Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בעידן החדש של 2025 "החזון"


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא אירית, זה אני! אבל נימאס לי שגמדים קטנים ויפניים (או להיפך) נוהגים לי ברכב. רק אני אחליט איזה גלגל להחליק מתי כמה ובאיזה מעקה להיכנס!!!-רן

 

 

צודק בכל מילה!(אני חושב...)

אם זה באמת יהיה ככה,אז הרכב ישלוט בי, לא אני בו.

יותר מדי עתידני,צריך לשפר את בטיחות הרכבים,אני לא רוצה לנהוג בחללית,מתאים לי גולף GTI שנת 2025 ידנית! לא חללית.

לא צריך יותר מזה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה מזכיר לי בדיחה

איש חביב נסע עם מכונית אספנות עתיקה במהירות של 50 קמ"ש ועברה אותו מכונית עתידנית על 200 קמ"ש הם נפגשים בבית החולים כעבור שעתיים בחדר ניתוחים, רואה נהג ה-200 קמ"ש את השני ושואל אותו : אני נסעתי מהר, החלקתי בסיסוס והועפתי מהכביש, אבל מה קרה לך ? אומר לו השני, כשעברת אותי כל כך מהר חשבתי שאני עומד אז יצאתי לבדוק מה עם המנוע. :evil::-)

פורסם

עזבו אותנו ממחשבים ,חיישנים, ניווטים אוטומטים ושאר מכונות קרות חסרות נשמה מארצות המלוכסנים המאיימים להשתלט על חיינו.

תנו לנו מכוניות של פעם מנוע, קרבורטור,פלגים פלטינות עם מליון בעיות שאנחנו פותרים בעזרת הפטיש, הפלייר והנסיון.

עזבו אותנו מאותם פחנועים חדישים ונוצצים חסרי אופי וחן..סתם אקווריומים בועות מתנדנדות

פורסם
עזבו אותנו ממחשבים ,חיישנים, ניווטים אוטומטים ושאר מכונות קרות חסרות נשמה מארצות המלוכסנים המאיימים להשתלט על חיינו.

 

קצת ניסחפנו, לא?....

הנה כמה דוגמאות ל"מכונות קרות חסרות נשמה מארצות המלוכסנים":

 

2005_miata_front_left_2.jpg

 

05.mazda.rx8.500.jpg

 

nissan-350zroadster.jpg

 

ולקינוח, עוד מכונית שהגיעה מארצות המלוכסנים:

 

30-datsun-240z.jpg

 

גילוי נאות:השבוע נהגתי לראשונה בחיי ב-MX5 (זו היתה NC - לקודמות אני לא נכנס...).

אני חייב להודות שנהנתי מאד מהמכונה הקרה וחסרת הנשמה הזו.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
קובי התמונות אללו לא קשורות לפורום:idea: זה פורום של אספנים:wink:

את באמת צודקת. כנראה שבדיעבד היה צריך להעביר את השירשור לאופ-טופיק. נלמד לפעם הבאה.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

×
×
  • תוכן חדש...