Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן קסנטיה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה שיכול להיות שמה שאתה מחפש יהיה קצת שונה, (במיוחד המידות).

הקסנטיה עברה מתיחת פנים עוד לפני 99 אבל אני לא חושב שזה שינה משהו מבחינת הרכיבים המכאנים.

בגדול אני לא יכול להגיד מילה אחת רעה על הרכב הזה, פשוט חלום!

אבל אם אתה עובר מאלפא לקסנטיה אז אולי כל עניין הניהוג, וההגה הכל כך רך לא יהיה לך אידאלי כמו הגה של 306

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

 

הנתונים שנתת לו הם של קסנטיה משנת 1995 סטיישן

 

נכון , בכוונה.

באתר הספציפי דגם הסדאן מצויד במנוע 8 שסת' הקודם (123 כ"ס). השואל שאל לגבי 2001 ולכן נתתי לינק לסטיישן שמצוידת במנוע מתקדם יותר.

פורסם

מצד שני, קצת חבל שהוא מגביל את עצמו וסוגר לעצמו אפשרויות לרוב עולם הרכב.

קשה לי להאמין שהרכב הבא שלו יהיה משהו שהוא לא C5. אחת הבעיות הגדולות עם איכות הנסיעה היא שהיא מציבה סטנדרטים שרק סיטרואן חדשה יותר יכולה לשבור.

כל רכב אחר שאני נכנס אליו, מרגיש כמו סובארו ג'סטי, ה306 עוד נסבלת איכשהוא אבל פתאום נזכרתי שכל היישוב שלי מפוצץ בבאמפרים ובבורות בכביש.

(כנ"ל לגבי מוניות של מרצדס סדרה C ו E).

הC חם אש זה הדבר היחידי שהעדפתי להיות בו בתור נוסע מבחינת נוחות הנסיעה.

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

נכון אבל לא נראה לי שהוא יתלהב מC5 כי את הקסנטיה החלפנו עם גרנד פרי שזה אוטו ממש נוח ומאובזר...

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

×
×
  • תוכן חדש...