Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

האם כונס אוויר לרדיאטור הינו בגדר חובה?

הכוונה שלי לפלסטיק שמעל?

האם זה מומלץ,במידה וזה לא חובה.

תודה.

פורסם

אלא אם אתה אוהב את המנוע שלך חם במיוחד, אז כן - כונס הוא חובה.

בכל מצב אחר - נצילות היניקה של המאוורר שואפת לאפס [או לפחות יורדת משמעותית]

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

כשם שרשם הנסיך בתגובתו, ואוסיף, הכונס כשמו כן הוא, מאפשר כינוס האוויר על ידי המאוורר במשיכתו אותו.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תלוי ברכב, בתצורת מערכת הקירור שלו, במצב מערכת הקירור שלו. בעקרון, צריך שיהיה כונס אם היה כזה במקור.

 

בפועל, יש אנשים שנוסעים בלי, וביניהם גם לי יצא לנסוע כשמונה שנים עם CJ ללא כונס אוויר, למרות שאמור להיות לו כזה. במקרה הספציפי הזה, מערכת הקירור מתוכננת עם אוברקיל משמעותי מאוד, והטמפ' נשארה תמיד באופן מדויק על נקודת פתיחת הטרמוסטט, גם במצבים של עומס מלא על הרכב וגרירת נגרר עמוס מאוד בעליות ארוכות בחמסינים של אוגוסט עם מזגן דולק בעוצמה מלאה.

פורסם

אני מבין,תודה לכולם.

מכיוון שלא נראה לי שאצליח למצוא כונס לרכבי.

האם ניתן לאלתר משו?

האם מישו מכיר פירוקיה עם חלק זה? או כל מקור אחר להשיג חלק זה?

תודה רבה.

פורסם
אני מבין,תודה לכולם.

מכיוון שלא נראה לי שאצליח למצוא כונס לרכבי.

האם ניתן לאלתר משו?

האם מישו מכיר פירוקיה עם חלק זה? או כל מקור אחר להשיג חלק זה?

תודה רבה.

 

 

אתה יכול לבנות אחד מלוח נירוסטה או אלומיניום, כאלה שבונים מהם תיבות אוויר. [להשיג אצל המזגנאי השכונתי או בחנויות היצירה]

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
אתה יכול לבנות אחד מלוח נירוסטה או אלומיניום, כאלה שבונים מהם תיבות אוויר. [להשיג אצל המזגנאי השכונתי או בחנויות היצירה]

רון,כמה יהיה מחיר הוגן לשלם על דבר כזה?

למה כדאי לשים לב בעת ההתאמה?

תודה.

פורסם
רון,כמה יהיה מחיר הוגן לשלם על דבר כזה?

למה כדאי לשים לב בעת ההתאמה?

תודה.

 

 

אין לי מושג מהו מחיר הוגן, גנאדי [Croc] מהפורום פה התעניין בזמנו בסוג כזה של חומר כדי לבנות איירבוקס - אני מאמין שהוא יוכל לתת לך תשובות טובות יותר [בכל מקרה, מדובר בסדר גודל של עשרות בודדות של שקלים]

 

בעת ההתאמה רק שים לב שהכונס מקיף את המניפה היטב אבל משאיר מספיק רווח כך שתנועה אקראית של המנוע [על התושבות שלו] לא תגרום למניפה לפגוע בכונס.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
גש לפירוקייה אם אתה באיזור הצפון, אני בספק אם ייקחו לך כסף על חלק כזה בכלל,וגם אם כן,20 שקל ...כסף קטן.

אני די רחוק אי שם בדרום (אשדוד):roll:

פורסם

אם אתה מתכוון לחלק שיושב מתוך המנוע בחלק העליון של הרדיאטור,חלק מפלסטיק ברוחב של כמה ס"מ....

 

אל תחשוב שאי המצאותו גורמת לשינויים דרסטיים בחום המנוע,אני בספק רב אם בכלל תרגיש בהבדל עם או בלי.

 

אני אישית הוצאתי את שלי.

 

לפי דעתי החלק הנ"ל לא משנה מאומה.

 

יום טוב.

פורסם

כפי שצויין, חוסר בכונס אויר הופך את מאוורר המנוע ללא יעיל כלל.

כמובן שנושא זה יורגש בצורה שונה מרכב לרכב, בהתאם למבנה ותכנון מערכת הקירור.

 

חנן, שמע מה שאתה מספר נשמע לי קצת מופרך, האם נבדק נושא החום במדידה מדוייקת ואני מתכוון בחמסינים של אוגוסט עם נגרר בעליות? או שאתה מסתמך על השעון טמפ' בלבד.

פורסם

לחברים ערב טוב

המאוורר המכני המחובר דרך מצמד ויסקוזי אל טבור משאבת המים ,אשר מונע על ידי רצועה,יהיה אפקטיבי במרחק של עד 5 סמ מרשת המצנן

מעבר למרחק הנל חובה להשתמש הכונס אשר הרווח בין קוטר כנפי המאוורר יהיה עד כ 1.5 סמ לבין קוטר הכונס ,כאשר המאוורר יבלוט בחצי מרחק הכנף מצידו האחורי של הכונס ממבט מלמעלה

לגבי הסיקסים,אכן ניתן לנוע ללא כונס, עקב קרבתו הרבה של המאוורר לרדיאטור 1 סמ עד 2 ,חנן דאג שהדוודים יהיו מולחמים כראוי לתושבות המצנן אחרת תמצא את עצמך סוגר בעזרת פלייר חצי מחלילי הרשת ושופך שקיות קפה בוץ פנימה

 

במרצדס בעלת מנועי 4 צילנדר 220 230 מהשנתונים 86 וצפונה הוצאת הכונס ,גורמת בודאות להתחממות הרכב,מרחק המאוורר הוא כ 30 סמ מרשת הראדיאטור

בתמציתיות הוצאת הכונס פוגמת בשני מצבים ,קירור המנוע בעבודה בסרק ,ובדרך מהירה יצירת בלוק הנגרם על ידי מערבולות אויר שיוצר המאוורר ומונע מהאויר שמבחוץ לעבור דרך הרשת אלא מסביבה

וזאת למרות הניתוק שהקלאץ הויסקוזי מספק

יגאל

פורסם

אין זה כלל אצבע לגבי ההמרחק המאוורר, במנועי דיזל של רכבי שטח רק תשבור את הכונס ותראה איך הרכב מתחיל להתחמם בנסיעת שטח בימים חמים.

 

גם שהמאוורר קרוב הוא לא נותן כיסוי ומהירות אויר מספקת לעומת מצב בו הכונס קיים ומשולם.

פורסם

מי שלא יודע: המאוורר בבימר מכני ויש כונס גדול כזה כמו בטנדרים.

יגאל, הרכב בלי כונס מהתקופה שאני קניתי אותו, והוא לא מתחמם, יש לי איפשהו כונס כזה צריך לחפש.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...