Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי.

אני מחפש לקנות רדיו דיסק לרכב(יונדאי גטס אם זה מעניין מישהו), אך מרוב סוגים אני כבר מתבלבל ואני צריך המלצות ממביני עניין.

לא משנה לי כל מני שטויות כמו אנימציות,שלט,מסכים צבעוניים.

בעקרון הדרישות שלי מהרדיו דיסק הן די בסיסיות וחייבות להיות:

1.קורא MP3.-אני מניח שברור למה...

2.כניסת AUX קדמית.-בשביל לחבר נגן MP3 מבוסס דיסק קשיח.

3.כפתור MUTE.-על גבי המכשיר ולא בשלט.

4.שלא יהיה פאנל נפתח(כלומר שאוכל להכניס דיסקים בלי שיירד הפאנל, אלא להכניס את הדיסק ישירות.).

 

אני מעדיף שזה יהיה של חברה טובה(קנווד או פיוניר - תגידו לי אתם מה עדיף).אין לי רמקולים פצצתיים(אבל מי יודע אולי אשדרג).

סכמון מקסימלי 1300 ש"ח.(וזה כבר המון בשבילי כרגע).

 

כמו כן, אני רוצה להתקין אותו בעצמי.קראתי על זה קצת באנגלית באינטרנט וכתוב שם לפני התעסקות עם החיווטים לנתק את חיבור הGROUND(המינוס במצבר).האם זה הכרחי?

תודה מראש.

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

פורסם

1. אל תתקין בעצמך!

 

אם אתה אומר לעצמך עכשיו מזה אל תתקין קראתי באיטרנט זה סתם קל בסיסי לגמרי!

אז זהו שלא! צריך שם קצת הבנה! ומכשיר או שתיים שאין לכול אחד!

זרוק 50 שקל לכל מתקין והוא יעשה לך את העבודה בלי שום בעיות!

 

2. כנס לזאפ תסתכל שם רדיו דיסקים לפי דעתי אתה לא צריך להשקיע כל כך הרבה ברדיו דיסק שלך

בגלל שאתה לא נראה לי אחד שהולך לשים מערכת בהרבה כסף. וגם אם כן זה יקח לך מלא זמן.

בקיצור כנס לזאפ תגדיר מחיר עד 1000 שקל ותחפש את הדברים שהגדרת למעלה!

 

אחרי שתמצא כמה דברים מעניינים תחזור לפה ותשאל עליהם.

 

בהצלחה!

פורסם

תודה על התגובה.

טוב לגבי מכשירים שראיתי:

DEH30MPוPioneer

DEHP4800וPioneer

 

למישהו יש המלצות עליהם?(כי בזאפ הייתה רק תגובה אחת לכל מכשיר-טובות, אבל זה לא מספיק).

לבי אפשרויות הMUTE לא רשום שם שום דבר.

אפשר לקבל הסבר קצר על ההספק? כלומר מה ההבדל בין 4X22 לבין 4X50?

 

 

לגבי התקנה לבד,

ממש הייתי רוצה ללמוד כיצד לעשות את זה.פירקתי את הרדיו שיש לי במכונית וזה לא נראה "כל כך" מסובך.יש לי נסיון עם התעסקות בכל מני פירוקים, שינויים וחיבורים למינהם של הרבה מכשירים אלקטרונים, כך שלמרות השאלות ה"ניוביות" שלי אני לא בור לגמרי.

איזה מכשירים בדיוק יש למתקינים? נראה לי סתם מדובר בהארקה או משהו...

 

בכל מקרה, אם אנו על הדרך, למישהו יש המלצה למתקינים טובים באיזור חולון?

 

 

שוב תודה על העזרה

:)

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

פורסם

מאיפה אתה בחולון?

 

אחי עצה שלי תן 50 שקל למתקין ותראה מה הוא עושה ואולי פעם הבאה יהיה לך יותר ידע לעשות התקנה לבד

 

שנית נראה לי בשביל הדרישות שלך 1000 זה מוגזם אתה תוכל להשקיע את הכסף הזה לדברים יותר טובים

בשביל השימושים הביססים שלך הייתי משקיע גג 800 שקל.

 

השאלה אם אתה מתכוון בעתיד לשדרג את המערכת למשהו קצת יותר רציני

פורסם
הי.

אני מחפש לקנות רדיו דיסק לרכב(יונדאי גטס אם זה מעניין מישהו), אך מרוב סוגים אני כבר מתבלבל ואני צריך המלצות ממביני עניין.

לא משנה לי כל מני שטויות כמו אנימציות,שלט,מסכים צבעוניים.

בעקרון הדרישות שלי מהרדיו דיסק הן די בסיסיות וחייבות להיות:

1.קורא MP3.-אני מניח שברור למה...

2.כניסת AUX קדמית.-בשביל לחבר נגן MP3 מבוסס דיסק קשיח.

3.כפתור MUTE.-על גבי המכשיר ולא בשלט.

4.שלא יהיה פאנל נפתח(כלומר שאוכל להכניס דיסקים בלי שיירד הפאנל, אלא להכניס את הדיסק ישירות.).

 

אני מעדיף שזה יהיה של חברה טובה(קנווד או פיוניר - תגידו לי אתם מה עדיף).אין לי רמקולים פצצתיים(אבל מי יודע אולי אשדרג).

סכמון מקסימלי 1300 ש"ח.(וזה כבר המון בשבילי כרגע).

 

כמו כן, אני רוצה להתקין אותו בעצמי.קראתי על זה קצת באנגלית באינטרנט וכתוב שם לפני התעסקות עם החיווטים לנתק את חיבור הGROUND(המינוס במצבר).האם זה הכרחי?

תודה מראש.

 

ממליץ לך בחום עליו:

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=380041

 

מכשיר מצויין.

יש לו AUX קדמי,קורא MP3.

2 יציאות למגבר (במידה ותרצה אי-פעם להשתפר)

במידה ואין כפתור MUTE תמיד יש פאוז.

תשמע תצטרך להתפשר בקטע של הפאנל, לא ביג דיל ללחוץ על כפתור והפאנל נופל

ואז לדחוף חזרה, אתה לא עושה זאת המון.

 

נ.ב

הפיונירים שהצגת פה ללא AUX קדמי אלא אחורי שתצטרך לקנות לו מתאם

שעולה גם הוא כסף.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

לגבי המחיר באמת זרקתי מחיר קצת גבוה,אבל אני רוצה בעקרון משהו טוב ושלא יהיה יקר מדי.אבל אני רוצה משהו "טוב",פיוניר וקנווד אני יודע שהם טובים, אבל מה לגבי הJVC הזה?

 

לגבי הAUX אחורי, זה לא ממש בעיה, יש לו חיבור RCA כזה מאחורה לא? יש לי כבל מתאם(RCA לחיבור אוזנייה)

פיג'ו 308, Comfort plus, 2010

פורסם
לגבי המחיר באמת זרקתי מחיר קצת גבוה,אבל אני רוצה בעקרון משהו טוב ושלא יהיה יקר מדי.אבל אני רוצה משהו "טוב",פיוניר וקנווד אני יודע שהם טובים, אבל מה לגבי הJVC הזה?

 

לגבי הAUX אחורי, זה לא ממש בעיה, יש לו חיבור RCA כזה מאחורה לא? יש לי כבל מתאם(RCA לחיבור אוזנייה)

 

ממש לא, יש שם צמה מיוחדת שמחברים לפיוניר והיא מוציא RCA.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

מצטרף ל aviv007788 לגבי ה JVC KDG420, מכשיר עם תמורה מעולה למחיר. סאונד ברמה מעל הפיונירים והקנוודים באותו המחיר. יש לו גם מעבד 24 ביט של בור בראון וזה מורגש.

פיאט 124 - רק החלודה יכלה על האוטו הזה...

×
×
  • תוכן חדש...