Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצוין.

 

ימכרו יותר לאמריקאים העצלנים, וגם לעצלנים האחרים, או סתם לאלה שאין להם כוח להתעסק עם זה, ויהיה להם יותר ממון לשחק בדברים שאנחנו אוהבים...

 

אור.

fggg.JPG

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם כל מהבחינה האסתטית הטהורה, רצוי שיהיו כמה שיותר אלפות בכבישים, לא משנה איזה גיר.

 

לעניין, איכותו של רכב כמכונת נהיגה לא נמדדת רק בסוג ההילוכים. רוב הבימרים החדשות בארץ הן אוטומטיות לפי דעתי (לא בדקתי, אבל תנסו לעשות נסיעת מבחן על בימר ידנית או אוטומטית... הרבה יותר קשה להשיג ידנית, ואני מסיק מזה שרוב הקונים של קמור מחפשים אוטומט). אז מה, אז הוחלט שב.מ.וו היא אוטו לזקנים מפלורידה? עדיין לא.

 

אלפא 159, שבה עסקינן, היא מכונית ראויה ביותר, וכמי שעשה הרבה נסיעות מבחן עליה ועל מתחרותיה הגרמניות, היפניות ואחרות, אני חייב לומר שיהיה חבל אם לקוח פוטנציאלי, שמסיבות משפחתיות או אישיות מעוניין בתיבה אוטומטית, יוותר עליה רק בגלל העדר תיבה כזו.

 

עוד דבר - באיטליה, אלפא אינה רק "רכב ספורטיבי" הרבה דגמים חלשים יחסית (כמו 156 1.8 בזמנו, או דגמי דיזל שנמכרו לפני כמה שנים ועדיין היו חלשים בהשוואה להיום) נמכרים שם כשדרוג לפיאט לקהל רחב יחסית. ובקרב הקהל הזה, יש לאט זליגה - אפילו באיטליה, שומו שמיים - לאוטומט.

 

חוץ מזה שאוטומט אינה מחלה סופנית. בצעירותי נהגתי רק על אוטומט (בהתחלה רכבי המשפחה דאז, בעיקר הפורד סיירה, ואח"כ הרכב הראשון שלי - סיטרואן BX). בשלב כלשהו החלטתי שבשביל רכב מהניילונים אני צריך "לוותר" (אז לא היו כמעט קטנות עם אוטומט), קניתי רכב עם גיר ידני, וההמשך ידוע. אולי גם הבן של אותו בעל משפחה שיקנה אלפא אוטומטית, יאהב את האוטו, ובעתיד יקנה לעצמו איזו אלפא משומשת וידנית, ויחייה את המותג? מבחינה עסקית, השקעה בתיבה אוטומטית אינה רק נכונה בטווח הקצר אלא גם חשובה לשמירת נוכחות השם של אלפא רומיאו בכמה שיותר שווקים.

 

בקיצור שיהיה להם בהצלחה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

 

 

עוד דבר - באיטליה, אלפא אינה רק "רכב ספורטיבי" הרבה דגמים חלשים יחסית (כמו 156 1.8 בזמנו, או דגמי דיזל שנמכרו לפני כמה שנים ועדיין היו חלשים בהשוואה להיום)

 

היתה גם 1.6 (120 כ"ס) שהיה לי העונג החלקי (כי הביצועים לא מספקים) לנהוג עליה על סוף מנוע במשך שלוש שעות באוטוסטרדה. היא היתה מהשכרה, כמובן... (אפרופו שרשור הפאביה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה דעתך ידידי ?

 

נ.ב

איך בדיוק GM הרסו תוכניות? אני לא מעודכן.

 

 

1.המכוניות הספורטיביות האירופאיות הורידו את ידית ההילוכים ,הקלטצ' והסיפו כפתורים על ההגה להעברת הילוכים.

יש כבר די הרבה מכוניות ספורטיביות באירופה בלי הילוכים רגילים.

האמריקאים במזל טוב אחרי 100 שנות היסטוריה נדלקו על הקטע של הילוכים ידניים ובאירופה יש כמה דגמים שמיוצרים במיוחד לאמריקאים עם הילוכים רגילים.

אבל עדיין לא מוכרים גרסאת אוטומטיות באירופה

 

2.אני לא חושב שהייתה למזראטי בעיה לשנות את ההילוכים לידניים מלאים.

הבעיה הייתה שלקוח גם באירופה שקונה מכונית פאר שמתחרה במחירים של BMW ומרצדס רוצה אוטומט.מזראטי שינו את כל הרכב בשביל הגרסה האוטומטית.הגיר בגירסה הידנית מאחור,בגירסה האוטומטי מקדימה.

מזראטי מיוצרים במפעלים של פרארי.אני לא מאמין שהם יכולים לעמוד ביצור המוני של הרכב.

 

3.בזמן שGM היו שותפים בפיאט היו כבר את כל התוכניות להתחלת שיווק בארה"ב.אני לא זוכר איזה שנה דובר על,אבל זה כבר עבר.

בלי עזרה של GM הרבה יותר קשה לפיאט להיכנס לארה"ב.

 

 

נ.ב

ידידי להגיד פה שזה לא פה, זה קצת מבלבל.גם אני הייתי שם.

אייל

פורסם
מצוין.

 

ימכרו יותר לאמריקאים העצלנים, וגם לעצלנים האחרים, או סתם לאלה שאין להם כוח להתעסק עם זה, ויהיה להם יותר ממון לשחק בדברים שאנחנו אוהבים...

 

אור.

תזכיר לי למי במשפחה יש מזדה אוטומאט?

אין שום קשר,אם יצא לך ליסוע בפקק בארה"ב,לצורך העניין ניו-יורק אתה תרצה גם הגה אוטומאט.

עזוב,חבל על ההתבכיינות המיותרת.

מקסים.

פורסם

לי אישית יש בעיה שאין לי רשיון על ידני אלא על אוטומט ,אבל כול תיבות הטיפטרוניק הם כמעט כמו ידני ואני לא רואה מדוע שאלפה או כול מותג ספורטיבי לא יקח את התיבות האלו ? או ששמא גם פורשה היא כבר רכב לזקנים ?

היום הרכב של פיג'ו למירוץ 24 שעות הוא דיזל ולפני כמה זמן הם היציגו פרומו של מכונית ספורט שלהם בשתי סוגים אחד דיזל עם אוטומט והשניה בנזין והאוטומט היה בדיוק כמו הידני אז מה ?

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

הרבה כאן רשמו ש"יופי שיעשו אוטומטיות כדי להתפרנס ושיהיה להם יותר כסף לדבר האמיתי"

וידוע לנו שהג'יפ של פורש גם הוא מפרנס לא רע את בעליו.

השאלה היא אם ייצור דברים כאלה, שהם לא מה שאתה מצפה מאותה חברה, לא יגרום לה להתנוון בסופו של דבר ולעבור למכור לאט לאט רק את הדברים הקלים למכירה, תוך הזנחה מוחלטת בסופו של דבר של התמצית שלה, הכל בעבור הכסף הקל. השאלה היא גם אם זה מה שהקהל רוצהף או שזה מה שכל מני סוקרי דעת קהל, יועצי תדמית ושאר פרזיטים רוצים, וכתוצאה מכך זה מה שהקהל מקבל, או שאולי הכל שאלה של שיווק בכלל.

פורסם
השאלה היא אם ייצור דברים כאלה, שהם לא מה שאתה מצפה מאותה חברה, לא יגרום לה להתנוון בסופו של דבר ולעבור למכור לאט לאט רק את הדברים הקלים למכירה, תוך הזנחה מוחלטת בסופו של דבר של התמצית שלה, הכל בעבור הכסף הקל.

 

 

לא יודע אם וכיצד לשבור לך את התמימות, אבל המטרה העיקרית של כל חברה, בוודאי חברה ציבורית, היא להרוויח כסף. כל השאר זה אמצעי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עוברים הימים בהם גיר ידני הוא הבחירה הביצועיסטית.

 

לאחר ניסיון עם ה-DSG של Audi (גם התיבה הרציפה שלהם מעולה), והגיר האוטומטי של ה-BMW קופה החדשה אני חייב להודות שאין להם כמעט שום חיסרון לעומת גיר ידני מבחינת הביצועים. למעשה, הם הרבה יותר מהירים מכל נהג סביר עד טוב מאוד ומסוגלים להורדות הילוך שרק אומן עקב-בוהן מסוגל להתחרות בהן.

למה כמעט?

כי ישנה הבעיה שאין לך באמת מושג באיזה הילוך אתה נמצא.

 

אז למי שאוהב לנהוג תיבה ידנית הרבה יותר מעניינת ומאתגרת וללא ספק הבחירה המתגמלת, אבל מבחינה שימושית וביצועיסטית הגירים האוטומטים במכוניות היוקרה עולים על הגיר הידני, ומה שנמצא כיום במכוניות יוקרה מחר יהיה סטנדרט בכל סופר מיני.

 

בעסה.

ד"א , הגיר DSG של אאודי הינו מהיר יותר מהמחליף הילוכים הכי מהיר בעולם (יש סרטון יפני על זה). בנוסף הוא במשקל של גיר רגיל, לכן הוא הרבה, הרבה יותר טוב מאוטומט ומגיר רגיל (מניסיון , הגיר הזה עושה דאבל קלאצ' ודאון שיפטים מדהימים!)

a3 sportback 2.0Tfsi

מדהים!

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

פורסם
ד"א , הגיר DSG של אאודי הינו מהיר יותר מהמחליף הילוכים הכי מהיר בעולם (יש סרטון יפני על זה). בנוסף הוא במשקל של גיר רגיל, לכן הוא הרבה, הרבה יותר טוב מאוטומט ומגיר רגיל (מניסיון , הגיר הזה עושה דאבל קלאצ' ודאון שיפטים מדהימים!)

a3 sportback 2.0Tfsi

מדהים!

 

ת'שמע, נהגתי על ה-BMW 325 Coupe החדשה בגירסא האוטומטית ואני לא יכול לאמר שלגיר שלה יש איזשהו חיסרון מורגש מבחינת העברות ההילוכים לעומת ה-DSG בתפעול ידני (אני לא נוהג על אוטומט גם ב-DSG, אלא על כביש מהיר עם תנועה דלילה).

 

השילוב של ה-DSG עם ה-TFSI אכן מדהים, חבל רק ששכחו לחבר את ההגה של הרכב לגלגלים... אבל זה סיפור אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שאלה אחת לכל מי שמעלה כל מני גרסאות של אוטומט שאמורות להיות טובות.

בכניסה לסיבוב,אתם לוחצים על הבלמים?

זה יכול להיות מאוד מסוכן ואין אופציה אחרת באוטומט

אייל

פורסם
שאלה אחת לכל מי שמעלה כל מני גרסאות של אוטומט שאמורות להיות טובות.

בכניסה לסיבוב,אתם לוחצים על הבלמים?

זה יכול להיות מאוד מסוכן ואין אופציה אחרת באוטומט

 

קודם כל, אין שום דבר מסוכן אינהרנטית באוטומט. עובדה, יש היתר לייצר ולמכור רכבים כאלו.

 

דבר שני, בכל האוטומטים המוזכרים לעיל יש תפעול ידני משובח שעולה על כל מה שנהג, גם מאוד מוכשר, יכול להשיג עם גיר רגיל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שאלה אחת לכל מי שמעלה כל מני גרסאות של אוטומט שאמורות להיות טובות.

בכניסה לסיבוב,אתם לוחצים על הבלמים?

זה יכול להיות מאוד מסוכן ואין אופציה אחרת באוטומט

 

למה הכוונה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

למען הסר ספק:

 

אף אחד מאיתנו (לפחות רובנו) לא מעדיף גיר ידני בגלל הביצועים העדיפים. חלק אולי מעדיפים בגלל חסכון בדלק, אבל לגבי אוהבי הנהיגה שאלת הביצועים לא משמעותית כל כך, כל עוד אין בארץ track days עם שעון עצר. אני בטוח שהטכנולוגיה של DSG ושות' תרד במחירה עם הזמן ותוך 5 שנים כל מכונית אוטומטית תעביר הילוכים יותר מהר מכל נהג על גיר ידני, ואולי גם יותר חכם (בעיה למחשב לדעת שהוא בעליה, ירידה, או שמתקרב סיבוב? ממש לא). זו לא השאלה.

 

באותה מידה, כל מי שמבשל לפעמים ארוחה לחברה שלו לא עושה את זה כי הוא חושב שהוא חיים כהן. הוא עושה את זה כי יותר כיף לעשות דברים לבד. החיים הם לא תחרות employee of the month ואנחנו לא מתמודדים על מי יותר יעיל.

 

בקיצור, הייתי מעדיף ידני גם אם היו מראים לי שסלספיד, DSG, טיפטרוניק או גדג'טרוניק מעבירים הילוך במהירות האור ומשיגים אותי בהקפה שלמה במסלול השכונתי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
בקיצור, הייתי מעדיף ידני גם אם היו מראים לי שסלספיד, DSG, טיפטרוניק או גדג'טרוניק מעבירים הילוך במהירות האור ומשיגים אותי בהקפה שלמה במסלול השכונתי.

 

אין ויכוח.

אבל אם עד כה תמיד היו לגירים הידניים יתרונות אבסולוטיים על פני האוטומטים/רובוטים, כיום זה כבר לא כך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...