Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן פיצבן אני יודע שכיוונת לאביב, זה בסדר:-)

 

ויהודה, יש בעיתיות עם מה שאתה מציע.

 

לצערי היריעה כאן בפורום קצרה ואנו חורגים מהנושא לכן אתה תישאר בשלך ואני בשלי.

 

אם כי - הייתי מציע לך לעיין בחומר שנוגע לעניין משטרה/מדינה וזכויות אזרח.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם יורים, יורים בכדי לעצור התקדמות של מפגע ולא כדי לחסלו.

 

וידוא הריגה לא חוקי

 

ירון

לשוטר מותר לירות רק אחרי שיורים עליו או כשהוא חש בסכנה לשלומו או על שלום אחרים.

לכן השוטר שירה אתמול בדוקר נשלח לחקירה כי הוא ירה ראשון כשלא הייתה סכנה לציבור כי הגנב התחיל כבר לברוח. אבל אני בטוח ב100 שהוא יזוכה ואף יקבל צל"ש.

 

דבר שני.

אם אתה מתנדב ואתה רוצה נגיד לסוע עם האוטו שלך בזמן ההתנדבות מגיע לך איזה צ'אקאלה והחזר כספי על הדלק?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
לשוטר מותר לירות רק אחרי שיורים עליו או כשהוא חש בסכנה לשלומו או על שלום אחרים.

לכן השוטר שירה אתמול בדוקר נשלח לחקירה כי הוא ירה ראשון כשלא הייתה סכנה לציבור כי הגנב התחיל כבר לברוח. אבל אני בטוח ב100 שהוא יזוכה ואף יקבל צל"ש.

 

דבר שני.

אם אתה מתנדב ואתה רוצה נגיד לסוע עם האוטו שלך בזמן ההתנדבות מגיע לך איזה צ'אקאלה והחזר כספי על הדלק?

 

מגיע לך קתה מתנת ת.המשטרה.

 

אחרת זו לא התנדבות לא?!

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
כן פיצבן אני יודע שכיוונת לאביב, זה בסדר:-)

 

ויהודה, יש בעיתיות עם מה שאתה מציע.

 

לצערי היריעה כאן בפורום קצרה ואנו חורגים מהנושא לכן אתה תישאר בשלך ואני בשלי.

 

אם כי - הייתי מציע לך לעיין בחומר שנוגע לעניין משטרה/מדינה וזכויות אזרח.תרגע כתבתי בצחוק (כתבתי במפורש שאני לא מציע ) והאמת היא שבמדינה שלנו אם זה היה אפשרי ,היינו מקבלים את חוליות המוות כ"כ מהר שהיית פוער עניים מתדהמה.

 

ירון

 

ולפותח השרשור לא מציע לך להכנס למערכת הזו . ממראה עניים בלבד היא מחולקת לשוטרים שמפחדים להיות פושעים אבל מתנהגים בבריונות ובשחיתות כמוהם , ובשוטרים שיודעים מה קורה ויודעים שאם ידברו יותר מידי יהיהו להם בעיות , ושוטרים שלא כ"כ אכפת להם . בקיצר כ"א שם לא נראה לי על רמה מספקת ע"מ שכדאי יהיה לשרת שם בתור מתנדב

בברכה יהודה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
אם העבר שלי לא בדיוק נקי,זאת אומרת יש לי משפט בקרוב.

 

 

אם אין עדיין הרשאה אז כנראה את זה לא רואים במחשב - ז"א מבחינתם אתה נקי.

אולי זה לא היגיוני אבל כך זה בביורוקראטיה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
זהו,בדיוק זאת הנקודה.

אולי דווקא שם אני יוכל להגיד לממזר השמן והכחול שלידי אולי אין טעם,אולי ככה וככה.

אני בעל יכולות שכנוע מאוד גבוהות :roll:

 

תיארתי לי שרוח ההתנדבות שנפלה עליך היא נסיון נואל להציל את התחת שלך מהדו"ח ההוא שחטפת.

 

אל תדאג - בדיוק בגלל זה מתנ"א לא רצים לגייס כל מתנדב. אתה לא החכם הראשון במדינת ישראל.

  • 7 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ אחרי יותר מ7 שנים!

 

אחרי 6 שנים בצה"ל, העבודה בהייטק מרגישה לי לא מספקת וחסרת תרומה (מעבר עבודה כרגע לא אפשרי).

בגלל מצוקת ימי מילואים בחיל האוויר גם כמעט ולא מזמנים אותי לעשות מילואים.

 

החלטתי להתנדב ואני חושב בכיוון של משטרה

להתנדב לסיור ירד מהפרק כי לא חושב שזה רעיון טוב אם ההתנדבות בעיר המגורים.

 

האופציה המובילה היא מתנ"א. מה אתם חושבים?

 

תודה,

המחפש לתרום =]

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אתה בן 18, אני חושב שאתה לא תרצה לעבוד עם אנשים בני 50+ בניידת יום שלם.

כמתנדב אתה על תקן עציץ, מוסמך לרשום דו"ח פנימי שבספק אם יגיע לעובר העבירה.. ורק אחרי תקופה ארוכה אתה עובר הכשרת "מתמיד" ואתה מוסמך לרישום דוחות כמו שצריך.

 

אני ממליץ לך להתנדב למשמר האזרחי, אבל שוב, עניין של פז"מ עד שאתה מוסמך לעשות משהו קטן אפילו כמו לרשום דו"ח פעולה פשוט.

 

אתה כותב דברים שכנראה אין לך מושג קלוש בהם. מתנדב במשטרת התנועה עובר שתי הכשרות (שלב א' וב'). אחרי שהוא לומד שלב א' (כעשרה מפגשי ערב בערך) עובר בחינה ומאושר על ידי המטה הארצי (תעודת יושר, ותק בנהיגה, עבר תעבורתי וכו') הוא כבר מתחיל לעשות משמרות בניידת. מאותו רגע יש לו סמכויות שוטר לכל דבר כשהוא במשמרת למעט רישום דו"חות. אחרי 70 שעות ותק הוא כבר יכול לגשת לשלב ב' (עוד כמה מפגשים) ובסיומם הוא כבר מוסמך לכתוב דוחו"ת רגילים. לא פנימיים ולא בטיח. למתנדבים יש השפעה רבה ובהחלט יכולים להחליט אם הם מציקים לאזרחים תמימים כמו שיש הרבה שוטרים מתוסכלים או שהם מתמקדים באכיפה איכותית ומחפשים את המתפרעים, הביריונים וגורמי התאונות. עשיתי את זה למעלה משנה אבל בגלל הלחץ בעבודה לקחתי פסק זמן. אולי עוד אחזור לזה. יש משמרות משעממות ויש מעניינות. אם אתה בן 18 לא יקבלו אותך ממילא. צריך ותק של רישיון נהיגה.

פורסם

אני לא הייתי מתנדב לתנועה משום שיש לי בעיה לתת לאנשים דוחות על וינקרים וחגורות ודברים דומים.

אין פה גם תרומה גדולה בעיני, עד שמגיע נהג שבאמת צריך ומוצדק לזמבר אותו, לא בטוח שתתפוס אותו.

 

לגבי משמר אזרחי, התנדבתי, נתתי הרבה שעות.

גם שם, אם הייתי מזהה כאלה שצפויים לקבל קנס על שתיה או דברים דומים, פשוט הייתי נשאר בניידת.

דווקא במשמר האזרחי אתה מידי פעם תעשה דברים שיתרמו יותר לחברה. (לחנך נהג זה קשה, לעזור לנהג תמים להחליף גלגל זה מעשה הרבה יותר טוב בעיני)

 

אם אני חוזר להתנדב אני ינסה למצוא מקומות עם הרבה אקשן.

פורסם

אישית אני חושב שהמדינה בכלל לא נוקבת אצבע בנושא גניבת מכוניות.

יש במדמה משאית פלסטינית עם גרור של תעבורה ולוחית רישוי צהובה.

כנל לגבי משאיות של מעץ שהתאסלמו.

בכפר גוריש לידנו יש ״ ציי רכב״ של סקודה אוקטביה יד שניה מישראלי

פורסם
מקפיץ אחרי יותר מ7 שנים!

 

אחרי 6 שנים בצה"ל, העבודה בהייטק מרגישה לי לא מספקת וחסרת תרומה (מעבר עבודה כרגע לא אפשרי).

בגלל מצוקת ימי מילואים בחיל האוויר גם כמעט ולא מזמנים אותי לעשות מילואים.

 

החלטתי להתנדב ואני חושב בכיוון של משטרה

להתנדב לסיור ירד מהפרק כי לא חושב שזה רעיון טוב אם ההתנדבות בעיר המגורים.

 

האופציה המובילה היא מתנ"א. מה אתם חושבים?

 

תודה,

המחפש לתרום =]

 

רציתי לכתוב לך תגובה ארוכה שמסבירה את דעתי בתור אחד שמכיר את המערכת מבפנים אבל אז נזכרתי שזה לא יפה לירוק לבאר שממנה אתה שותה.

לדעתי, אם אתה מעוניין להתנדב במשהו מעניין, תורם לחברה ושכולם יעריכו את זמנך ופועלך, בוא להתנדב בארגון בו אני מתנדב - ארגון פעמונים.

נראה לי שיהיה לך סיפוק רב יותר בלי שוטרים שיסתכלו עליך כאילו לקחת להם את העבודה ובלי מערכת שברגע שתהיה מהמורה קלה בדרך גם אם היא שקרית תקיא אותך ממנה בלי היסוס.

http://www.paamonim.org/


×
×
  • תוכן חדש...