Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלון האם אתה זוכר אם זה היה הדגם עם ה-100 כ"ס או ה-75 ?

ומה זה מהירות גבוהה שנהגת בה ? גיר ידני כמובן

נדב

 

זה היה דגם ה-100 כ"ס גיר ידני

במהירות של בערך 110-100 קמ"ש לא כל כך בטיחותי לצאת לעקיפה...

 

הכי טוב שתקח נסיעת מבחן בעצמך ותבין

פורסם

אלון, מסכים איתך שבהילוך 5, על 100 קמ"ש

במידה ואתה רוצה לעקוף - לוקח כמה שניות עד שהסוסים מתאפסים על עצמם

ומגיעים ל-120 וצפונה.

 

רוצה לעקוף בכביש מהיר - תוריד להילוך 4

יש מספיק כוח זמין, מניסיון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ושוב אנשים אני לא מחפש אוטו ספורט עם מנוע טורבו אלא בסך הכל אוטו טוב עם קצת פוזה זה הכל

אבל כמו שאמרתי הוא חייב להיות מהנה לנהיגה ולא חלש פשוט שיסחב כמו שצריך !!!

 

לא כל רכב עם טורבו הוא רכב ספורט. האיביזה לא רכב ספורט בשום גרסה, לא קופרה ולא FR. מה שכן היא ספורטיבית,

ובגרסאות האלו גם דיי מהירה-בעיקר בקו ישר. מהנה זה יחסי, יש כאלה שסיבובים עושים להם את זה ויש כאלה שמהירות

סופית עושה להם את זה..בכל מקרה אם קצת כח אתה מחפש הFR זה התשובה, 100 כ"ס זה לא הרבה, ולכן עדיף 150

כ"ס של הFR. אם אתה מעוניין להשאר עם הרכב סטוק זה רק יפעל לטובתך- בבוא היום שיגיע זמן המכירה אנשים יחטפו לך

את הרכב הרבה מעל המחירון.

 

החלטה שלך, אני הייתי הולך על הFR.

1.8T 8)

פורסם

לדעתי הוא יהיה אוטו מצוין בשבילך.

לא חסר לא כח. אמנם הוא לא מגיב כמו ה- 1.6 שלי שכבר לא קיים בדור הזה של האיביזה

אבל הוא בהחלט זריז ומגיב טוב לכל לחיצה על דוושת הגז.

שנתון 05 או 06 תוכל להשיג באחלה מחיר (05- 72 אלף שקל).

×
×
  • תוכן חדש...