Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי קרה משהו דומה יום אחרי התאונה ההיא (צומת אחת מערבה לשם, כלומר מהכיוון שממנו הגיע הרכב הפוגע באותה תאונה), הסיבה שבי לא פגעו היא ששמתי על ניוטרל ולא זכרתי שאני על ניוטרל אז לקח לי קצת זמן להכניס להילוך.

פורסם

לי דווקא זה מזכיר את שבוע שעבר בטורינו איטליה: נכנסתי לעיר והגעתי לרמזור. עומד ראשון וממתין. כאשר התחלף לירוק, התחלתי בנסיעה ואז אני קולט עוד לפחות 4 רכבים שנוסעים בכיוונים אחרים. מביט אחורה ורואה שכל הרכבים שעמדו איתי עדיין לא התחילו בנסיעה !? בצומת הבאה כבר הבנתי. לאיטלקים, רמזור אדום הוא באמת בגדר המלצה קלילה. רכבים נכנסים שם לצומת 2-4 שניות אחרי שיש כבר אדום מלא...:shock:

Veni Vidi Vici

פורסם
אם אין לי אפשרות לראות שהכל פנוי אני יוצא לפחות 5-10 שניות אחרי שמגיע האור הירוק.

 

אני כבר מזמן הבנתי שרמזור ירוק - הוא בגדר המלצה בלבד.

 

 

אני בדיוק באמצע קורס נהיגה מונעת , ומה שאמרת זה בדיוק המהות של נהיגה מונעת.

 

אל תסמכו על נהגים אחרים , תמיד כדאי למזער סיכון .

 

דבר שני במקרה של חס ושלום תאונה כזו, לפי החוק הנהג שנסע בירוק גם כן אשם , החוק מגדיר את זה כ"רשלנות".

In torque we trust

פורסם
קרה לי בדיוק ביציאה מכוכב יאיר לפני 5 שנים, ההבדל הוא שלי הוא כן גרד את הפגוש הקדמי, וברח.

עמדתי ליד רכב מסחרי ולא ראיתי אותו בא.

מיותר לציין שמאז אני מתחיל כניסה לצומת, בולם, ואז טס.

 

כניסה איטית לצומת , יציאה מהירה.

אחד משיעורי הנהיגה שקיבלתי מהמורה לפני כ-10 שנים.

משתמשת בזה עד היום, הציל אותי 3 פעמים מתאונה באותה הצומת בפתח תיקוה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
כניסה איטית לצומת , יציאה מהירה.

אחד משיעורי הנהיגה שקיבלתי מהמורה לפני כ-10 שנים.

משתמשת בזה עד היום, הציל אותי 3 פעמים מתאונה באותה הצומת בפתח תיקוה.

 

 

 

 

 

ל'

איזה צומת בפ"ת?, שאני ידע איפה להזהר.

פורסם

ברחוב אורלוב, בעבר ביצעו במקום שיפוצים.

כדאי להזהר בכל צומת ולא רק באחת.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...