Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !!!

אני נדב מיוקנעם בן 25 שאלתי היא ....

השבוע הייתי בסוכנות סיאט בחיפה ופשוט התאהבתי במה שראיתי ...

היא עמדה שם בצבע כסף , מגנזיום , חלון שמש , מושבי ספורט ועוד גאדג'טים

מצויידת במנוע 1.4 ליטר ו-100 סוסים מתחת למכסה מנוע .

כל זה במחיר של 110000 ש"ח . כן אני יודע שאפשר למצוא משהו עדיף בהרבה במחיר הזה

מיד שנייה ( דרך אגב גם אותו רכב מיד שנייה מקובל עליי ) אבל אני פשוט מאוהב בספרדייה הלוהטת הזו :oops:

אז בבקשה מכם אם למישהו מכם יש נסיון (טוב או רע ) עם הרכב הספציפי הזה אני אשמח מאוד לקבל חוות דעת לגביו .

דרך אגב אני נוהג כיום על גיפ ניסן טראנו קצר טורבו דיזל שנת 94 יד 4 עם 275000 ק"מ

אודה לכם על כל חוות דעת

ביי נדב

פורסם

הכול תלוי מה אתה מצפה ורוצה מהרכב שלך?

בסה"כ הרכב טוב, איכותי יחסית, נראה טוב וספורטיבי אבל רק ניראה, לא חזק במיוחד בגרסה הזו, לא מתנהג מי יודע מה.

פורסם

אהבת? חפש FR או קופרה מיד שניה, תוכל למצוא באותו מחיר שנת 2006 או אפילו 2007. 150 כ"ס או 180 כ"ס נותנים לאוטו הזה מעט לגיטימציה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

רק להזכירך - ההתנהגות של הFR ושל הספורט הם בערך אותו הדבר.

עם אתה מחפש אותו שמתנהג, לך על הקופרה- בה יש מתלים יותר ספורטיבים.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

קודם כל תודה על ההתיחסות.

אבל עדיין לא קיבלתי מכם תשובה עניינית , ברצוני להבהיר שאני לא מחפש אוטו ספורט טהור אלא רכב קומפקטי עם מראה שרירי

במקצת. מה שכן חשוב לי בגלל שאין לי ניסיון רב עם הרכב הנ"ל הייתי רוצה לדעת אם הרכב "סוחב" כמו שצריך , אמין , התנהגות כביש או כל דבר אחר שמישהו עם אותו הרכב יכול לספר . אגב היצרן מצהיר על 190 קמ"ש מירביים ו - 11.2 מאפס למאה ואלו נתונים מכובדים מאוד לטעמי . הרכב גם נראה חסכוני מצוייד ב-4 כריות אוויר , abs , בקרת משיכה , esp , בקרת אקלים , צמיגים 205 על 16 אינץ .

ולא אני לא יודע ספרדית אבל בשבילה אני מוכן ללמוד 8)

אז מה דעתכם אנשים בבקשה תתיחסו כדי שאני יחליט אם לפרסם את הגיפ שלי

שבת שלום לכולם

נדב

פורסם

המראה של הרכב בהחלט מושך.

אני יכול להעיד שהמנוע מתנהג מאוד טוב. קטן נפח, אבל בהחלט מספיק. הוא גם מאוד חסכוני בדלק.

אני חושב שכחבילה זו הצעה מאוד משתלמת לפי הדרישות שלך. רכב קומפקטי עם מראה צעיר, חדשני ובטיחותי.

!AWDSOME

פורסם

נשמע כמו הרכב בשבילך. יש לה את המראה, יש לה מספיק פלפל בשבילך. היא לא יקרה לתחזוקה (בטח שלא ביחס לג'יפ) והאמינות לרכב חדש לא צפויה להיות בעייתית במיוחד. מה שכן - דע כי מכוניות סיאט מאבדות הרבה מערכן באופן יחסי כל שנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שוב שלום !!!

בנוגע לירידת הערך אני מודע למצב וכנראה שאני ארד מהרכישה דרך החברה

ויפנה ליד שנייה שכבר נפלו במחיר בכמה אלפים ובכל זאת עם מעט מאוד קילומטרים.

מישהו יודע על איזו בעייה כרונית ברכב? פלסטיקה , מחשב , וכ"ו

נדב

פורסם

סכ"ה רכב דיי אמין, אין בעיות מיוחדות.

 

אם כבר החלטת לחפש יד שניה אולי כדאי לך לחשוב על FR או קופרה. לא רכב ספורט טהור, אבל בהחלט לא מעט

כח ולא מעט כיף. יתרון נוסף בקופרה/FR יהיה בעת המכירה. כיום הטורבו של הדגם הקודם מבוקשות מאוד ונמכרות

מעל המחירון.

1.8T 8)

פורסם

מסכים עם מתן. איביזה היא רכב שמושך צעירים ובמחירים של משומשות, כאשר FR תעלה רק כמה אלפים יותר מה 1.4 ספורט, ניתן לשער שרובם יעדיפו את הFR.

 

כל הזכויות שמורות ליורי גלר נבואות בע"מ.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לפני כמה חודשים עשיתי נסיעת מבחן על ה1.4

אני זוכר שהיו שתי חסרונות:

1. ההגה לא מתקשר, אפילו שעולים מדרכה לא מרגישים כלום בהגה

2. במהירות גבוה אין לאוטו כוח, גם אם מורידים הילוך

 

ואז עשיתי נסיעת מבחן על הקופרה

שזה אוטו פשוט מטורף!:twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

ושוב אנשים אני לא מחפש אוטו ספורט עם מנוע טורבו אלא בסך הכל אוטו טוב עם קצת פוזה זה הכל

אבל כמו שאמרתי הוא חייב להיות מהנה לנהיגה ולא חלש פשוט שיסחב כמו שצריך !!!

×
×
  • תוכן חדש...