Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבי שגרירים ונסיעה בשבת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיימת תקנה כלשהי האוסרת על רכבי שגרירים או דיפלומטים לנסוע בשבת?

 

שוחחתי היום עם מוכר רכב, שטען שהרכב שלו שימש כרכב השבת של שגריר מדינה כלשהי שרשום על שמו ולא על שם השגרירות ועבר את שלושת השגרירים של המדינה.

 

האם זה נכון, או שזה השקר הכי מופרך של מוכר רכב אי-פעם? :lol:

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
קיימת תקנה כלשהי האוסרת על רכבי שגרירים או דיפלומטים לנסוע בשבת?

 

שוחחתי היום עם מוכר רכב, שטען שהרכב שלו שימש כרכב השבת של שגריר מדינה כלשהי שרשום על שמו ולא על שם השגרירות ועבר את שלושת השגרירים של המדינה.

 

האם זה נכון, או שזה השקר הכי מופרך של מוכר רכב אי-פעם? :lol:

 

שי

 

אני ראיתי לא פעם ולא פעמיים רכבים עם מספר לבן CD נוסעים להם בשבת בבוקר.. (הייתי אומר טסים..) פעם קודמת שראיתי זה היה זוג S קלאסס וסדרה 5 על 180 בערך....

 

סתם מתוך סקרנות, על איזה רכב מדובר?

פורסם

 

אני ראיתי לא פעם ולא פעמיים רכבים עם מספר לבן CD נוסעים להם בשבת בבוקר.. (הייתי אומר טסים..) פעם קודמת שראיתי זה היה זוג S קלאסס וסדרה 5 על 180 בערך....

 

סתם מתוך סקרנות, על איזה רכב מדובר?

 

זה שהם נוסעים, לא אומר שמותר להם. אולי יש תקנה שקובעת שרכב שגריר ישמש לעבודתו בלבד, או קשקוש דומה, שאף אחד לא אוכף.

 

האוטו הוא אלפא 164. אני פוזל גם לכיוונים אחרים לפעמים, למרות שעל זו אני מוותר.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

למיטב ידיעתי לא קיים/ת חוק/תקנה כלשהי המורה על העמדתו/השבתתו של רכב דיפלומטי בשבת.

ככל הנראה תירוץ של של המוכר בא ל"הצדיק" ק"מ מסויים במד-מרחק שאינו סביר בעליל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
קיימת תקנה כלשהי האוסרת על רכבי שגרירים או דיפלומטים לנסוע בשבת?

שוחחתי היום עם מוכר רכב, שטען שהרכב שלו שימש כרכב השבת של שגריר מדינה כלשהי שרשום על שמו ולא על שם השגרירות ועבר את שלושת השגרירים של המדינה.

האם זה נכון, או שזה השקר הכי מופרך של מוכר רכב אי-פעם? :lol:

שי

אפשרות אחרת היא שהרכב היה בטוח בביטוח מוזל/חלקי שאסר עליו לנסוע בשבת.

איך ה-164, שמורה?

MCS 2008

פורסם
למיטב ידיעתי לא קיים/ת חוק/תקנה כלשהי המורה על העמדתו/השבתתו של רכב דיפלומטי בשבת.

ככל הנראה תירוץ של של המוכר בא ל"הצדיק" ק"מ מסויים במד-מרחק שאינו סביר בעליל.

 

עמית

 

דווקא הק"מ סביר, כ-115K למודל 94'. לדעתי הסיפור בא להצדיק את מספר הידיים. בהתחלה הוא אמר שהוא יד שלישית, ואח"כ שהרכב עבר אצל שלושה שגרירים. כששאלתי אותו אם זה לא אומר שהוא בעצם יד רביעית, הוא התחיל להתבלבל, להגיד שהוא לא זוכר ובכלל מה זה משנה... :lol:

 

איך ה-164, שמורה?

 

חיצונית היא נראית טוב מאוד, וזו הסיבה שבכלל התקשרתי.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

שאתה הולך לישון עם כלבים אל תתפלא שתתעורר עם פשפשים

זאת אומרת בנאדם שמתחיל לספר סיפורי אלף לילה ולילה ומתחיל למרוח הסברים

תתרחק

יכול להיות שהוא סתם לא כל כך יודע מה שיש לו אבל ב90% מהפעמים שווה עד שווה מאוד לא להתעסק עם אנשים כאלו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
קיימת תקנה כלשהי האוסרת על רכבי שגרירים או דיפלומטים לנסוע בשבת?

 

שוחחתי היום עם מוכר רכב, שטען שהרכב שלו שימש כרכב השבת של שגריר מדינה כלשהי שרשום על שמו ולא על שם השגרירות ועבר את שלושת השגרירים של המדינה.

 

האם זה נכון, או שזה השקר הכי מופרך של מוכר רכב אי-פעם? :lol:

 

שי

יכול להיות שמדובר ברכב ששימש אותם ביום שבת בתור הנאה ולא כחובה.

עד כמה שידוע לי אין איסור כזה,למרות שאם היה,יכל להיות הגיוני.

שום שגריר לא רוצה להתעמת עם מארחיו וגם שגרירים שלנו במדינות שונות דואגים להתנהג לפי אותם סטנדרטים של החברה המקומית.

שגריר בלגיה,למשל,לא יכול לדעת מה חומרת התגובה הציבורית ובאילו שכונות\ערים,עדיף שלא יראו רכב יצוגי ביום כזה.

לרכבים של אישיים ישראלים (רה"מ,רמטכ"ל וכו...)אין שבעיה,שכן מספר הרכב הוא אזרחי.

פורסם
קיימת תקנה כלשהי האוסרת על רכבי שגרירים או דיפלומטים לנסוע בשבת?

 

שוחחתי היום עם מוכר רכב, שטען שהרכב שלו שימש כרכב השבת של שגריר מדינה כלשהי שרשום על שמו ולא על שם השגרירות ועבר את שלושת השגרירים של המדינה.

 

האם זה נכון, או שזה השקר הכי מופרך של מוכר רכב אי-פעם? :lol:

 

שי

יכול להיות שמדובר ברכב ששימש אותם ביום שבת בתור הנאה ולא כחובה.

עד כמה שידוע לי אין איסור כזה,למרות שאם היה,יכל להיות הגיוני.

שום שגריר לא רוצה להתעמת עם מארחיו וגם שגרירים שלנו במדינות שונות דואגים להתנהג לפי אותם סטנדרטים של החברה המקומית.

שגריר בלגיה,למשל,לא יכול לדעת מה חומרת התגובה הציבורית ובאילו שכונות\ערים,עדיף שלא יראו רכב יצוגי ביום כזה.

לרכבים של אישיים ישראלים (רה"מ,רמטכ"ל וכו...)אין שבעיה,שכן מספר הרכב הוא אזרחי.

 

זהו, שלפי מה שהבנתי, הרכב לא היה על לוחית ישראלית צהובה עד לא מכבר. מישהו זוכר מתי הפסיקו עם סיומת 00 ועברו ל-15 (למעט רכבי משטרה ומדינה כמובן, שעד היום נוסעים על 00)?

 

השאלות הן תיאורטיות בלבד. כמו שכבר ציינתי, ויתרתי על הרכב, אך הסיפור עורר את סקרנותי.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

דרך אגב, בשנה זו גם הוחלה תקנה כי סיומות הרכבים לא יהיו לפי היבואן (לדוגמא, רכבי GM - ביואיק, סאאב, פונטיאק, שברולט ודומיהם הסתיימו ב-06, סיאט, פולקסווגן ואודי ב-07 וכן הלאה) אלא הסיומות ייקבעו בדרך אחרת, נורא מוזרה וחסרת היגיון :shock: ( אשמח אם משהו יסביר אותה).

כך, לדוגמא, החלוצה במעבר לסיומות אלו הייתה דייהו עם 19. השאר היסטוריה - עד ה-56 בטויוטות החדשות מחודש אוגוסט.

פורסם

מתעלק שוב על השירשור.

 

 

האם לשגריר או קונסול, שמביא רכב "מהבית" (תלוי מאיזה מדינה הוא מגיע).

 

מותר למכור את הרכב שהוא הביא מהבית , בארץ :?: .

 

 

מעניין אם יש איזה 205T16 גרסת כביש עם לוחית CC או CD למכירה :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

להביא רכב ( או יותר. תלוי במדינה ) ללא מיסים.

לכן להרבה דיפלומטים יש רכבים שלא מוכרים בארץ.

 

מותר להם למכור את הרכב והם גם עושים עליו קופה לא קטנה כיוון שהם קנו רכב בחו"ל ללא מיסים ומוכרים אותו בארץ עם מיסים ( ז"א, מוכרים אותו עפ"י המחירון ).

 

כדי לקנות רככ מדיפלומט ( נושא לוחית זיהוי לבנה ) יש לרשום את הרכב במשרד הרישוי מחדש ( חלון 1 בחולון אם אני לא טועה ).

 

 

 

אריק

פורסם
להביא רכב ( או יותר. תלוי במדינה ) ללא מיסים.

לכן להרבה דיפלומטים יש רכבים שלא מוכרים בארץ.

מותר להם למכור את הרכב והם גם עושים עליו קופה לא קטנה כיוון שהם קנו רכב בחו"ל ללא מיסים ומוכרים אותו בארץ עם מיסים ( ז"א, מוכרים אותו עפ"י המחירון ).

 

קניתי פעם רכב מדיפלומט, ויש צורך ללכת למכס ולשלם לפני שאפשר להעביר בעלות.

המכס דווקא שוחט במקרה הזה (משום שאין שום הקלות במס כמו אצל נכים/עולים חדשים )

והדיפלומט שלי הסכים להוריד עוד איזה 1500 $ במחיר על מנת שמחיר הרכב שהוא קיבל + המיסים יצא פחות או יותר המחירון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...