Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

מה דעתכם אני שוקל להצטרף למשטרת תנועה.

מה בעצם תפקידי כמתנדב?

כמה סמכות יש לי בידיים?

האם אני תורם לחברה או חוסך למדינה כמה שקלים?

 

אשמח לשמוע דעתכם,

מקסים.

 

המלשין :roll:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי - חוסך למדינה כסף.

לא עדיף המשמר האזרחי? (מקומות בילוי וכאלה...) לפי דעתי תוכל לתרום שם יותר.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אני חושב אם אתה ועוד כמה חברה מפורומי המכוניות בארץ תצטרפו ללמשטרת התנועה, אולי.... ורק אולי, במשמרות שלכם אתם תקפידו לתפוס את אלו שבאמת זקוקים לתפיסה.

 

ואם תהיו כוח מספיק גדול יום אחד... אולי ייחול שינוי בכל צורת המשטר בארץ.

 

 

מה?

 

 

אה רגע.....

 

 

טוב ..... שכחתי את הגלולה הורודה שלי הבוקר. ביי ביי

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם
לדעתי - חוסך למדינה כסף.

לא עדיף המשמר האזרחי? (מקומות בילוי וכאלה...) לפי דעתי תוכל לתרום שם יותר.

 

אם אתה בעל אופי חזק שמסוגל לעמוד נגד אוירת הבטלנות והפרטצ'יות במשטרה ,שכל מה שעושים שם זה להעביר את הזמן עד הפנסיה במינימום זעזועים ומקסימום חוות דעת טובות אחד על השני - זאת הזדמנות לתקן . להראות להם למה אנו , משלמי המסים מצפים מהם .- שיזיזו את התחת במערב הפרוע .

פורסם

אתה בן 18, אני חושב שאתה לא תרצה לעבוד עם אנשים בני 50+ בניידת יום שלם.

כמתנדב אתה על תקן עציץ, מוסמך לרשום דו"ח פנימי שבספק אם יגיע לעובר העבירה.. ורק אחרי תקופה ארוכה אתה עובר הכשרת "מתמיד" ואתה מוסמך לרישום דוחות כמו שצריך.

 

אני ממליץ לך להתנדב למשמר האזרחי, אבל שוב, עניין של פז"מ עד שאתה מוסמך לעשות משהו קטן אפילו כמו לרשום דו"ח פעולה פשוט.

פורסם

לנסוע ביום שישי ב12 בלילה ולרשום דוחות לאנשים שחונים בתחנות אוטובוס..נשמע מטרה אצילית.:evil: (זה מה שעושים בחיפה לפחות החסרי חיים האלו).

פורסם
לנסוע ביום שישי ב12 בלילה ולרשום דוחות לאנשים שחונים בתחנות אוטובוס..נשמע מטרה אצילית.:evil: (זה מה שעושים בחיפה לפחות החסרי חיים האלו).

 

אווווו , מזמן לא זכינו לכבוד של ההברקות של מבשל האורז .

חלק מאותם "חסרי חיים " הם אחרי חיים שמסופקני אם אתה , אם לשפוט לפי הפנינים שלך והשם שבחרת , אי פעם תגיע לקרסוליהם , או אפילו להתקבל לעבודה בחברות מהקליבר שניהלו.

פורסם
אווווו , מזמן לא זכינו לכבוד של ההברקות של מבשל האורז .

חלק מאותם "חסרי חיים " הם אחרי חיים שמסופקני אם אתה , אם לשפוט לפי הפנינים שלך והשם שבחרת , אי פעם תגיע לקרסוליהם , או אפילו להתקבל לעבודה בחברות מהקליבר שניהלו.

99 אחוז מהפורום יסכימו איתי בעיניין הדוחות ביום שישי ורק חסרי חיים כמוך שבטח עושים את אותו הדבר יגיבו ככה. אם כבר להתנדב במשטר-ע אז לפחות לעשות משהו מועיל ולא לתת דוחות חניה ביום שישי בלילה. חבורת זקנים בני 60+ שחושבים שהם תורמים למדינה בזה שמביאים דוח חניה. :snipersmi

פורסם
99 אחוז מהפורום יסכימו איתי בעיניין הדוחות ביום שישי ורק חסרי חיים כמוך שבטח עושים את אותו הדבר יגיבו ככה. אם כבר להתנדב במשטר-ע אז לפחות לעשות משהו מועיל ולא לתת דוחות חניה ביום שישי בלילה. חבורת זקנים בני 60+ שחושבים שהם תורמים למדינה בזה שמביאים דוח חניה. :snipersmi

 

הם לא סתם יושבים שם יום שישי,רוב התאונות והנהגים השיכורים ביום שישי.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם כבר, תצטרף ליחידה שתפקידה לתפוס גנבי רכב. נשמע הרבה יותר מעניין.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אתה רוצה להתנדב ליח' תנועה של מתנ"א , המסיירת בכבישים בין עירוניים, או לית"מ - שהיא יחי' השייכת לתחנה מסויימת (לפי עיר וכו') ?

כי אם אתה מבקש להתנדב למתנ"א , ולאור הדו"ח שקיבלת לא מזמן - שכח מזה. הם לא ממש מקבלים אנשים עם עבר קרוב "מלוכלך".

 

אם אתה מדבר על ית"מ - אז כמו שציינו בפניך, מדובר ביח' שעיקר תפקידה לפטרל בעיר ולנסות להשליט סדר, רק שהאמצעים מוגבלים למדי.

לרוע המזל - לא רק האמצעים מוגבלים- אלא גם צורת החשיבה. כיח' שמקבלת את רוב מימונה מעמותת "אור ירוק" - קו המחשבה הוא דומה (מהירות הורגת, ולא משנה שבעיר כמות עבירות המהירות היא מצחיקה, ובמילא לא אוכפים אותה במקומות בהם היא כן מסוכנת (ויש מקומות כאלה, בתי"ס, גני ילדים, בתי אבות, גני משחקים וכו') - אל תטרח, אין שם מארבי מכמונות). את העבירות הרציניות יותר, כמו אי מתן זכות קדימה, "שריפת" רמזורים באדום , הפרעה לתנועה ע"י עצירה בכל מקום אפשרי ובלתי אפשרי וכו',אי חגירת חגורות בטיחות - בקושי אוכפים, אם בכלל.

 

 

לשנות הרבה? רק אם יש לך כח התמדה של שנה לפחות , ואיש צוות שיעבוד איתך באותה משמרת ויהיה בראש שלך.

 

אגב - ליח' הית"מ - אין חובה לעבור דרך יח' "מתמיד". ניתן להתחיל ישר בתנועה.

כמובן שבהתחלה תהיה - כמו שציינו - עציץ.

פורסם

בתור אחד שהיה מתנדב במשמר האזרחי מספר שנים.

הכל תלוי באיזה צורה אתה רוצה לתרום ואם בכלל!

אם אתה הולך בגישה של לתרום למדינה ולתרום למערכת אז תקח בחשבון שהמערכת כפויית טובה ולא תמיד אתה מרגיש שמישהו/המערכת מוקירה את העבודה שלך.

בנוסף אל תצפה שאזרחי מדינת ישראל היקרים וטובי הלב יעריכו ויוקירו אותך-הם לא-ואם הם גם יוכלו הם ילעגו לך.

אני מצטער שאולי הגישה שלי קצת שלילית וקצת מוציאה אוויר מהמיפרשים אבל גם "לתרום למערכת" זה לא יוצא בדיוק כפי שזה נשמע-כאשר אתה תמצא את עצמך "מתנדב" ולדוגמא עובד באיזה אירוע במחסום משטרתי ולוקח אותו בשיא הרצינות אתה תיווכח לראות ששוטרי התנועה אשר מקבלים משכורת ואמורים לבצע את תפקידם עומדים להם בצד ומתעסקים בדברים אחרים לגמרי...מאכזב אבל זו האמת!

בסה"כ להתנדב זה על הכיפאק בשביל החוויה-בשביל ההתנסות ובשביל ללמוד ולראות משהו חדש מצד אחר.

בהצלחה

אין שכל-אין דאגות:יש רק הרבה הוצאות כספיות!:?

פורסם
אם כבר, תצטרף ליחידה שתפקידה לתפוס גנבי רכב. נשמע הרבה יותר מעניין.

 

לפי החדשות היום מסוכן יותר מלנהוג בכבישי הארץ.

 

לצערי.

 

תנסה בילוש, נשמע מאתגר.

 

ירון

גשש בלש בפעולה

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב


×
×
  • תוכן חדש...