Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3349714,00.html

 

אלוקים עדי, איך נפלו גיבורים?

 

אבי תמיד היה מספר לי כי כששאלו את אחד המהנדסים של אלפא למה הם לא מייצרים מכונית אוטומטית התשובה לא איחרה לבוא:

 

"אנחנו לא מייצרים מכונות כביסה".

 

אלו היו ימים אחרים.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ויום אחד התעוררו שם באלפא ואמרו לעצמם שזה יכול להיות מאוד נחמד למכור רכבים פעם ב..

 

לעניין- סוף סוף מעשה חכם. הריי גם ככה הביקורות על הדור האחרון היו פושרות מבחינת

ביצועים ו"הנאה". בהשוואה שנערכה בארץ אהבו יותר את ה156 ואמרו שה159 איבדה

משהו בדרך, אבל עלתה בכמה רמות ובכך מצמצמת פערים עם הגרמניות המובילות.

ה159 רכב יפיפה שיכול לנגוס פלח בפלח שוק של A4, פאסאט,סדרה 3 וC קלאס שתבוא עלינו

לטובה בחודשים הקרובים. ועכשיו עם תיבה אוטומטית, סטייל איטלקי ואיכות גבוהה יש

לאלפא סוף סוף מתחרה ראויה.

 

גם הבררה המדהימה שתגיע עם תיבה אוטומטית תקרוץ לעבר הרוכשים הפוטנציאלים

של CLK,סדרה 3 והTT החדשה- הרי רוב רובם של האנשים קונים את הרכבים הללו

יותר לSHWO והבררה לא רואה אותם ממטר.

1.8T 8)

פורסם

מיני מתן,

ה159,כשאר נבחנה על ידי טובי הבוחנים באירופה קיבלה ציון מעולה (אם כי קצת פחות מאשר ה 156) וזאת רק בגלל שהיא לא קיבלה בירושה חלק מהשיגעון של ה156 אז אין לך מה לומר בכלל שה 159 נופלת בהנאה מנהיגה בכמה רמות מה 156.

פורסם

אלפא ייצרה שנים רבות מכוניות שהיו מצויידות בתיבה אוטומטית-ברלינה 2.0 שעשתה שימוש בגיר מתוצרת בורג-וורנר,אלפא 6 שהשתמשה בגיר של ZF,וכנ"ל ה 164 שהחליפה אותה.

גם לנצ'ייה הציעה במרבית דגמייה אופצייה לגיר אוטומטי(בטא,טרווי,גאמא,תמא,פריזמה),אלא שבניגוד לאלפא,לנצ'ייה כמעט תמיד פיתחה את התיבות האוטומטיות בעצמה.

אפילו פרארי הציעו אופצייה לגיר אוטומטי ב 412I,כשהסיבה העיקרית לכך היתה פזילה בולטת לשוק האמריקאי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אתם רוצים להגיד לי שיש כאן אנשים שמעדיפים אלפא אוטומטית ?

בכלל - מה הטעם ברכב אוטומטי ?

תמיד חשבתי שזה מתאים רק לנשים ולאנשים חסריי קורדינציה .

פורסם

יש אנשים שההתעסקות עם גיר זה לא ממש מעניין אותם.



בא להם להגיע מנקודה א' לנקודה ב' ולא לשבת עם עוד מאתיים אנשים באוטובוס של אגד.

חיה ותן לחיות.

לי יש אוטומט ואני לא מתבייש בזה.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אולי כאן לא,אבל בכל זאת אלפא ייצרה שנים רבות דגמים אוטומטיים,כך שלדעתם יש טעם לכך.

אגב,אלפא ייצרה גם דגמי דיזל לאלפטא,אלפא 6,אלפא 164 ואפילו ל 33.

איך בדיוק מיתקשר דיזל(של השנים ההם)לספורטיביות?

בקשר לגיר אוטומטי-ישנם סוגי רכבים שגיר אוטומטי "תפור" עליהם-טנדרים ורכבי שטח לדוגמא.

לא נכון לעשות הכללות גורפות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

האמת אני לא רואה שום דבר פסול בזה שאלפא מציעה תיבה אוטומטית.

מי שירצה יקנה אוטומטית, ומי שירצה ידנית יקנה ידנית.

ככה אלפא פונה לשוק רחב יותר ולא מגבילה את עצמה לחובבי הנהיגה.

פורסם

על מה אתם בוכים?

לדעתי, אלפא כיום היא פיאט עם עיצוב מוחצן ויפה יותר ופנים מושך יותר.

אם כל הכבוד, אם מישהו ימצא את הקשר לימים היפים של ההנעה האחורית

עד לסוד עם ההנעה הקדמית, אני אודה לו.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

האלפות החדשות היו מיועדות ליצוא לארה"ב.

רק ש GM הרסו להם את התוכניות.

בשביל זה יש להם גרסאות אוטומתיות.

לאמריקאים כידוע יש נכות ביד ימין.

ה maserati quattroporte נמכרה כמה שנים בלי אוטומט עד שדחפו לה גיר אוטומטי מבקום הלא נכון.

אבל יש לקוחות עשירים שרוצים מכונית ספורט בשביל הרושם ולא בשביל הנהיגה.

 

 

 

פה אומרים שחושבים להביא את מזראטי לארץ

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=KHFL&Pn6Vq=E

אייל

פורסם
האלפות החדשות היו מיועדות ליצוא לארה"ב.

רק ש GM הרסו להם את התוכניות.

בשביל זה יש להם גרסאות אוטומתיות.

לאמריקאים כידוע יש נכות ביד ימין.

ה maserati quattroporte נמכרה כמה שנים בלי אוטומט עד שדחפו לה גיר אוטומטי מבקום הלא נכון.

אבל יש לקוחות עשירים שרוצים מכונית ספורט בשביל הרושם ולא בשביל הנהיגה.

 

 

 

פה אומרים שחושבים להביא את מזראטי לארץ

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=KHFL&Pn6Vq=E

 

אתה יורד על האמריקאים אבל פה בישראל השוק הולך בדיוק אותו דבר כמו שם .

שם כולם על אוטומט וגם פה .

רק באירופה 95% מהמכוניות הם ידני (הכי טוב לדעתי)

פורסם

עוברים הימים בהם גיר ידני הוא הבחירה הביצועיסטית.

 

לאחר ניסיון עם ה-DSG של Audi (גם התיבה הרציפה שלהם מעולה), והגיר האוטומטי של ה-BMW קופה החדשה אני חייב להודות שאין להם כמעט שום חיסרון לעומת גיר ידני מבחינת הביצועים. למעשה, הם הרבה יותר מהירים מכל נהג סביר עד טוב מאוד ומסוגלים להורדות הילוך שרק אומן עקב-בוהן מסוגל להתחרות בהן.

למה כמעט?

כי ישנה הבעיה שאין לך באמת מושג באיזה הילוך אתה נמצא.

 

אז למי שאוהב לנהוג תיבה ידנית הרבה יותר מעניינת ומאתגרת וללא ספק הבחירה המתגמלת, אבל מבחינה שימושית וביצועיסטית הגירים האוטומטים במכוניות היוקרה עולים על הגיר הידני, ומה שנמצא כיום במכוניות יוקרה מחר יהיה סטנדרט בכל סופר מיני.

 

בעסה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
האלפות החדשות היו מיועדות ליצוא לארה"ב.

רק ש GM הרסו להם את התוכניות.

בשביל זה יש להם גרסאות אוטומתיות.

לאמריקאים כידוע יש נכות ביד ימין.

 

לישראלים יש כידוע נכות בראש.

M5 החדשה ? לא מכרה פה טוב, התלונות היו שאין תיבה אוטומטית רגילה. אז נחש מה ? בארה"ב M5 אפשר להזמין עם תיבת 6 הילוכים מסורתית.

קוואטרופורטה אמרת ? התלונה הכי גדולה נגדה כאן והסיבה בגללה טוענים למכירות לא מספקות היא מחסור בתיבת הילוכים נורמלית.

יש עוד המון דוגמאות, בנוסף אני מהמר בביטחון שיש פה יותר מכוניות חדשות שנמכרות עם גיר רגיל באופן יחסי.

 

מה דעתך ידידי ?

 

נ.ב

איך בדיוק GM הרסו תוכניות? אני לא מעודכן.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:


×
×
  • תוכן חדש...