Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום היום עשיתי טיפול החלפתי פילטר אויר

פילטר שמן מקורי

ושמן מנוע סנטטי מלא 5-40W גרמני

בנוסף גם פלאגים של בוש הוחלפו לחדשים

 

 

לאחר הבטיפול בדקתי את חום המנוע ושהכל תקין

וראיתי כי הוונטות לא נכנסות לפעולה כשאשר המנוע חם!

 

מפחיד אותי מאד במיוחד בפיג'ו שמועדות לפורענות בנוגע להתחממויות..

 

הלך יוניט?

 

מה נראה לכם הבעיה

וכמה עולה יוניט חדש והאם מסובך להתקין לבד?

 

יוניט מקורי בלבד כמובן.

 

תודה!!!

פורסם

לאיזה טמפרטורה המנוע הגיע?

גם אם אתה מרגיש שהוא חם, זה עדיין לא אומר שהוא הגיע לטמפ' שבה הונטה נדלקת.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

המנוע הגיע לקו העליון העליון ועבר אותו מעט לכיוון האדום!

ועדין לא נכנס לפעולה.

כמובן שמיד הפעלתי את המזגן על מנת להפעילן ולקרר את המנוע.

נסיתי כמה פעמים

 

חבר שמבין מעט ובעל מעט ניסיון אמר לי שזאת הבעיה

אבל לשאול גם אותכם :)

אז כך אני עושה

מה אתם אומרים?

פורסם

אם לא חסר לך נוזל קירור, אז הבעיה היא ביוניט או בחיבורים של היוניט. תמצא אותו, קח את הכבלים שמגיעים למגעים שלו, תחבר בינהם - מאווררים צריכים להידלק. אם נדלקים - תנקה את המגעים של היוניט ותנסה עוד פעם לתת למנוע להתחמם, אם עדיין לא נדלק - תחליף יוניט.

פורסם
אם לא חסר לך נוזל קירור, אז הבעיה היא ביוניט או בחיבורים של היוניט. תמצא אותו, קח את הכבלים שמגיעים למגעים שלו, תחבר בינהם - מאווררים צריכים להידלק. אם נדלקים - תנקה את המגעים של היוניט ותנסה עוד פעם לתת למנוע להתחמם, אם עדיין לא נדלק - תחליף יוניט.

 

בוצע כבר

אני רוצה לקנות יוניט חדש

השאלה כמה יעלה לי ואיפה אני יכול להשיג מקורי?

אני מעוניין לשמוע כמה יעלה לקנות ולהתקין לבד

וכמה יעלה להתקין במוסך (עם אחריות?, מישהו יודע כמה זמן?) ?

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...