Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן עכשיו הבנתי פחות או יותר ...... ולמה 2 מגברים יותר טוב ממגבר 1 ??

 

ואם מחברים 2 מגברים אז כאילו הרמקולים מתחלקים חצי למגבר הזה וחלק למגבר הזה כאילו נגיד אחוריים למגבר 1 וסאב וקדמיים למגבר 2??

 

למה זה יותתר טוב .... כי המתח מתחלק בפחות??

בעקרן זה עובד ככה,במידה ויש לך קופוננט מקדימה ורמקולים מאחורה,אז מגבר אחד הולך לארבע רמקולים, ומגבר אחד הולך לסאב,שזה יכול ליהיות מגבר שתיי יצאות, שאתה מגשר בינהם ועושה את זה ערוץ אחד, אתה יכול גם לשים את הרמקולים האחוריים מחוברים לרדיו דיסק ,ואת הקומפוננט מחובר למגבר ונישאר לך 2 ערוצים שהם הולכים לסאב.ויש עוד 1001 קומבינות.

כמו מגבר 5 ערוצים ואז רמקולים תופסים לך 4 וערוץ 5 לסאב אבל מגבר 5 ערוצים זה עסק יקר יחסית.קח לדוגמה אותי, לי יש מונו בלוק על הסאב, ועוד מגבר 2 יציאות שהולך לקומפוננט,וזה כי אין לי רמקולים אחוריים.

בברכה

:drinking: דיהוו לנוס טורבו.....

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזה מונו בלוק אם אפשר לשאול...

 

אז לדתכם במקום לשבור את הראש אני ילך למישהו שהוא מתקין מקצועי יביא לו את כל הדברים ויראה איך הוא עובד וככה אולי אני יבין וגם יהיה לי מערכת שמכוונת טוב

.??

פורסם
מזה מונו בלוק אם אפשר לשאול...

 

אז לדתכם במקום לשבור את הראש אני ילך למישהו שהוא מתקין מקצועי יביא לו את כל הדברים ויראה איך הוא עובד וככה אולי אני יבין וגם יהיה לי מערכת שמכוונת טוב

.??

יפה אמרת...

ומונו בלוק זה מגבר שהוא עם יציאה אחת,שאליו אתה מחבר את הסאב,ובדרך כלל זה מגבר חזק:lol: .

:drinking: דיהוו לנוס טורבו.....

פורסם

לפותח הת'רד

אתה יכול לקבל עוד מלא מלא המלצות (שברובם יהיו רכיבים שחלק כבר אמרו וימליצו לך על משהו אחר פה ושם) אבל כעיקרון ההחלטה היא שלך, ומה שיישמע לך טוב לאוזן תקנה!

אני מאמין שאם תפעל עם השכל ולא עם הרצון לבנות מערכת מהר, אז תהיה לך מערכת טובה שאתה תאהב. לאט לאט, כמו שאמרתי לך כבר.

 

בהצלחה! גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

טוב אז סבבה אני ישאל אנשים בזמן הקרוב מה יש להם למכור ואני יבוא להתייעץ פה איתכם אם שווה לקנות ונקווה לטוב...

 

תודה לכולם

פורסם

דבר ראשון בלי לזלזל לא נראה לי שבתור "חדש בעסק" (וזה כולל אותי) תצליח ישר לחבר את כל הדברים נכון (כי צריך להעביר כבלים מהמצבר לבגאז' ומהבגאז' לדלתות וכו') וחבל על הכסף והזמן שלך.

ובנוסף צריך לכוון את המגבר, שזה נשמע באמת פשוט וקל אבל יש דברים שרק ניסיון מלמד, ויש אנשים שזה המקצוע שלהם.

לך למתקין מקצועי תוסיף 200-300 ש"ח (כי חיווט ופיוז חייבים בכל מקרה) תצפה ותהנה.

פורסם
לפותח הת'רד

אתה יכול לקבל עוד מלא מלא המלצות (שברובם יהיו רכיבים שחלק כבר אמרו וימליצו לך על משהו אחר פה ושם) אבל כעיקרון ההחלטה היא שלך, ומה שיישמע לך טוב לאוזן תקנה!

אני מאמין שאם תפעל עם השכל ולא עם הרצון לבנות מערכת מהר, אז תהיה לך מערכת טובה שאתה תאהב. לאט לאט, כמו שאמרתי לך כבר.

 

בהצלחה! גיא.

צודק בהחלט..

ואני מציע לך לבוא להיתרשם השבת במפגש,ליראות דברים לשאול שאלות,

וזאת הדרך בכי טובה.

:drinking: דיהוו לנוס טורבו.....

פורסם

אני באמת ישתדל לבוא אני מקווה שחבר שלי יבוא איתי כי האוטו לא אצלי בנתיים יש לו מערכת מכובדת אני מאמין ..... ד"א מה עושים שם?

פורסם
אני באמת ישתדל לבוא אני מקווה שחבר שלי יבוא איתי כי האוטו לא אצלי בנתיים יש לו מערכת מכובדת אני מאמין ..... ד"א מה עושים שם?

מעשנים נרגילה :lol: בין היתר..

מתעדכנים במערכות של חברנו לפורום,מדברים, מכירים קצת את חבריי הפורום,מתייעצים לגביי מערכות. בקיצור תפור עלייך ליהיות שם.

בברכה2007.

:drinking: דיהוו לנוס טורבו.....

פורסם

קצת מצחיק לבוא למפגש של חברי פורום אודיו בלי מערכת .... אבל שוב אני אומר אני יעשה את כל המאמצים לבוא ואם אני יבוא אתם תזכו בנרגילה משהו ליגה ... מילה


×
×
  • תוכן חדש...