Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משהו מאוד מבאס קורה לי באוטו

שאני מרים קצת ווליום הרמקולים מקדימה מתחילים להישתגע , יותר נכון הדלתות , הכול רועד וזה מעיק על הצליל , אי אפשר להנות

ברמקולים מאחורה אין בעייה , הרמקולים מקדימה עוד מחוברים עם מגבר ..

אני ממש מבואס מזה , אני לא נהנה לישמוע מקדימה כי אי אפשר לישמוע מוזיקה אלקטרונית בווליום גבוהה !

מה עושים במצב כזה???

פורסם

במידה והבעייה היא רעידות פלסטיקה בלבד ניתן לפתור בעלויות נמוכות יותר מDynamat.

 

ניתן להחדיר בנקודות המגע בין פלסטיק לפלסטיק וכן בין פלסטיק למתכת ספוג דק שיעזור בספיגת הרעידות וכן ימנע את רעש הרעידות.

 

כמו כן אפשר להשתמש בספוג עם דבק מצדו השני , כגון אלו ששמים מתחת לדלתות כניסה בבתים.

 

פתרון של Dynamat עוזר יותר במניעת כניסת רעשים מבחוץ ובאיטום טוב יותר של הפלסטיקה והדלת , אבל הוא גם פתרון לא זול בכלל.

 

יש עוד פתרונות כגון ספריים פולימריים לדוגמה Noise Killer.

Leon Cupra 2009

פורסם

אני לא חושב שהדינמאט הזה זה מה שיעזור לי , עד עכשיו הבעיות שיש לי היתגלו ששמעתי מוזיקה בחנייה ולא רעשי דרך הם הבעייה שלי......

פורסם

אולי אתה יכול לחסוך את כל זה אם תבדוק שהרמקול מחוזק כהלכה,יכול להיות שמה שאתה שומע זה את החופש שלו.

 

אם בכל זאת הבעייה שלך זו הדלת המישטרללת אז אתה יכול ללכת למיפעל אלומינים(מקום שמייצרים בו חלונות למי שלא יודע).שם משתמשים במדבקות ספוגיות כאלה וספוגים אחרים למיניהם להפריד בין הזכוכיות,הם ישמחו לתת לך בחינם (ששש אני לא אמרתי לך)

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

×
×
  • תוכן חדש...