Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לכל מי שלא יודע, סוף סוף תפסו קצת שכל במדינה והחליטו לעבור לתקנים אירופאים

אז יש לכולנו שנה וחצי ממחר לחדש את הרשיון ולהצטלם.

 

מידע נוסף ניתן למצוא באתר של משרד התחבורע (יש גם תמונה של הרשיון החדש):

אתר משרד התחבורה - השיטה החדשה

 

(סוף האקספוזיציה)

 

בכל אופן,

אמש קיבלתי חידוש לרשיון, זהו החידוש הראשון שלי, כלומר אני כבר לא אהיה נהג חדש

שזה הישג לא קטן בגיל 18 (כן כן...נפלאות המדינה)

רציתי לשאול ממתי נכנס לתוקף החידוש?

אם אני מצטלם ומשלם את האגרה עכשיו, למרות שהרשיון שלי פג בעוד חודש

אני החדש יכנס לתוקף?

זה חשוב לי כי אם אני יכול להשתמש בו... לא תהיה לי הגבלת נוסעים ואני כבר לא אצטרך שלט תודה לאל.

כל הוותיקים למיניהם...איך זה הולך?

 

בתודה

הנהג הצעיר ביותר שהוא לא נהג חדש.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

כן, החדש נכנס לתוקף וכל הגבלות הנהג החדש לא תקפות עליך.

 

נצל"ש, אם נהג חדש אשר לא קיבל עדיין חידוש לרישיון, ניגש לחדש את הרשיון שלו, האם ברשיון החדש יצוין שהנהג הינו נהג חדש?

האם הגבלות הנהג החדש יהיו תקפות גם עליו?

פורסם

כשהוצאתי את הטופס הירוק[לפני התאוריה] זה היה בדיוק בזמן שבו החליפו מהשיטה הישנה לחדשה

אז אמרו לי לחכות כמה ימים ואז להצטלם שוב בשיטה החדשה..

זה אומר שאני לא אצטרך להצטלם שוב?

ועכשיו עברו רק חודשיים[היום, למעשה] לרישיון שלי, זאת אומרת שאני אקבל את הרישיון הקבוע בערך עוד חודש, זה אומר שאני אקבל את הרישיון החדש? או את הרגיל?

פורסם

האם נהגים חדשים בתקופת "נהג חדש" יכולים לעשות חידוש לרישיון!?

או רק כשיגיע המכתב של החידוש רישיון שלי?!

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

לא הבנתי כמה דברים,:?:

א. איך אתה בן 18 וכבר נגמר לך ה"נהג חדש"? זה משהו חדש? או שאתה לא גר בארץ?

ב. לעניין חידוש התמונה, אנחנו צריכים ללכת להצטלם שוב? לא אמורים לשלוח תופס מסויים? או הזמנה? או שזה במועד חידוש הרישיון הקרוב?

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם

שאלה גם לגבי החוקים החדשים:

אמרו לי שממחר אני יכול ללכת למשרד הרישוי, לשלם 18 ש"ח ולקבל רשיון לאופנוע 125, האם השמועה נכונה- מישהו יודע?

פורסם

מעניין מתי יגיע השלב שמי שמוציא רישיון על אוט' יכול לנהוג גם על ידני.

באירופה כבר יש את זה.

 

מישהו יודע?

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם
לא הבנתי כמה דברים,:?:

א. איך אתה בן 18 וכבר נגמר לך ה"נהג חדש"? זה משהו חדש? או שאתה לא גר בארץ?

ב. לעניין חידוש התמונה, אנחנו צריכים ללכת להצטלם שוב? לא אמורים לשלוח תופס מסויים? או הזמנה? או שזה במועד חידוש הרישיון הקרוב?

גם אני לא הבנתי על מה הוא מדבר .

פורסם

השאלה הזאת עלתה בערך חצי מיליון פעם בפורום.

 

רישמית, אתה עדיין נהג חדש ולכן ההגבלות חלות עליך.

מעשית, שוטר שיעצור אותך לא יראה את ההגבלה על הרישיון ולכן סביר להניח שלא יעשה דבר.

נוסף על כך - חיפוש בוודאי יעניק לך תוצאות מדויקות יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סליחה תיקון שלי....

אני בן 17 ויגמר לי הנהג חדש....

כי היה לי שנה רשיון על טרקטור שכאילו פטר אותי משנה אחת של נהג חדש.

וקיבלתי חידוש עכשיו. הרשיון יפוג בעוד חודש.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

צריך לחכות שיגיע הביתה בדואר טופס לחידוש רשיון או שצריך ללכת לשם לחדש בלי הטופס?

 

ומה לגבי תשלום צריך לשלם איזה אגרה או משהו?

פורסם

לא כל כך קשור לנושא,

אבל מה התקנים האמריקאים?

 

איזה הגבלות? נהג חדש? אגרה כל שנה?

בכללי אם אפשר

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם
צריך לחכות שיגיע הביתה בדואר טופס לחידוש רשיון או שצריך ללכת לשם לחדש בלי הטופס?

מצטרף לשאלה, האם חייב לחכות לסיום תוקפו של הרשיון הנוכחי או שאפשר פשוט לגשת ולחדש במועד מסויים לפני שהרשיון פג תוקף?

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

רק מי שקיבל בדואר הודעה לחידוש רשיון יכול ללכת לחדש?

 

אני קיבלתי הודעה ואני צריך לשלם אגרה של 271 ש"ח.

 

האם אני יכול להסיע סוף סוף יותר מ2 נוסעים?

 

נ.ב

 

תתקשרו למשרד הרישוי ויגידו לכם איפה אתם יכולים ללכת להצטלם, אל תצטלמו עצמאית כי יש תחנות צילום.

×
×
  • תוכן חדש...