Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגיוני שאם תשחק בכיוון של הגלגלים משהוא ישתנה

היצרן השקיע סכומים נכבדים בתיכנון הרכב ולכן אני מאלה שכמעט תמיד יעדיפו להשאיר

רכב מקורי לחלוטין...

כל שינוי ועוד בכיוון של הגלגלים זה דבר מאוד עדין ובארץ קשה (אם בכלל יש) מכונאי

מומחה שיכול לעשות לך שינויים כאלה מבלי לשנות את הרכב.

ההבדל הוא שבמיאטה (כמו גם ביפניות רבות אחרות) ניתן לכוון את הפרמטרים הללו

בלי להחליף חצי מרכיבי השילדה, כמו באירופיות מסוימות.

מצד אחד זה מצוין, מצד שני זה מעולה.

זה רק מראה שהיפנים מודעים לזה שהם משחררים מהמפעל מכוניות עם התנהגות חרא כברירת מחדל. :-P :-P :-P

 

בזמנו, ניב פרסם מכון פרונטים בחולון שביצע את הכיול האמור כבר מספר פעמים למיאטות

ואין לו בעיה עם הקפריזות הללו של ישיבה ברכב וכו'. ניב, מה שם המקום?

 

בנוסף, מוטי, האם השרשור הזה מכיל את כלל הנתונים?

 

דניאל

MCS 2008

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יאצק, לא יודע אם יצא לך לנסות את כיוונון הלחצים שהראיתי בזמנו אבל יש בי את התחושה שאם אי פעם היית באמת יושב לבצע את הניסוי היית מוצא שהגלגלים הקדמיים יכולים להעזר אפילו בקצת יותר מ-2 PSI אקסטרה, הרבה פעמים במכוניות עם נטיית משקל לטובת הציר הקדמי (לרעת הנהג :lol:), 4-5 PSI נוספים מקדימה עושים רק טוב בג'ימקאנה.

 

Miataboy, אין שום קשר בין המספרים שלי למה שעשו באוטו שלך.

במקום להעלות את הקאסטר למקסימום הורידו לך אותו לפחות ממה שהיה וזו הסיבה העיקרית לערפול שאתה חש בו.

מצטער.

 

מוטי

 

 

מוטי,אני הולך לדרוש מהם מחר שינוי שכזה...מקובל עליך?

 

קסטר קדמי 5,כינוס 0 ו קמבר 1 או 2? אם לא יצליחו להגיע בקסטר ל 5 ורק 3 או 4 יתקבל, מה אתה אומר על זה?

 

קמבר אחורי כמו מה שיצליחו להגיע בקדמי? וכינוס 0?

 

תן לי אוקי לנתונים האלה ומחר אני משנה:wink: שוב תודה מוטי:-P

פורסם

המכון המומלץ הינו צמיגי הדרום באשדוד. הם גם מכירים את המספרים ולא עושים בעיות, וגם יודעים מה בדיוק לעשות בכל מקרה שקורה.

 

הם רגילים שאני מתעקש לשבת ברכב תוך כדי הבדיקה, הם רגילים לצלצל אלי אם הלקוח לא הביא את המספרים והם כיוונו את המיאטה שלי, של יוני ועוד כמה מיאטות בעבר.

 

רוני, חדל קשקשת ברשת. בצע את המספרים כמו בהודעה המקורית:

 

מקסימום קאמבר שלילי - לא יותר משתי מעלות

מקסימום קאסטר - זהה בשני הגלגלים

כינוס של 1 מ"מ או אפילו 0 פנימה (IN)

 

מאחור:

קאמבר שלילי של עד שתי מעלות אבל לא יותר מאשר הקידמי

כינוס של 2 מ"מ פנימה (IN)

 

שאנחנו אומרים קאסטר 5 הכוונה למספרים שיוצאים בפועל. אם אצלך ניתן להגיע עד 4.5 דיינו, אם ניתן להגיע ל 5.5 נהדר.

 

תחזור לאחר הכיוון :!: וספר לנו איך מרגיש.

 

 

ושאלה נוספת למוטי:

 

אתה מכיר את המספרים המומלצים ל NC?? יש כמה סטים של מספרים באתר של בריאן, אבל אני לא בטוח מה יהיה הכי טוב למטרות שלי ...

פורסם

יאצק, לא יודע אם יצא לך לנסות את כיוונון הלחצים שהראיתי בזמנו אבל יש בי את התחושה שאם אי פעם היית באמת יושב לבצע את הניסוי היית מוצא שהגלגלים הקדמיים יכולים להעזר אפילו בקצת יותר מ-2 PSI אקסטרה, הרבה פעמים במכוניות עם נטיית משקל לטובת הציר הקדמי (לרעת הנהג
:lol:
), 4-5 PSI נוספים מקדימה עושים רק טוב בג'ימקאנה.

 

בעבר ניסיתי (ולא רק על מסלול) 36, 38 ו 40 PSI מקדימה (ובהתאם לכך, קצת פחות כמובן, מאחורה). דרך פורומים בחו"ל של סובארו מצאתי שיש אנשים שמצאו לעצמם ש 36\38\40 PSI מקדימה מתאים להם - אז ניסיתי. שוב, זה לא שווה ערך או קרוב לכיוון הקאסטר והקאמבר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תארתי לעצמי שאגיע לשלב השכנועים של המכון פרונטים לגבי הנתונים שאני מבקש,בעל המכון מנסה לשכנע אותי שאי אפשר להגיע לקסטר של 5,הוא טוען שרק אם "יעקמו את המתלה או השילדה זה אפשרי",הוא אומר בנוסף ששינוי של קסטר ישנה לי את הקמבר הקדמי כך שאני לא אוכל להגיע ל 2 בקמבר ולתוצאה גבוהה של 4 או 5 בקסטר:x זה ברור שאני לא מוכן לקבל את דעתו,הוא ביקש ממני להגיע מחר לכיוון חוזר.

 

מוטי,קסטר 5 ניתן להגיע ללא שום"נזק" למתלה או לשילדה נכון?(אני יודע שזאת התשובה),זה נכון שהגדלת הקסטר תשפיע על הקמבר ?

 

שיגע אותי בעל המכון,אין להם עצבים למטורפים כמונו,חכה שהוא ישמע שאני מבקש לשבת באוטו:wink:

פורסם

מיאטהבוי - למה שלא תלך למכון שניב המליץ עליו, נראה שנפלת על מכון "ישראלי" ששכח שהלקוח תמיד צודק, ואם הוא מבקש משהו ספיציפי יש לבצע זאת.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
את הקאסטר אני לא כל כך זוכר לצערי...התוצאה שקבלתי הייתה-ההגה איבד את העברת הנתונים המדהימה שהיית לו לפני,בתחילה היה נראה לי שההגה הפך לחד יותר,אחרי נסיעת מבחן ארוכה יותר גיליתי שמבחינת החדות הוא לא השתנה אך מה שהתשנה זה שההגה הפך להיות "אנמי" ומעורפל (ספוגי משהו...)!!

 

בסוף הפרמטר שהוא כנראה בעל ההשפעה הרבה ביותר על התחושה בהגה - עד כמה ההגה "מתקשר", הוא הקאסטר.

 

פחות קאסטר, הגה יותר רך, עם פחות נטיה למרכוז כפונקציה של המהירות, ופחות תקשורת.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

אתן למכון הזדמנות נוספת,הובטח לי לשנות לפי דרישתי ללא תשלום,בסך הכל אני מטפל אצלו כבר כמה שנים עם עוד מכוניות,במידה ויוכל לספק את הסחורה מה טוב,אם לא אז נפלתי בכמה מאות שקלים.אני אמור לשבת באוטו על מנת לקבל תוצאות כמו שצריך,זה קצת מבאס שלא אוכל לפקח עליהם ולראות שעושים את המקסימום. הבחור אמר לי "שמע אי אפשר להגיע בשום אוטו לקסטר מעל ל 5 חוץ מגרמניות, ובמיאטה לא תוכל להגיע ליותר מ 3 וקצת",אני חושש שגם אם יוכל להגיע ל 5 הוא לא יעשה זאת על מנת לא לעשות לעצמו פאדיחה בלשון העם:wink:

פורסם
אני אמור לשבת באוטו על מנת לקבל תוצאות כמו שצריך,זה קצת מבאס שלא אוכל לפקח עליהם ולראות שעושים את המקסימום.

 

אפשרות שניה זה להביא איתך מישהו נוסף ששוקל בערך כמוך.

הוא ישב ברכב ואתה תפקח :-D.

(כמו שאחי, YONIMIATA עשה, אני ישבתי ברכב והוא היה מתחת לרכב :-D) .

 

בהצלחה.

פורסם

או יותר פשוט להביא משקולות במשקל שלך ... לאחיך לא אמורוה להיות בעיה להביא מהחדר כושר, כנראה שלגרור את אחיו פשוט יותר קל ;-)

פורסם

MB אתה אשכרה מצחיק אותי, כאילו אתה מנהל איתי מו"מ לגבי המספרים... :lol:

אלו המספרים, קיבלת אותם כבר כמה פעמים במהלך השרשור, הבחורצ'יק שאתה מטפל אצלו פשוט טועה, ניתן בהחלט להגיע למספרים באיזור של 5 מעלות ואפילו טיפה יותר (יצא לי לראות כבר מיאטות שהצליחו להגיע איתן ל-6).

 

Let's face it - אם המכון שאתה הולך אליו לא מצליח זה לא בגלל שאי אפשר אלא בגלל שהם לא יודעים איך.

 

חן - בל נשכח שהקאסטר הופך לקאמבר שלילי בזמן הפניית ההגה.

 

מוטי

פורסם

MM-R :wink: הוא מנהל איתי משא ומתן,יש לי הרגשה שהוא מתבאס שצריך לעשות שוב את הכיוון,אותי זה לא מעניין אני את שלי רוצה לקבל,מצחיק אותי שהוא טוען שבשביל קסטר 5 בטח עיקמו מתלים ושילדות של מיאטות. ביום שלישי אני מצויד בחבר שישב באוטו כאשר אני מפקח על הכיוון. מוטי,אני קונה לך כרטיס שתהיה נוכח בכיוון,מתאים? :lol:

פורסם
מוטי,אני קונה לך כרטיס שתהיה נוכח בכיוון,מתאים? :lol:

מילים כמו חול ואין מה לאכול :lol:...

 

יאצק, השינויים בלחצים אכן לא קרובים בהשפעתם לכמות השינוי שבאה עם השינוי בזוויות הגלגלים אבל היא פעולה חיובית כשלעצמה.

יכול מאוד להיות שהשינוי בזוויות יאפשר לך להרים מעט את הלחץ האופטימלי כדי לנצל את הצמיג אפילו יותר, ברמה שהאיזון הקודם פשוט לא איפשר.

 

מוטי


×
×
  • תוכן חדש...