Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד כחודש אני מחליף את הרכב לרכב חדש .

ברצוני לרכוש TOYOTA AVENSIS 2007 , מבקש לקבל חווד דעת לגבי הרכב -האם יש בעיות מיוחדות או פגם

כל שהוא ברכב הנ"ל .

אני מחפש רכב נוח לנסיעה ואמין ,אני יודע שטויוטה כמותג הוא פירמה המדברת בעד עצמה אבל מבקש להעזר בהחלטה מבעלי ידע אובייקטיבי .

אני מבקש בפורום לקבל חווד דעת, מכיוון שאין לי מקור אחר לשאלות וברצוני לקבל תשובות מוסמכות מבעלי ידע וניסיון .

בתודה מראש

פורסם

תכין רק כרית ליד מושב הנהג, הרכב מעבר לעיצוב האנמי לחלוטין שלו פשוט משעמם לנהיגה, משמים.

עיצוב בנאלי להחריד בפנים (מין קורולה מוגדלת), מעבר לזה לא ידוע על תקלות \ מחלות.

 

ממליץ לך לבדוק אופציות אחרות, כגון אקורד , B4 , ואם באירופה חשקה נפשך C5 או בעברית מרבד הפלאים יעשה עבודה נאמנה.

פורסם

ברוכים הבאים לפורום,

 

לא ידוע לי על תקלות מיוחדות.

לדעתי, יש אופציות טובות יותר בשוק.

אם אתה מעוניין לבדוק אופציות אחרות, כדאי שתציין את תקציבך.

פורסם

1NIV1 כתב:

תכין רק כרית ליד מושב הנהג, הרכב מעבר לעיצוב האנמי לחלוטין שלו פשוט משעמם לנהיגה, משמים.

 

 

אני כ"כ לא מסכים איתך.

בנוגע לעיצוב אין לי מה להתווכח איתך, כל בנאדם והטעם שלו ואת זה אי אפשר לשפוט(למרות שלדעתי העיצוב נחמד פלוס), אבל לקבוע שהרכב משעמם לנהיגה זה קביעה אבסולוטית מדי שבאה לפסול את הרכב על הסף, כאילו מדובר באיזה קאיה(שגם הם כבר השתפרו).

בסה"כ הרכב מפואר יחסית מבפנים, תא הנוסעים שלו הרבה יותר טוב משל רב המתחרות, גם במרווח, גם בעיצוב, בסה"כ הצלחה גדולה.

הביצועים של הרכב טובים יחסית, אך מה שקצת מעיק על הרכב הוא תיבת ההילוכים הטובה, אם כי בעלת 4 הילוכים סטנדרטיים(עבר זמנה-רב המתחרות מציעות 5 ואפילו 6 הילוכים). המנוע בעל ההזרקה הישירה מבצע את פעולתו היטב, אם כי ביחס לקבוצה הוא צורך דלק קצת מעל הממוצע(לגמרי לא משמעותי).

נוחות הנסיעה של הטויוטה מצויינת, מעל הממוצע היפני(אך מתחת לB4), תא הנוסעים מבודד היטב מיצירות המופת של מע"צ, וגם בהתנהגות הכביש טויוטה לא פישלה . בסה"כ התנהגות טובה מאוד, בטוחה מאוד, אולי לא ספורטיבית כמו המונדיאו או אפילו ה-6, אבל בסה"כ הטויוטה מבצעת הכל על הצד הטוב ביותר.

פורסם

הפירמה טויטה בהחלט מדברת בעד עצמה. לרוב מכוניות משעממות לנהיגה ללא יתרון/חיסרון בולט לעומת החלופות.

 

האוונסיס מכונית בינונית מאוד ביחס לרוב המתחרות ולמעשה כשבוחנים את המתחרות הבולטות מגלים עד כמה הרכב בינוני.

האוונסיס ממש לא מהנה לנהיגה ויש לה הגה גרוע ובהשוואה לטובות בתחום הזה (6, אקורד, B4 ומונדיאו) היא ממש גרועה. נוחות הנסיעה שלה בינונית כאשר תנוחת הישיבה מאחור ממש לא טיבעית גם כאן יש חלופות עדיפות (B4, מונדיאו, C5), רמת האיבזור מאוד נמוכה, בגרסת הGLI אין אפילו רדיו-דיסק מקורי, גלגלי מגנזיום, בקרת שיוט ועוד שלל אביזרים אותם תמצא אצל רוב המתחרות.

 

הייתרונות היחידים שלה הם מנוע יחסית חזק ומרווח פנימי נדיב.

בקיצור, ישנם מתחרות רבות שפשוט עדיפות עליה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
1NIV1 כתב:

 

 

אני כ"כ לא מסכים איתך.

בנוגע לעיצוב אין לי מה להתווכח איתך, כל בנאדם והטעם שלו ואת זה אי אפשר לשפוט(למרות שלדעתי העיצוב נחמד פלוס), אבל לקבוע שהרכב משעמם לנהיגה זה קביעה אבסולוטית מדי שבאה לפסול את הרכב על הסף, כאילו מדובר באיזה קאיה(שגם הם כבר השתפרו).

בסה"כ הרכב מפואר יחסית מבפנים, תא הנוסעים שלו הרבה יותר טוב משל רב המתחרות, גם במרווח, גם בעיצוב, בסה"כ הצלחה גדולה.

הביצועים של הרכב טובים יחסית, אך מה שקצת מעיק על הרכב הוא תיבת ההילוכים הטובה, אם כי בעלת 4 הילוכים סטנדרטיים(עבר זמנה-רב המתחרות מציעות 5 ואפילו 6 הילוכים). המנוע בעל ההזרקה הישירה מבצע את פעולתו היטב, אם כי ביחס לקבוצה הוא צורך דלק קצת מעל הממוצע(לגמרי לא משמעותי).

נוחות הנסיעה של הטויוטה מצויינת, מעל הממוצע היפני(אך מתחת לB4), תא הנוסעים מבודד היטב מיצירות המופת של מע"צ, וגם בהתנהגות הכביש טויוטה לא פישלה . בסה"כ התנהגות טובה מאוד, בטוחה מאוד, אולי לא ספורטיבית כמו המונדיאו או אפילו ה-6, אבל בסה"כ הטויוטה מבצעת הכל על הצד הטוב ביותר.

 

 

מסכים לחלוטין עם ניב, האוונסיס פשוט שיעמומון על 4.

מציע לך לבצע נסיעת מבחן במונדאו וב6 , או אז תבין מה זה רכב מעניין לנהיגה.

האונסיס מעבר לעיצוב העצוב שלה, היא פשוט רכב בינוני ביותר, לא מצטיין בדבר, ולפי דעתי לזה בדיוק תוכנן על ידי טויוטה.

רכב בינוני למיין סטרים ..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...