Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיץ דיווחתי כאן על נזילת מי קירור והחלפת הפלאנץ בגולף 1600.

לאחר ההחלפה ועד היום עקבתי ואתמול הוספתי שתי כוסות כחצי ליטר מי קירור

מהולים עם מים למיכל העודפים. נשמע הגיוני ? האם הכמות סבירה לאיבוד ?

נראה שיש איבוד/טיפטוף איטי מאיזשהו מקום בכל אופן לא מזהה משהו רציני במנוע.

בקיץ מרק10 היציע לבדוק את החיבורים לצינורות קירור מצנן הגיר ובמוסך שללו בזמנו.

תודה על ההתייחסות למי שיש.

פורסם

יש בדיקת לחץ - שבודקת אם יש נזילות.

אני יודע כי במוסך גם אני התלוננתי על איבוד נוזל קירור.

בבדיקה מחברים למיכל העיבוי שעון ומשאבה כזאת, ורואים אם יש איבוד לחץ. אצלי לא היה שום איבוד, וטענו שאין שום בעיה.

 

בכל מקרה, מחפשים גם נזילות מהפלאנץ' וסימנים לשאריות נוזל ורוד, באיזור הרדיאטור.

 

לא מזמן הוספתי (שוב) נוזל קירור :oops: - ועדיין זו תופעה מסתורית משהו.

לצערי אני חושד ברדיאטור החימום הפנימי. אבל זה משהו ממש קטן... ומאחר ואני עוקב אחר חום המנוע, ומפלס נוזל הקירור בקפדנות, אני עדיין לא בטוח שזה זה. (למרות שבמוסך אין להם תשובה חד משמעית. בפעם האחרונה, לפני מספר חודשים טובים, אמרו שבדקו, ואין נזילה, כי אין איבוד לחץ - ואת זה אני ראיתי בבדיקה...)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

עד איזה גובה הוספת נוזל קירור ? ציין במדוייק.

 

כפי שכתבתי לך בעבר הנזילה לא תתגלה בבדיקת לחץ !!

 

עלייך לבדוק את הצנרת המתחברת לקולר השמן שנמצא היכן שמתחבר פילטר השמן, בדוק להמצאות סימני התייבשות של נוזל קירור בצבע אדום בחיבור הצנרת לקולר.

איזה כייף לי :)

פורסם
עד איזה גובה הוספת נוזל קירור ? ציין במדוייק.

 

כפי שכתבתי לך בעבר הנזילה לא תתגלה בבדיקת לחץ !!

 

עלייך לבדוק את הצנרת המתחברת לקולר השמן שנמצא היכן שמתחבר פילטר השמן, בדוק להמצאות סימני התייבשות של נוזל קירור בצבע אדום בחיבור הצנרת לקולר.

 

 

הוספתי כ -5 סמ" מעל הציור של שתי הטיפות המצוירות על המיכל .

האם תוכל להעביר לי את תמונת הקולרשמן והצינורות המחוברים אליו ?

פורסם

אתה ממלא מעבר לדרוש, שים לב !! סימנתי לך באדום את הגובה הרצוי, כאשר המנוע קר גובה הנוזל צריך להיות באמצע של החלק המקווקו (המטושטש).

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה ממלא מעבר לדרוש, שים לב !! סימנתי לך באדום את הגובה הרצוי, כאשר המנוע קר גובה הנוזל צריך להיות באמצע של החלק המקווקו (המטושטש).

 

תודה מרק , אני ממלא הרבה הרבה מעבר אבל צערי כשמלאתי על פי המלצתך נאמר לי במוסך

שעקב כך שמדיד נמצא קרוב לנקודה המומלצת כל שינוי בגובה עכב הפרשי לחצים מדליק את נורת האזהרה ולכן סימנו לי בטוש כ 4-5 סמ"מ מעל הציור עם שתי הטיפות ששם צריך ליהות גובה

פני הנוזל. כפי שציינתי במשך כ4 חודשים ירד הגובה והוא כעט כ 1 ס"מ מעל הטיפות כך שאתמול

החלטתי למלא שתי כוסות נוזל על למידה שהמוסך סימן . האם לדעתך הבעייה היא איבוד אמיתי

מאישהו מקום או גובה פני הנוזל משום שעובדתית יש איבוד של כ 0.5 ליטר ב4 חודשים וזה מה שמדאיג. תודה.

פורסם

איבוד נוזל קירור צריך להדאיג אותך.

ראה מיקום קולר השמן כפי שכתבתי קודם לכן (הצילום דומה למה שקיים אצלך בצד ימין ליד הרדיאטור)

בקשר לה שאמרו לך במוסך זה חדש לי ולכן אין לי מה לומר.

האם נורת גובה נוזל קירור דולקת לך כאשר אתה ממלא נוזל קירור כפי שציינתי ?

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
איבוד נוזל קירור צריך להדאיג אותך.

ראה מיקום קולר השמן כפי שכתבתי קודם לכן (הצילום דומה למה שקיים אצלך בצד ימין ליד הרדיאטור)

בקשר לה שאמרו לך במוסך זה חדש לי ולכן אין לי מה לומר.

האם נורת גובה נוזל קירור דולקת לך כאשר אתה ממלא נוזל קירור כפי שציינתי ?

 

 

כרגע, כפי שאמרתי מילאתי כ 5 ס"מ מעל הציור של הטיפות אני אחכה לראות מתיי זה יצפצף אם

יצפצף ואדווח . חוצמזה אנסה להבחין מתחת לצינורות כפי שהמלצת אם יש סימני נוזל יבש .

מאיזה כוון בדיוק להסתכל על הצינורות איפוא הם נמצאים .

תודה

פורסם

במחשבה נוספת מה שאמרו לך במוסך נשמע בולשיט אחד גדול.

היצרן מיקם את חיישן גובה נוזל הקירור בצורה כזו שגם תנודות של הנוזל במיכל נלקחו בחשבון, נסיעה עם גובה נוזל מתחת למינימום שנקע על-ידי היצרן עלולה להדליק נורת אזהרה ולא במקרה אחר.

 

במידה והדברים נאמרו לך במוסך המרכזי של צ'מפיו,ן תגיד להם שיבואו ללמוד ממני גם איך בודקים גובה נוזל הגה כוח באותה הזדמנות.

 

בקשר לצינורות תבדוק מכול הכיוונים עם פנס ! תכניס את הראש בין הרדיאטור לאיזור הבדיקה.

כבה מנוע בזמן הבדיקה ותמתין 30 דקות.

איזה כייף לי :)

פורסם
מיליתי בערך 3-4 ס"מ מעל נקודת המקסימום. מקווה שלא עשיתי נזק .

כפי שציינתי קודם במוסך טרחו לסמן בטוש את הגובה שכאמור גבוה יותר מהמומלץ ומהמצוייר.

תודה.

 

לא עשית שום נזק. י

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מיליתי בערך 3-4 ס"מ מעל נקודת המקסימום. מקווה שלא עשיתי נזק .

כפי שציינתי קודם במוסך טרחו לסמן בטוש את הגובה שכאמור גבוה יותר מהמומלץ ומהמצוייר.

תודה.

 

המוסך טועים ומרק צודק. כאשר אתה תמלא מעבר לקו המקסימום סביר להניח שהעודפים יצאו החוצה. כך המיכל הזה בנוי. לגבי הטענה שכאשר ממלאים לגובה המקסימום בקפיצות החיישן יזהה חוסר מים זה גם לא נכון. אני יכול להגיד לך שהנורה נדלקת כשהמיכל כמעט ריק.

פורסם

לחבר שלום,

אני רוצה להעלות בפניך פתרון לבעיה דומה שהייתה לי ברכב:

גם אצלי היה איבוד מים רציני שדרש ממני למלא מים אחת לשבועיים.

הוחלף תחילה מכסה למיכל עיבוי בטענה שהמכסה לא אוטם

אח"כ פלאנג' מים ומיכל עיבוי

אח"כ חשבו שהמשאבת מים לא בסדר

עד שבסוף אני בעצמי טרחתי לבדוק אם אין חור ברדיאטור - שזו למעשה הייתה הבעיה.

הוחלף רדיאטור ומאז הכל תקין.

יכול להיות שקיימת אצלנו בעיה דומה

מקווה שנתתי כיוון שיעזור

 

נמרוד

×
×
  • תוכן חדש...