היתה הופכת לעיסקה מצויינת באמת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא טענתי שהיללת אותה פשוט חיוויתי את דעתי לגבי הרכב.

לדעתי המדד האמיתי לגבי הוא האם היית קונה את הרכב בתור רכב פרטי,אני אישית לא,

אלא אם כן היא תגיע עם מינוי לכל החיים לכירופרקטור :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שמדובר ברכב לא רע בכלל, ובטח שהוא תמורה טובה לכסף.

אני אישית, שכרתי אחד כזה למשך 3 חודשים, אחרי שמכרתי את הרכב שלי,

ובתור אחד שזה עתה סיים לנהוג בבימר, הנפילה הראשונית היתה לא קלה.

אבל לאחר ההסתגלות הראשונית נוכחתי לדעת שהרכב עונה על הציפיות.

הוא זריז(הכינוי שלו אצלנו היה זריזי), אמין מאוד, ובניגוד למה שטענו כאן

הוא בולם בצורה טובה מאוד, וגם ממהירויות גבוהות.

לגבי נוחות הנסיעה, נכון שזו לא צרפתיה, אבל כל עוד לא מדובר בנסיעה

של למעלה משעה, אתה לא יוצא "מעוקם" מהרכב.

צריכת הדלק היא נק' התורפה העיקרית. אצלי היא היתה 1:8 בעיר

ו 1:10 מחוצה לה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

חלפו עברו 7 חודשים ו 6,000 ק"מ עם הגטס החדשה והגיע העת לדווח לכם,קוראים יקרים על השינוי,אם בכלל.

בתחילת אפריל זוגתי היקרה קיבלה את הגטס החדשה,07',דגם GLS 1.4 בצבע שמפנייה מטאלי.

המכונית הינה הדגם שלאחר מתיחת הפנים,ובכוונה "משכתי" מעט את הדיווח עליה כדי לבדוק,איך לא,את צריכת הדלק הממוצעת.

חיצונית אין הבדל גדול בין החדשה לקודמת,זולת תוספת ספויילר אחורי חביב ומערך פנסים נאה ומודרני יותר.

פנים המכונית שונה באופן מהותי יותר-לטוב ולרע.

למכונית נוספו זוג כריות נוספות,וזה בהחלט חיובי,רק חבל שמושב הנהג איבד את אפשרות הקשחת תמיכת המותן שהיה בדגם הקודם,ובמקום זה נוספה מישענת יד מיותרת לחלוטין שמונעת אפשרות שימוש ידני בתיבת ההילוכים.

לוח המחוונים שונה,ונעלם שעון החום,ובמקומו ישנם זוג נוריות-כחולה שדולקת מרגע ההתנעה הקרה ועד שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה,ואדומה למקרה של חום יתר.

נוסף צג חביב שמראה את מצב מוט ההילוכים,מחשב דרך פשוט לתיפעול שכולל נתונים כמו צריכת דלק ממוצעת,טווח נסיעה וכדומה.רק חבל שהוא מיתעדכן די לאט.

גלגל ההגה וידית ההילוכים קיבלו ציפוי עור איכותי למדי ונעים למגע,נחמד ובהחלט שיפור מגלגל ההגה של הדגם הקודם שהיה פלסטי להחריד.

המכונית הגיעה עם רדיו-דיסק כאילו-מקורי,אך עם אפשרות תיפעול מגלגל ההגה-נוח ובטיחותי.

נוספו גם זוג טוויטרים,ואיכות השמיעה טובה מאד,וכך גם איכות הקליטה ברדיו.

לתא הכפפות נוספה תאורה,וישנו עוד שקע כוח בנוסף למצית שעברה למיקום נוח יותר.

גם תא המטען קיבל גימיק נחמד-מחיצה מיתקפלת שמחלקת אותו לשניים,ובכך הופכת העמסת קניות למשל,לקלה ונוחה.

תא הנוסעים סה"כ נחמד למדי,גם אם לא ממש עדכני,ומה שנשאר טוב הוא איכות הגימור והייצור.

אבל הסיבה שלשמה היתכנסו כאן,היא המנוע החדש.

ואכן השיפור מורגש;בכל מצב הגטס החדשה זריזה מהקודמת,תוצאה של ההספק המשופר(97 כ"ס)וקיצור יחס ההעברה הסופי.

המחיר הוא שיוט בסל"ד גבוה יותר(100 קמ"ש ב 2600 סל"ד),מה שאומר שמ 120-130 מחיל להישמע קולו של המנוע.

ההבדל לא דרמטי,אבל די משמעותי.

ומה לגבי צריכת הדלק? גם כאן ישנו שיפור,ולאחר בדיקות מדוקדקות שערכתי הינה התוצאות:

נסיעה עירונית בלבד עם מזגן פועל-10.5 ק"מ לליטר.

נסיעה משולבת-11.5 ק"מ לליטר.

נסיעה חוץ עירונית רגועה-14.5 ק"מ לליטר.

לא שיאנית,אבל צריכה סבירה בהחלט.

חוץ מזה? המכונית נישארה אותה מכונית לטוב ולרע,ובהחלט מורגש שזמנה הגיע,ואם מחליפתה תהייה מה שה 30I לאלנטרה,אזי יש לה סיכוי לשמור על מקומה בטבלת המסירות.

תקלות והוצאות שונות-0.

נשוב עוד שנתיים פחות חודש,לסיכום כולל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בגטס עסקינן-יש לי חבר שעובד בתור טכנאיי שטח,הבחור נוסע בכל יום כ400 ק"מ מת"א עד קרית שמונה לטפל בקריאות.

הוא שורף אגב מיכל דלק ליום על ה400 ק"מ.

 

אני טוען שהרכב לא מספיק בטיחותי לנסיעות כאלו ולא בנוי לזה,במיוחד בגשמים הכבדים שיורדים במיוחד בצפון הארץ וכל השטפונות,בנוסף אין לרכב ABS.

 

אני לא מבין את הבעלי חברות-לוקחים את הרכב הכי זול ולא חושבים על שיקולים אחרים/צרכים.

 

האם אתם חושבים כמוני כי הוא צריך לדבר עם המנהל שלו ולבקש רכב יותר מסיבי סטייל המזדה 3 לנסיעות כאלו?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת גבוה, לא? המגאן האצ'בק 2005 שלנו (1.6 אוטומאט) עושה 1:14.5 בנסיעה בין עירונית מאומצת.

 

נסיעה עירונית בלבד עם מזגן פועל-10.5 ק"מ לליטר. נסיעה משולבת-11.5 ק"מ לליטר. נסיעה חוץ עירונית רגועה-14.5 ק"מ לליטר. לא שיאנית,אבל צריכה סבירה בהחלט.

12345

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת גבוה, לא? המגאן האצ'בק 2005 שלנו (1.6 אוטומאט) עושה 1:14.5 בנסיעה בין עירונית מאומצת.

 

שום סיכוי שבבינעירוני מאומץ המגאן עושה 1:14.5. בשיוט רגוע על 110 כן. במאמץ - לא.

 

ולרועי א. - החבר שלך צריך לבקש דיזל. המעסיק שלו כנראה דביל אם הוא לא חשב על זה בעצמו - החסכון יהיה אדיר (400 ק"מ ביום זה יותר מ-10000 בחודש).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום סיכוי שבבינעירוני מאומץ המגאן עושה 1:14.5. בשיוט רגוע על 110 כן. במאמץ - לא.

 

רוני

 

נסיעה לכנרת מפ"ת, דרך כביש 6. בכביש 6 נסענו רוב הזמן על 130, אח"כ קצת פחות + עקיפות. סה"כ 300 ק"מ על 21 ליטר (שזה למעשה 1:14.3).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם בגטס עסקינן-יש לי חבר שעובד בתור טכנאיי שטח,הבחור נוסע בכל יום כ400 ק"מ מת"א עד קרית שמונה לטפל בקריאות.

הוא שורף אגב מיכל דלק ליום על ה400 ק"מ.

 

אני טוען שהרכב לא מספיק בטיחותי לנסיעות כאלו ולא בנוי לזה,במיוחד בגשמים הכבדים שיורדים במיוחד בצפון הארץ וכל השטפונות,בנוסף אין לרכב ABS.

 

אני לא מבין את הבעלי חברות-לוקחים את הרכב הכי זול ולא חושבים על שיקולים אחרים/צרכים.

 

האם אתם חושבים כמוני כי הוא צריך לדבר עם המנהל שלו ולבקש רכב יותר מסיבי סטייל המזדה 3 לנסיעות כאלו?

 

חוץ מעניין הנוחות, אני לא רואה בעייה בטיחותית או אחרת שהגטס לא תוכל לעשות את הדרך הזו על בסיס יומי. הרכב בנוי לזה כמו שכל רכב מודרני בנוי לזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שום סיכוי שבבינעירוני מאומץ המגאן עושה 1:14.5. בשיוט רגוע על 110 כן. במאמץ - לא.

 

ולרועי א. - החבר שלך צריך לבקש דיזל. המעסיק שלו כנראה דביל אם הוא לא חשב על זה בעצמו - החסכון יהיה אדיר (400 ק"מ ביום זה יותר מ-10000 בחודש).

 

רוני

 

הוא בטח עובד בHOT, הם מצמידים גטס לטכנאים במקום ברלינגו, אני רואה הרבה גטסים מפוצצות קרטונים של ממירים ורק כסא הנהג פנוי, הדרך של HOT לוודא שהרכב משמש לעבודה בלבד.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...