Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרוצי דראג, השאלון המורחב...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההגדרה מיהו ספורטאי?

 

זכית שמשפטן יכתוב לך את ההגדרה של ספורטאי מה עוד תבקש?

 

פתח מילון עברי/עברי "אבן שושן". אם עד יום א' לא תמצא הגדרה של ספורטאי אמצא לך אותה באמצעות מילון "אבן שושן" במשרדי.

 

ואיזה ספורט מוטורי דורש יותר מהנהג/רכב שלו מכל הבחינות כגון: כושר, כישרון, טכניקה וכו'?

 

ראלי אני מניח.

 

אבל זה בערך כמו לומר ששחיה היא ספורט קל יותר מריצה מהסיבה שהמים מקררים אותך...

 

וחוצמזה, יום שישי לא רוצים לריב רוצים להנות.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
יש שאלון של TOP-GEAR לסלבריטאים (לא זה בתוכנית אלא במגזין) ואחת השאלות היא "כמה סיבובים ב F1 אתה יכול לראות לפני שאתה נרדם?"

זה הומור! לא זלזול...

נכון, צדקתם, אני לא מוצא טעם במירוצים האלה, אבל לא רציתי ליצור ניגוח אלא דיון נחמד של ההגדרה מיהו ספורטאי? ואיזה ספורט מוטורי דורש יותר מהנהג/רכב שלו מכל הבחינות כגון: כושר, כישרון, טכניקה וכו'?

 

אני רואה שכולם אוהבים את כולם וכולם חושבים שנהגי הדראג הם שווים ככל נהג בכל התכונות

אז אני אומר "יאללה PARTY"

 

תהנו כולם

 

לסלי

 

האם אצן למרחק קצר הוא לא ספורטאי?

 

הרי מה הוא צריך בסה"כ לעשות?.. לחכות לצליל ולזנק לעבר קו ה-100 מטר? ריצה ישרה, ללא מכשולים, ללא קפיצות, זה ספורט?

 

לחשוב שלהיות נהג מכונית מיאוץ זה ללחוץ על הדוושה וזהו היא טעות נפוצה, אצל אלו אשר אינם מכירים את הענף. באמת ובתמים שאין מה לכעוס על מי שלא מכיר ויודע, אלא לקוות שהוא אכן רוצה ללמוד ולא להמשיך לחשוב על ספורט זה באותו אופן ראשוני.

 

בגדול, כפי שנכתב כבר אינספור פעמים, מנהג מיאוץ נדרשים נתונים רבים, אם פיזיים (עמידה של כוחות תאוצת ג'י של עד 5 ג'י בקטגוריות הגבוהות), כושר תגובה גבוה מאוד (שליטה מוחלטת על תגובות גוף ברמות של עשיריות השנייה), כושר ריכוז עצום (שליטה על גוש מתכת המאיץ ממהירות של חצי שניה מ-0-100 ומגיע במהרה ל550 קמ"ש ומעלה בקטגוריות הגבוהות), שליטה מוחלטת בנהיגה מהירה ומדוייקת (העברות הילוכים מדוייקות ומהירות בקטגוריות רלוונטיות), אימונים אינספור (שליטה במאות ואף אלפי כוחות סוס השועטים כעדר חסר מעצורים לעבר האספלט, כשצמיג "מסכן" מנסה להעביר את האחיזה ותלוי כולו בשליטת הנהג/ת) ואני יכול לפרט עוד ועוד ועוד, למרות שנראה לי שהעברתי את המסר...

 

כולי תקווה כי עם מיסוד חוק הספורט המוטורי ובתוכו ענף מירוצי המיאוץ, הציבור הרחב יזכה להכיר בענף זה, ביכולתיו, בדרישותיו מהנהג ומהרכב, בסגולותיו ובאתגריו, אשר מהווים לנהגי הספורט הזה הנאה גדולה לא פחות, מאשר זו הנותן כל ענף ספורט מוטורי אחר לספורטאיו.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ניתן להזכיר גם כמה המצאות גדולות שיצאו מן התחום הזה.

 

אותו צמיג שמצר עצמו תוך כדי האצה - המצאה של "פאנצ'ר מאכער" מקומי.

 

(צר לי אינני זוכר את שמו אשמח אם יזכירו לי).

 

אני אוהב ראלי בכל מאודי, מאידך ניתן גם לבסס ביקורת נגד הספורט "שלי":

 

מה הוא ספורט כזה שמתחרה אחד לא רואה את האחר והוא מתחרה נגד שעון על כביש ציבורי ו"מגרף" את שולי הכביש עם מכונית שנראית כמו המיצוברו של השכן ואולי גם אוסף כמה צופים בדרך?

 

:-)

 

די ל"גזענות" בזעיר אנפין הזו, יש לגיטימציה מלאה לספורט הזה.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

רק לצורך העיינין מאמין שבקרוב תראו סרט מהאירוע שהיה ביום שישי שעבר, ויהיה שם קטע של הסיירה קזוורט (משהוא כמו 700 כוח) יוצאת מהמקום ללא בקרות. האוטו נזרק מצד לצד עד 200 קמ"ש כמעט, אז סתם מעניין אותי אם אותם אנשים שחושבים שלדראג לא צריך ידע בנהיגה, האם גם הם יכולים להחזיק אוטו כזה בלי שיעוף על אנשים או לשיחים שבצד כשהאוטו נזרק בצורה קיצונית מצד לצד עד 200 ? אם כן אני באמת מוריד בפניכם תכובע...

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
האם אצן למרחק קצר הוא לא ספורטאי?

 

הרי מה הוא צריך בסה"כ לעשות?.. לחכות לצליל ולזנק לעבר קו ה-100 מטר? ריצה ישרה, ללא מכשולים, ללא קפיצות, זה ספורט?

 

לחשוב שלהיות נהג מכונית מיאוץ זה ללחוץ על הדוושה וזהו היא טעות נפוצה, אצל אלו אשר אינם מכירים את הענף. באמת ובתמים שאין מה לכעוס על מי שלא מכיר ויודע, אלא לקוות שהוא אכן רוצה ללמוד ולא להמשיך לחשוב על ספורט זה באותו אופן ראשוני.

 

בגדול, כפי שנכתב כבר אינספור פעמים, מנהג מיאוץ נדרשים נתונים רבים, אם פיזיים (עמידה של כוחות תאוצת ג'י של עד 5 ג'י בקטגוריות הגבוהות), כושר תגובה גבוה מאוד (שליטה מוחלטת על תגובות גוף ברמות של עשיריות השנייה), כושר ריכוז עצום (שליטה על גוש מתכת המאיץ ממהירות של חצי שניה מ-0-100 ומגיע במהרה ל550 קמ"ש ומעלה בקטגוריות הגבוהות), שליטה מוחלטת בנהיגה מהירה ומדוייקת (העברות הילוכים מדוייקות ומהירות בקטגוריות רלוונטיות), אימונים אינספור (שליטה במאות ואף אלפי כוחות סוס השועטים כעדר חסר מעצורים לעבר האספלט, כשצמיג "מסכן" מנסה להעביר את האחיזה ותלוי כולו בשליטת הנהג/ת) ואני יכול לפרט עוד ועוד ועוד, למרות שנראה לי שהעברתי את המסר...

 

כולי תקווה כי עם מיסוד חוק הספורט המוטורי ובתוכו ענף מירוצי המיאוץ, הציבור הרחב יזכה להכיר בענף זה, ביכולתיו, בדרישותיו מהנהג ומהרכב, בסגולותיו ובאתגריו, אשר מהווים לנהגי הספורט הזה הנאה גדולה לא פחות, מאשר זו הנותן כל ענף ספורט מוטורי אחר לספורטאיו.

 

ליאור.

 

עזוב ליאור,

אתה כאן מנסה לשכנע קבוצת אנשים שלרוב בשבילם "ספורט מוטורי" זה

להחזיק את שלט הפלייסטיישן ביד ולקטר שקלארקסון נותן בראש לאילדיס.

 

ולכל הקופצים, אמרתי רוב.... לא כולם.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

לפי אותן אינדיקציות של פותח הנושא הזה גם מוטוקרוס הוא לא ספורט.

 

חבורת צפרדעים שקופצות על דיונות מחול?

 

נו באמת.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...