Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בדרך חזרה הביתה עצרתי כהרגלי בצומת המרומזר בעל 2 נתיבים לכל כיוון (4 כיוונים). כשהתחלף האור לירוק התחלתי לנסוע, אך בגלל הגשם האצתי בצורה איטית יותר מהרגיל (הצמיגים אחרי ערד והכביש רטוב). שניה בערך לאחר שאני כבר בתוך הצומת קלטתי בזווית העין משמאלי רכב מגיע במהירות. בלמתי בחוזקה והרכב עבר אותי במהירות של כ 70 קמ"ש כחוט השערה מהפרונט. הבן זונה נכנס לצומת יותר משניה לאחר שהיה לו אדום!

מזל מזל מזל שירד גשם ונסעתי לאט מהרגיל אחרת הוא היה מכסח את הפרונט, או יותר גרוע, את צד הנהג.

 

לחכמולוג ממוטוקאר שאולי יטען שהייתי יכול לראות אותו אם הייתי מביט שמאלה לבדוק מי מגיע (להזכירכם, היה לי ירוק מלא). הרכב הגיע מהנתיב השמאלי שלו, מוסתר מאחורי כמה מכוניות בנתיב הימיני.

 

מסקנות שלי מהאירוע:

א - לחכות עוד חצי שניה אחרי ירוק בצומת.

ב - להזמין דחוף שמאי רכב שיעריך את שווי הרכב.

 

לילה טוב

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מסקנות שלי מהאירוע:

א - לחכות עוד חצי שניה אחרי ירוק בצומת.

ב - להזמין דחוף שמאי רכב שיעריך את שווי הרכב.

ג - לוודא שביטוח חובה + מקיף בתוקף

 

:-P

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מסקנה: קנה טוארג.

לא את החיים הוא צריך להעריך אלא את דני רופ, אני במקומך הייתי שובר ימינה והולך לבדוק מי נרדם על ההגה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

את החיים אני מעריך :)

ביטוח חובה + מקיף בתוקף.

נראה לי שבטוארג זה היה יכול להיות פחות בטיחותי. הוא היה הופך את הג'יפ הזה.

חשבתי על לרדוף אחריו, אבל פחדתי שאני אאבד את העשתונות אם הייתי תופס אותו.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

קרה לי בדיוק ביציאה מכוכב יאיר לפני 5 שנים, ההבדל הוא שלי הוא כן גרד את הפגוש הקדמי, וברח.

עמדתי ליד רכב מסחרי ולא ראיתי אותו בא.

מיותר לציין שמאז אני מתחיל כניסה לצומת, בולם, ואז טס.

פורסם

מה טפו? לום!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

OMG בדיוק התרחיש של התאונה עם ה6 הרוגים משבוע שעבר....

איזה מזל היה לך!!!

 

מפחידדד

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

רדפתי פעם (עקבתי יותר נכון, לא הייתי נכנס למרדף ממש) אחרי מישהו שחתך אותי ככה ברמת אביב, תוך כדי שהוא עובר באדום מלא. בסוף עצרתי לידו כשהוא חנה בתוך אחד הרחובות והלך לביתו - הוא בכלל לא שם לב שהוא תחת מעקב, ונבהל מאוד כפניתי אליו ואמרתי לו מה הוא עשה.

 

אני חייב לומר שאני לא נראה מפחיד במיוחד בד"כ (להפך - שייך למשפחת האשכנזים הלבנבנים עם המשקפיים) אבל כשמעצבנים אותי אני הופך לסמוק, ונשמע כמו מנכ"ל שנזכר בקורס מ"כים (שזה מה שאני באותו רגע, כלומר סמכותי במידה). זה היה בנאדם מבוגר ונראה מאוד מפוחד מהעניין, לפחות באותה מידה שהיה פונה אליו שוטר. בקיצור לא יודע אם זה הועיל במיוחד אבל בוודאי לא הזיק.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

פיזבן.

 

ברכותי ששרדת את האירוע הקשה. לך תאמר ברכת הגומל בבית הכנסת.

 

כן חשוב להביט.

 

כשאותי לימד נהיגה מורה זקן, בכל צומת (גם מרומזרת), אם לא הייתי מפנה ראשי או מבטי מצד לצד היה פשוט "אוחז" בפדחתי ומסובב אותה מצד לצד כפי שהייתי צריך לעשות לבדי.

 

ועכשיו, אפילו אתה העדת שראית את הרכב שהגיע ובלמת וכך מנעת אסון.

 

am i right or am i right?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

"נראה לי שבטוארג זה היה יכול להיות פחות בטיחותי. הוא היה הופך את הג'יפ הזה."

 

 

אולי הופך אבל היה מגלח לעצמו את הגג והראש , לך מקסימום כמה כריות אויר פתוחות בטוראג

 

ברכב נמוך אחד הדברים המסוכנים הוא כניסה צדדית של רכב גבוה ממנו, ואז לא הרבה מגן עלייך אם הוא מעל חיבור הT של קורת השלדה התחתונה והאנכית (איפה שהחגורות)

פורסם

אם אין לי אפשרות לראות שהכל פנוי אני יוצא לפחות 5-10 שניות אחרי שמגיע האור הירוק.

 

אני כבר מזמן הבנתי שרמזור ירוק - הוא בגדר המלצה בלבד.

nissan silvia s14

פורסם
עמדתי ליד רכב מסחרי ולא ראיתי אותו בא

צריך לדעת לנצל רכבים מסחריים גדולים/משאיות/אוטובוסים לטובתך. הם יכולים לשמש כמגן. :twisted:8)

 

נ.ב. הכוונה להסתתר מאחוריו בצומת לא מרומזרת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...