Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6971 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה בממוצע עולה טיפול 10K ומה מחליפים ברכב, ובמידה וצריך להחליף ציריה בכמה זה מייקר את הטיפול?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

למבוגיני יקרה יותר מפולסוואגן.

פולסוואגן יקרה יותר מפיג'ו 205.

 

בקיצור - המחירים משתנים בהתאם לסוג ומודל הרכב. מה גם שיש טיפולי 10K "קטנים" שכוללים רק שמנים ופילטרים, ויש גדול שכוללים רצועת טיימינג שהחלפתה מסובכת ויקרה בחלק מדגמי הרכב (ע"ע קליאו ספורט ופיאט קופה).

 

עריכה: רוצה טווח מחירים? בין 250 ל 3000 ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אם אפשר לקבל הצעת מחיר סבירה להחלפת החלקים הבאים בטיפול:

 

1. מסנני דלק

2. מסנן שמן+שמן+ פלאשינג ( בקשר לפלשינג אני חושש לאור הסתימה שהיתה לי לפני מס' חודשים...)

3. ציריה קומפלט

4. ניקוי קרב'

 

הציעו לי 350 על ניקוי קרב' ו 300 על ציריה כולל פעמון ממש כל הציר שמחבר את הגלגל (למה שזה לא יהיה )

 

האם זה סביר?

הרכב סובארו 87

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

טיפול 10 ללאונה 87 יעלה לך בין 150-300 , תלוי איפה תעשה.

ציריה צד אחד עולה בין 70- 250 שקל, שוב, תלוי מי ואיפה.

 

במורשה סובארו צפה למחירים אחרים(גבוהים בהרבה).

 

ניקוי קרבורטור ב 300 ש"ח זה זול ואפילו זול מאוד, ניקוי במקום איכותי יעלה לך 500-600,שוב תלוי איפה ומי,אני מתכוון מחיר כולל פירוק,וכחלפת כל חלקים מתבלים,ניקוי, הרכבה וכיוון על המחשב.

 

יום טוב.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז ככה,

ביום שישי לפני יומיים הלכתי לעשות טיפול לרכב, קודם כל טיפול מכני:

ניקוי קרבורטור 280 ש"ח

פילטר דלק רגיל +מיתחת לרכב זה שמתחבר ישירות למיכל הדלק, 40 ש"ח.

ההגה כח התחיל ליהיות קשה אז גם החלפתי שמן להגה כח 40 ש"ח , דרך אגב הוא שם לי שמן לתיבות אוטומטיות של דקסרון אם אני לא טועה להגה כח , האם זה מתאים?

המתזי מים שלי היו סתומים וכשהייתי מנסה לנקות את השמשה אז היה יוצא מים בעוצמה חלשה (כמו שתינוק עושה פיפי) וכיוון לי אותם שיהיו למרכז 30 ש"ח

 

 

סה"כ התענוג 450 כולל מע"מ. :wink:

 

ובנוסף.............

פתחתי שרשור לזה אבל אם כבר בטיפוולים עסקינן אז ניתן דיווח גם לבעיה שיש או יותר נכון הייתה עם המזגן.

כזכור ניסיתי ליהיות חכמולוג וכשניתקע לי הרכב התחלתי לפרק את הכיסוי שמיסביב ללוח שעונים איפה שנמצא האימובילייזר לא רק שזה לא הועיל גם דפקתי את היחידה של המזגן של הוואקומים, ניסיון כושל של בעל מקצוע לא מנוסה גרם להרס , וגם המאוורר הפסיק לעבוד , אז באותה נשימה שיום שישי האחרון קפצתי לחשמלאי רכב מקצועי , שתיקן את הבעיה אני רושם בידיוק את תוכן הקבלה:

1. פירוק פאנל לוח שעונים +תיקון צנר

2. וואקום +תיקון חיבורי מתג מפוח

3. +תקע מפוח.

 

350 כולל מע"מ

 

 

ואני מבסוט+ :-D

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני חושב שצצה לי בעיה חדשה, כשהרכב במצב ניוטרל הסל"ד נופל ממש כמעט לאפס , ואני צריך ללחוץ ממש טיפה ובעדינות על הגז כדי לייצב אותו לכמה רגעים ואז שוב הוא יורד, לפני הטיפול זה לא היה,

דרך אגב הסחיבה וההאצה של הרכב הששתפרו פלאים.

בטיפול אמר לי המוסכניק שלא צריך להחליף פלאגים , ובאמת לא החלפתי ,זה יכול להיות בגלל זה? אולי הם עם פיח בקצוות שלהם , כי רוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

חזור למכון הקרבורטרים, הסלד שנופל , והפלגים המפויחים, מקורם בקרבורטור בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
טוב אז ככה,

ביום שישי לפני יומיים הלכתי לעשות טיפול לרכב, קודם כל טיפול מכני:

ניקוי קרבורטור 280 ש"ח

פילטר דלק רגיל +מיתחת לרכב זה שמתחבר ישירות למיכל הדלק, 40 ש"ח.

ההגה כח התחיל ליהיות קשה אז גם החלפתי שמן להגה כח 40 ש"ח , דרך אגב הוא שם לי שמן לתיבות אוטומטיות של דקסרון אם אני לא טועה להגה כח , האם זה מתאים?

המתזי מים שלי היו סתומים וכשהייתי מנסה לנקות את השמשה אז היה יוצא מים בעוצמה חלשה (כמו שתינוק עושה פיפי) וכיוון לי אותם שיהיו למרכז 30 ש"ח

 

 

סה"כ התענוג 450 כולל מע"מ. :wink:

 

ובנוסף.............

פתחתי שרשור לזה אבל אם כבר בטיפוולים עסקינן אז ניתן דיווח גם לבעיה שיש או יותר נכון הייתה עם המזגן.

כזכור ניסיתי ליהיות חכמולוג וכשניתקע לי הרכב התחלתי לפרק את הכיסוי שמיסביב ללוח שעונים איפה שנמצא האימובילייזר לא רק שזה לא הועיל גם דפקתי את היחידה של המזגן של הוואקומים, ניסיון כושל של בעל מקצוע לא מנוסה גרם להרס , וגם המאוורר הפסיק לעבוד , אז באותה נשימה שיום שישי האחרון קפצתי לחשמלאי רכב מקצועי , שתיקן את הבעיה אני רושם בידיוק את תוכן הקבלה:

1. פירוק פאנל לוח שעונים +תיקון צנר

2. וואקום +תיקון חיבורי מתג מפוח

3. +תקע מפוח.

 

350 כולל מע"מ

 

 

ואני מבסוט+ :-D

בקשר למחיר הטיפול יצאת במחיר מצויין, הייתי מייעץ לך שאם כבר עשית, החליף גם פלגים.

כתוב את שם המוסך כדי ששאר חברי הפורום יוכלו לההנות מהמחיר הנמוך.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

חזרתי היום, והוא פירק לי את הבורג של התערובת אם אני לא טועה, והשפריץ ספריי קרבורטורים לבפנים, וכיוון את הבורג הזה לפי מכשיר, ובאמת השתפרה הנסיעה, אין רעידות ונפילת סל"ד, לגבי הפלאגים הוא אמר שאין צורך להחליף,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...