Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוסך אמרו לי שצריך לפרק ראש מנוע ולהחליף סט שלייף בין היתר

מישהו יודע מהו הדבר הזה ומה תפקידו ומחירו

שלום רב.

שמי רונן אני מחזיק רכב מסוג דייהו רייסר שנת 94 אשמח לחלוק מידע על תקלות מוסכים פטנטים וכו' בכל הנוגע לרכב מדגם זה ואחרים גם כן.

פורסם

סט של אטמים שמחליפים בפירוק ראש מנוע. העיקרי מבינהם - אטם ראש מנוע. כתלוי בדגם המכונית, יש עוד אטמים, שוליים יותר - אטם מכסה שסתומים, אטם בית טרמוסטט, אטמי סעפות יניקה ופליטה, ואולי עוד קצת ששכחתי.

פורסם
סט שלייף

 

ואללה, הרגת אותי עכשיו עם ה"סט שלייף" הזה, לא ידעתי שחיים עדיין מוסכניקים שמכירים את הביטוי.

למען הצעירים בפורום אני אסביר.

שלייף זה בגרמנית שיוף/ השחזה.

הביטוי המלא הוא שלייף סופפים וזה אומר השחזת שסתומים.

פעם איכות הפלדות במנועים ורמת השיבוב הייתה גרועה ולכן היה קיים מושג כזה (שבינתיים נעלם מן העולם) שנקרא שסתום שרוף.

שסתום כזה היה צריך להחליף, היה מזמין המכונאי שסתום חדש אבל בעיה, הם לא היו מתאימים ב 100% לתושבת השסתום ואז היו עושים שלייף סופפים. היה מכשיר מיוחד שנראה כמו שסתום עם ידית ארוכה, עליו היו מורחים גרפית ומתחילים לסובב את המכשיר בתושבת השסתום עד שתתאים לשסתום.

אם כל התהליך הזה נשמע לצעירים היום הזוי וחובבני לחלוטין, עכשיו מבינים למה למכוניות של פעם היו בעיות אמינות אפילו כחדשות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ואללה, הרגת אותי עכשיו עם ה"סט שלייף" הזה, לא ידעתי שחיים עדיין מוסכניקים שמכירים את הביטוי.

למען הצעירים בפורום אני אסביר.

שלייף זה בגרמנית שיוף/ השחזה.

הביטוי המלא הוא שלייף סופפים וזה אומר השחזת שסתומים.

פעם איכות הפלדות במנועים ורמת השיבוב הייתה גרועה ולכן היה קיים מושג כזה (שבינתיים נעלם מן העולם) שנקרא שסתום שרוף.

שסתום כזה היה צריך להחליף, היה מזמין המכונאי שסתום חדש אבל בעיה, הם לא היו מתאימים ב 100% לתושבת השסתום ואז היו עושים שלייף סופפים. היה מכשיר מיוחד שנראה כמו שסתום עם ידית ארוכה, עליו היו מורחים גרפית ומתחילים לסובב את המכשיר בתושבת השסתום עד שתתאים לשסתום.

אם כל התהליך הזה נשמע לצעירים היום הזוי וחובבני לחלוטין, עכשיו מבינים למה למכוניות של פעם היו בעיות אמינות אפילו כחדשות.

 

שלייף סופפים זה שעטנז מקומי. שלייף זה באמת השחזה בגרמנית , אבל זה לא הולך יחד עם סופפים (SOUPAPES) שהם שסתומים בצרפתית. בגרמנית צ"ל VENTILEN SCHLEIFEN

גם RODAGE (הרצה) לא מתקשר לסט. כמו גם STAHLBAND מפלסטיק...

×
×
  • תוכן חדש...