Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

קיבלתי דו"ח חניה שלא ביצעתי מעולם. הדו"ח הגיע מבאר שבע והוא מציין שהעמדתי את הרכב במקום שאסור לחנות בו. השעה שבוצע הדו"ח היא שעה 11:30

 

אני מעולם לא היתי עם האוטו בבאר שבע , יותר גרוע אני מעולם לא עברתי את נתניה עם האוטו וגם אז זה היה פעם אחת.

 

איך אני יכול להוכיח שהאוטו שלי מעולם לא עמד במקום האוסר לחנות ומעולם לא היה בבאר שבע.

אני בעקרון עתודאי ואני יכול להשיג אישור שביום הנ"ל היתי בבית ספר ובאמת כל פעם שאני בבית ספר האוטו איתי כי הוא שלי. אבל הבעיה שאני מפחד שהם לא יאמינו כי משהוא יכול לסוע באוטו שלי בלי שאני יסע עליו.

 

בכל מקה אני עובד עצות בבקשה תתינו לי עצות כי אני יודע שיש פה אנשים שמבינים וראיתי הרבה שעוזרים פה לאנשים בקשר לדוחות .

1.6 206

פורסם

תסתכל על התאריך בדו"ח.

האם הרכב היה בבעלתוך באותו הזמן?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

כן כן .... יש לי את האוטו שנה ו8 חודשים. בואטו יום כשנגמר לי המלווה קנו לי את האוטו.

 

תראה מה שמוזר לי שהדו"ח היה ב27.1 ורק עעכשיו קיבלתי אותו.

 

בכול מקרה זה ברור לי שאני לא עשיתי אותו והאוטו גם לא ביצע אותו כי בחיים לא עברתי את נתניה עם האוטו. ורק אני נוהג עליו!!!!. חוץ מזה בטח היתי בבית ספר באותו יום.

1.6 206

פורסם

תבדוק את הדו"ח , צבע רכב , מספר רישוי

סוג רכב וכו...

לאחר מכן אם הכל נכון , תשלח מכתב לרשות המקומית שממנה נשלח הדו"ח -

באר שבע , תציין שלא היית במקום הזה בשעה הזו ולא חנית שם.

יש לך כיסוי בדמות אישור מבית הספר שאתה לומד בו

אתה היחידי שנוהג ברכב ואין מצב שאף אחד אחר היה בבאר שבע בזמן הזה

אתה אפילו גר רחוק מאד מבאר שבע ולא הגעת לשם בחיים למרות שתשמח

לבקר בבירת הנגב..

 

 

:roll::idea:

פורסם

אתה לא לבד

 

גם אני קיבלתי דו"ח מעיריית טבריה .

 

אף פעם לא הייתי בתוך טבריה , מה גם שהשעה מאוד מעניינת 10 בבוקר ( אני יושן בדרך כלל בשעה כזאת).

 

 

אני לא שילמתי את הדו"ח ולא מתכוון לשלם.

פורסם
מספיק שפקח החניה טועה בספרה אחת...והדו"ח מגיע למקום הלא נכון. מצד שני למי יש כוח לכאב ראש כזה בשביל 70 שקל :?

 

איזה 70?

 

אני קיבלתי 150 (נראה לי) .

פורסם

לירן תודה על העזרה יש רק בעיה אחת.... אין כלום שמציין את סוג הרכב ואין איזכור על קח.

 

אני יביא שניה את הדוח ותראו מה כתוב שם הדבר הכי מוזר שיש

 

אני מצטט " העמדת\החנית את רכבך במקום אסור בחניה ( במקום.... כמפרט בתמרור).

 

לא מעלה תמיהות. איזה תמרור איזה סוג חניה החניתי... ולמה לא מצוין סוג הרכב צבע הרכב... אלה רק מספר רישוי. זה בדדיוק כמו שאחד אמר פה מספיק טעות אחת במספר והדוח מגיע למקום אחר.

 

ועלי לשלם 100 ואם אחרי התאריך ה27.10 אז יהיה 150 שקל

1.6 206

פורסם
לירן תודה על העזרה יש רק בעיה אחת.... אין כלום שמציין את סוג הרכב ואין איזכור על קח.

 

אני יביא שניה את הדוח ותראו מה כתוב שם הדבר הכי מוזר שיש

 

אני מצטט " העמדת\החנית את רכבך במקום אסור בחניה ( במקום.... כמפרט בתמרור).

 

לא מעלה תמיהות. איזה תמרור איזה סוג חניה החניתי... ולמה לא מצוין סוג הרכב צבע הרכב... אלה רק מספר רישוי. זה בדדיוק כמו שאחד אמר פה מספיק טעות אחת במספר והדוח מגיע למקום אחר.

 

ועלי לשלם 100 ואם אחרי התאריך ה27.10 אז יהיה 150 שקל

 

נשמע מאוד מוזר, כי הדו"ח אמור להיות: 70,150 , אין דבר כזה 100, מה גם שאין פרטים .. נשמע לי מופרח משהו..., האם יש את הכתובת שלך? אולי מישהו סתם שם לך אותו בדואר בתקווה שתשלם ?

פורסם
לירן תודה על העזרה יש רק בעיה אחת.... אין כלום שמציין את סוג הרכב ואין איזכור על קח.

 

אני יביא שניה את הדוח ותראו מה כתוב שם הדבר הכי מוזר שיש

 

אני מצטט " העמדת\החנית את רכבך במקום אסור בחניה ( במקום.... כמפרט בתמרור).

 

לא מעלה תמיהות. איזה תמרור איזה סוג חניה החניתי... ולמה לא מצוין סוג הרכב צבע הרכב... אלה רק מספר רישוי. זה בדדיוק כמו שאחד אמר פה מספיק טעות אחת במספר והדוח מגיע למקום אחר.

 

ועלי לשלם 100 ואם אחרי התאריך ה27.10 אז יהיה 150 שקל

 

נשמע מאוד מוזר, כי הדו"ח אמור להיות: 70,150 , אין דבר כזה 100, מה גם שאין פרטים .. נשמע לי מופרח משהו..., האם יש את הכתובת שלך? אולי מישהו סתם שם לך אותו בדואר בתקווה שתשלם ?

 

 

זה בהחלט ייתכן :!:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

אורן כן לצערי יש את הכתובת את תעודה הזהות שלי הכול.... כי זה בטח מהמחשב מספיק שהם מקלידים את מס הרישוי של האוטו. ואלה לא יודע מוזר לי כל העסק.

1.6 206

פורסם

אני גר בבאר שבע וראיתי דוח חניה ע"ס 100 שקל. הבן אדם שקיבל אותו חנה על כחול לבן... כלומר ללא תו חניה.

 

נשמע לי הגיוני...

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לירן תודה על העזרה יש רק בעיה אחת.... אין כלום שמציין את סוג הרכב ואין איזכור על קח.

 

אני יביא שניה את הדוח ותראו מה כתוב שם הדבר הכי מוזר שיש

 

אני מצטט " העמדת\החנית את רכבך במקום אסור בחניה ( במקום.... כמפרט בתמרור).

 

לא מעלה תמיהות. איזה תמרור איזה סוג חניה החניתי... ולמה לא מצוין סוג הרכב צבע הרכב... אלה רק מספר רישוי. זה בדדיוק כמו שאחד אמר פה מספיק טעות אחת במספר והדוח מגיע למקום אחר.

 

ועלי לשלם 100 ואם אחרי התאריך ה27.10 אז יהיה 150 שקל

 

נשמע מאוד מוזר, כי הדו"ח אמור להיות: 70,150 , אין דבר כזה 100, מה גם שאין פרטים .. נשמע לי מופרח משהו..., האם יש את הכתובת שלך? אולי מישהו סתם שם לך אותו בדואר בתקווה שתשלם ?

 

העלו את מחירי הקנסות מ70 ל100 על חנייה במקום אסור (לדוגמא כחול לבן ללא תו חנייה).

יניב

פורסם

בר"ג הקנס על חנייה סמוך למדרכה שצבועה באדום לבן הוא 70 שקל והקנס על כחול לבן הוא 100 שקל.

אני מניח שכל רשות מקומית יכולה לקבוע את הגובה באמצעות חוקי עזר עירוניים אבל לא נראה לי שיהיו כאלו הפרשים (150%) בין רשות אחת לשנייה.

בכל מקרה קצת נראה לי תמוה שקנס על אדום לבן (שלפי ההיגיון אומר שזהו מקום חנייה שמסכן מישהו) נמוך מהקנס על כחול לבן שהוא תכלס דרך של העירייה לגבות כספים.

פורסם
בר"ג הקנס על חנייה סמוך למדרכה שצבועה באדום לבן הוא 70 שקל והקנס על כחול לבן הוא 100 שקל.

אני מניח שכל רשות מקומית יכולה לקבוע את הגובה באמצעות חוקי עזר עירוניים אבל לא נראה לי שיהיו כאלו הפרשים (150%) בין רשות אחת לשנייה.

בכל מקרה קצת נראה לי תמוה שקנס על אדום לבן (שלפי ההיגיון אומר שזהו מקום חנייה שמסכן מישהו) נמוך מהקנס על כחול לבן שהוא תכלס דרך של העירייה לגבות כספים.[/

quote]

 

כמה דברים , אדום לבן זה ממש לא דו"ח של 70 שקל , שכן מדובר בדו"ח

משטרתי לכל דבר ולא של הרשות המקומית , דו"ח על כחול לבן עלה לאחרונה

מ 70 שקלים לכ 100 שקלים .

 

פיאסטה , אתה יכול לשלוח מכתב לעירית באר שבע , חייב ליהיות לך מען על הדו"ח

ולהסביר שלא אתה היית שם באותו זמן , ולא מדובר באוטו שלוך , שכן יש לך

כיסוי איפה אתה היית באותו זמן והיכן הרכב היה .

×
×
  • תוכן חדש...