Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

MM-R מה שבטוח לא עליך נכתב השיר "יאאלה לך הביתה מוטי",בדיוק ההפך,שחקת אותה מוטי8)

 

חזרתי ממכון פרונט,בעל המכון איש נחמד מאד אך אין לו סבלנות למטורפים בעלי דרישות מיוחדות:wink: הדו שיח התחיל ב"אין סיכוי להגיע ל קסטר 5 ויהי מה",אמרתי לו -תעשה את מה שאתה יכול אם תגיע ל2 מה טוב,4 גם טוב ,5 יהיה מעולה,הוא חייך וחשב שאני הוזה.אחרי כמה דקות כאשר הוא בשלב הכיוון ואני מעודד אותו מהצד:lol: צג המחשב קפץ לו בקלות לקסטר 5,הוא היה יכול גם להגיע ל 6,היה לו מעט לו נעים שמה שנקרא בשפת העם "יצא פארש",הם ירדו עלי יום לפני שאני הוזה ואין סיכוי להגיע ליותר מ 3 וקצת:idea:

 

בקיצור הגעתי לקסטר 5 בקלות,קמבר קדמי על 1- וכינוס 0,וקמבר אחורי גם כן על 1- וכינוס 0!!!

 

הקטע המצחיק היה שקבלתי את המלצתו של אח של יוני מיאטה והבאתי איתי חבר שישב באוטו,שהוא שמע שאני רוצה שהחבר ישב בפנים הוא כמעט הרביץ לי:wink: הוא אמר שלעולם לא שמע על אנשים שמושיבים בן אדם תוך כדי בדיקה,וטען שאם הוא יזוז הבדיקה תשתנה,בזה הוא דצק לפני הבדיקה בקשתי מהחבר לזוז מעט ואכן הנתונים השתנו,מסכן החבר,בקשנו ממנו לא לנשום ולא לזוז,הוא יש קפוא בתוך האוטו משהו כמו 20 דקות8) מה לא עושים בשביל לכוון את האוטו לפי המלצותיו של הדוקטור הגדול מוטי מיאטה.

ששאלתי אותו אם הוא מעונין שכרגע יש לו נתונים,ואחרי שראה שניתן להגיע אליהם אני אשלח אליו בעלי מיאטות הוא סירב,אין להם כח לנודניקים כמונו עם דרישות שמבחינתו נראות הזויות.

 

שאלה קטנטנה לסיום-האוטו חד כמו שרציתי,שאני נוסע בכביש ישר עם הגה ישר לחלוטין האוטו מושך מעט מעט שמאלה,בזמנו תמיד הייתי חוזר אחרי הכיוון פרונט למכון והוא היה מבקש ממני לסובב את ההגה ,והבחור היה משחק מעט עם הבורג של כיוון ההגה ונותן סטיה קטנה בהתאם לנתון שהייתי נותן לו אחרי סיבובון קטנטן. מוטי-לחזור אליו ולתת לו לכוון את הבורג של ההגה מעט על מנת שהאוטו יסע ממש בקו ישר שאני מחזיק הגה ישר?זה אכן מה שצריך לעשות על מנת לגרום להגה להיות ישר?

 

תודה על העזרה MM-R ,שחקת אותה:wink:

פורסם

חל שיפור.

שים לב שהכינוס מאחורה לא תואם את המספרים שלי עדיין, אני ממליץ על כינוס קל מאחורה (2 מ"מ טוטאל), אני מוכן להמר על זנב שובב למדי אצלך, אם אתה מתכנן להשאיר אותו בכיוונון הנ"ל כדאי מאוד מאוד שתלמד אותו בזהירות.

 

וכן, ההגה אמור להיות ישר.

 

מוטי

פורסם

לפני הכיוון הזנב היה מקשקש לו בקלות,היום הוא יותר נדבק ומעביר לי תחושה יותר טובה של מה קורה איתו בכל רגע נתון...דווקא נחמד לי שהוא יושב מעט פחות ,כיף לי לשחק עם הזנב:)

 

לגבי ההגה הישר שאלתי היא האם הכיוון שלו כרגע יתבצע על ידי הסטת ההגה לצד ו"משחק" של הבורג כיוון של ההגה,או שזה קשור לכיוון של המתלה(קמבר וקסטר),אני זוכר שבעבר הייתי יוצא גם כן לסיבוב התרשמות וחוזר לבעלן המכון עם פרטים לגבי סטיית ההגה במעט,הוא היה מבקש ממני להסיט את ההגה לצד והיה מכוון לי אותו עם מפתח...

פורסם

חשוב לי לקבל ממך מידע על מנת לבוא אליו בדרישה....המירכוז אכן מתבצע על ידי הטיית ההגה לצד וכיוונו עם מפתח?

פורסם

רוני, אל תעיק.

 

זה לא משנה איך הכיוונון מתבצע. זה תהליך פשוט שלוקח מעט זמן והמכון יודע לבצעו היטב.

קצת יכולים להתבאס עליך אבל זה בדיוק דקה אחת (אחרי שהם מחברים את מה שצריך לחבר). ופשוט מאוד.

 

קדימה


×
×
  • תוכן חדש...