לפותח השרשור.
אני עבדתי בזיפות גגות הרבה מאוד זמן, ועבדתי עם החומר "פז קר",אני יכול להגיד לך שזה חומר יותר טוב בהרבה
מה"דיינמייט" שעולה כפול ומכופל.
הכל זיבולי מוח, החומר לא נוזל בשמש ולא שום דבר.
10 מטר פז קר עולה 200 שקל בערך, קח יריעה בגודל המתאים,תוריד לה את הנילון ליפני הכל.
שים את היריעה בשמש שעה בערך ותדביק לפח הרכב.
מנסיון זה נדבק יותר חזק מדיינמייט.
נ ב
לכל החכמולוגים שמייעצים בקשר ליריעות,מי שלא היתנסה בחומר שלא ידבר שטויות, שהחומר נוזל בשמש ועוד כל מיני.
החומר הזה נועד לשבת בשיא החום,ככל שחם יותר ככה הוא נדבק טוב יותר.
מקווה שעזרתי