Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר מעניין יותר עסק מאשר בן אדם פרטי.

מה התנאים לליסינג?נגיד לקנות 6 רכבים מסחריים.

כמה מימון מקבלים בקנייה בליסינג ואיזה תנאים?

מישהו יכול לענות מניסיון עבר?

פורסם

אבא שלי קנה לאימא שלי רכב מליסינג , המחיר נמוך ואתה קונה את הרכב מטופל היטב אתה יכול לדרוש הסטוריית טיפולים שנעשו לרכב , זה עדיף מלקניות רכב יד שלישית או שניה, כי המחיר שחברת הליסינג קונה את הרכב הוא מאוד זול, יחסית למחיר שאדם פרטי הולך לחברה מסויימת. דוגמה, פיאט, וקונה רכב חדש ,הוא משלם מלא .

 

אבל הליסינג מקבלות הנחה משמעותית, כי הם קונות כמות של רכבים, וגם ככה יורד לרכב הערך, עם השנים,במיוחד בשנתיים שלוש הראשונות,

 

ואז יוצא שאתה קונה רכב יחסית חדש, שנה עד שנתיים מקסימום על הכביש, במחיר ממש נמוך, יחסית לזה שתקנה את אותו הרכב, מפרטי, שקנה את הרכב מהחברה (כשהרכב היה עם 0 ק"מ).

 

העיקון זהה לגבי חברת השכרה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

תיכף יבואו כל המתלהמים שיספרו לך איך כל רכבי הליסינג הם כבשים שחוטות ואיך שעשו מכולם ג'יפים ועשו בהם את האיסוזו צ'לאנג'. איך שלכל ההיטקיסטים יש ילדים בני 18 שלקחו את האוטו וזיינו לו את הצורה... אבל לפני שהם יבואו, תרשה לי להוסיף שיקול בעד הליסינג:

אני מחפש עכשיו רכב, ברמת מחיר שאין בחברות הליסינג, ותן לי לספר לך - מכיר את השירשור בנעוץ "דוגמאות על רמאויות"? כבר נתקלתי בכל הרמאים האלה, והיד עוד נטויה. אין לך מושג כמה קשה למצוא רכב מאדם פרטי שאינו נוכל.

 

בקנייה מחב' ליסינג גדולה ומכובדת- יש לך לאן לחזור במקרה של תקלה, חלקן אף מציעות אחריות לתק' זמן כלשהי.

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
אבא שלי קנה לאימא שלי רכב מליסינג , המחיר נמוך ואתה קונה את הרכב מטופל היטב אתה יכול לדרוש הסטוריית טיפולים שנעשו לרכב , זה עדיף מלקניות רכב יד שלישית או שניה, כי המחיר שחברת הליסינג קונה את הרכב הוא מאוד זול, יחסית למחיר שאדם פרטי הולך לחברה מסויימת. דוגמה, פיאט, וקונה רכב חדש ,הוא משלם מלא .

 

אבל הליסינג מקבלות הנחה משמעותית, כי הם קונות כמות של רכבים, וגם ככה יורד לרכב הערך, עם השנים,במיוחד בשנתיים שלוש הראשונות,

 

ואז יוצא שאתה קונה רכב יחסית חדש, שנה עד שנתיים מקסימום על הכביש, במחיר ממש נמוך, יחסית לזה שתקנה את אותו הרכב, מפרטי, שקנה את הרכב מהחברה (כשהרכב היה עם 0 ק"מ).

 

העיקון זהה לגבי חברת השכרה.

 

אבל אני מחפש מימון.

קנייה בליסינג=מימון של החברה המוכרת אחוז מסויים מעלות הכוללת של הרכב?

פורסם

כעסק שקונה רכבים ומחזיק כמות דומה לשלך אף פעם לא הגעתי למצב שהליסינג השתלם.

 

כעיקרון ברוב העיסקאות אתה משלם 6 תשלומים אחרונים מראש וכל השאר הוא המימון שלהם. החיסרון הוא שאחרי 3 שנים אתה נשאר בלי כלום כך שלא ניתן להחליט למשל שעוד לא כלכלי עבורך להחליף את האוטו או שאין לך יכולת באותו הרגע להיכנס להתחייבות חדשה.

 

אני תמיד בחרתי בסוף באופצית המימון הבנקאי (80%) כשהרכב בבעלותי ואני מחליט איך ואיפה לטפל בו וכמה להחזיק אותו. נקודה נוספת היא שאף חברת ליסינג לא הציגה איזה שהוא ביטחון לכך שהם לא יפשטו את הרגל יום אחרי שחתמתי איתם את העסקה ואני אשאר בלי הכסף ובלי האוטו.

 

אל תשכח עוד נקודה חשובה והיא נושא הגבלת הקילומטרז' שיש לליסינג.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני מחפש עכשיו רכב, ברמת מחיר שאין בחברות הליסינג, ותן לי לספר לך - מכיר את השירשור בנעוץ "דוגמאות על רמאויות"? כבר נתקלתי בכל הרמאים האלה, והיד עוד נטויה. אין לך מושג כמה קשה למצוא רכב מאדם פרטי שאינו נוכל.

 

זו בדיוק החוויה שעוברת גם עליי עכשיו שגורמת לי לשקול מחדש את כל עניין ההשכרה/ליסינג/טרייד-אין, או כמו שאיבחן סוכן מכירות באחד המגרשים: "יש לך תקציב ביניים, זה יותר קשה מלמצוא רכב זול"

פולו 75 כ"ס החדשה 2001 אוטו' 8)

אוסטין מטרו 1.3 מודל 89' וממשיכה לנוע (קדימה, אחורה, לצדדים ומעלה-מטה) נמכרה לרש"פ

פורסם

הליסינג מתחלק לשתי סוגים:

1.מימוני-כלומר מימון הרכב שכולל כגון הלוואה שאתה לוקח מהם לצורך קנית הרכב .

2.תיפעולי-כלומר תשלום בכל חודש על הרכב שהתשלום כולל בתוכו את מחיר הרכב אחזקתו וביטוח. לא כולל דלק.

3. אני ממליצ לך לפנות לחברות הליסינג ולשאול את כל השאלות הללו ואז תראה בעצמך מה עדיף לך .

מקווה שעזרתי.

מומלץ לפנות לחברות הגדולות כגון: שלמה סיקסט,אלבר,וכו'.

את מספרי הטלפון אתה יכול להשיג בקלות הם כתובים מאחור על כל רכב ליסינג.

zx 1.8 coupe

פורסם

לי היה ליסינג מימוני במשך 4 שנים (החלפתי רכב באמצע),

קודם כל העצה הכי טובה כבר ניתנה לך - תפנה לחברות השונות ותקבל הצעות מחיר,

אבל מנסיוני :

יתרונות הליסינג המימוני על פני הלוואה בנקאית :

1. לא לוקח כסף מקו האשראי הבנקאי.

2. אפשרות באמצע תקופה לשדרג / להחליף.

3. עדיפות מבחינת ההתיחסות מול מס הכנסה כי אתה מכיר בהוצאה החודשים במלואה על הרכב בעוד שברכישה אתה מכיר רק ב 1/7 בשנה.

 

חסרונות :

1. הרבה יותר יקר מהלוואה בנקאית.

2. היד הראשונה של הרכב הינה ליסינג.

 

בסה"כ זהו מימון חוץ בנקאי בתנאים מסויימים.

 

לגבי תפעולי - לא ביצעתי אז אני יכול לרשום דברים בדיוק כמוך, כלומר מהמותן בלבד.

 

בברכת שבוע טוב

פורסם

יתרונות הליסינג המימוני על פני הלוואה בנקאית :

1. לא לוקח כסף מקו האשראי הבנקאי.

2. אפשרות באמצע תקופה לשדרג / להחליף.

3. עדיפות מבחינת ההתיחסות מול מס הכנסה כי אתה מכיר בהוצאה החודשים במלואה על הרכב בעוד שברכישה אתה מכיר רק ב 1/7 בשנה.

 

 

1. קח מימון לא מהבנק שבו מתנהל החשבון שלך (אני משתמש בשירותי בנק ירושלים).

2. אם קנית את הרכב אתה חופשי למכור אותו, להחליף אותו או לשרוף אותו מתי שבא לך.

3. היום אין הבדל בהתיחסות מס הכנסה.

 

בנוסף בליסינג מימוני יש לך מגבלות בתחום הביטוח והטיפול כמו למשל התחייבות לתקן את הרכב רק בחלפים חדשים ומקוריים (יכול להיות יקר במקרה של פנס שהלך או במקרה של תיקוני פחחות במחירים שלא שווה לערב את הביטוח).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
1. קח מימון לא מהבנק שבו מתנהל החשבון שלך (אני משתמש בשירותי בנק ירושלים).

2. אם קנית את הרכב אתה חופשי למכור אותו, להחליף אותו או לשרוף אותו מתי שבא לך.

3. היום אין הבדל בהתיחסות מס הכנסה.

 

בנוסף בליסינג מימוני יש לך מגבלות בתחום הביטוח והטיפול כמו למשל התחייבות לתקן את הרכב רק בחלפים חדשים ומקוריים (יכול להיות יקר במקרה של פנס שהלך או במקרה של תיקוני פחחות במחירים שלא שווה לערב את הביטוח).

1. אתה יכול לקחת גם מימון בשוק האפור, רוב החברות והעסקים לא מתחילים לפתוח חשבונות בריבוי בנקים, זה אחד הסימפטומים של עסק שלא רוצה שיראו שהוא בהפסדים אז הוא "מגלגל" את הכסף בין הבנקים.

2. אצלי אחרי שנתיים נמאס לי מהליסינג, החזרתי אותו ע"פ המחירון לחברת הליסינג ולקחתי אחר.

3. בהחלט יש הבדל, לפחות אצל הרו"ח שלי יש הבדל.

4. לא יודע מהיכן הבאת את ההתחייבות לתיקון, הרי בסעיף 2 שלך אתה רשמת שניתן לשרוף את הרכב !!!, אתה יכול לתקן היכן שאתה רוצה (לפחות בליסינג שלי)

 

באופן עקרוני אני מאוד לא ממליץ על ליסינג... אבל יש לו יתרונות.

 

בברכת שבוע טוב

פורסם

מה הקשר לשוק אפור או פתיחת חשבונות נוספים?

 

מימון לרכב לוקחים כמו כל מימון אחר אצל מי שנותן את התנאים הטובים ביותר. אני עובד עם בנק אחד בהכל פרט למימון רכישות רכבים שאותו בד"כ אני עושה אצל בנק ירושלים (תמיד נותן זכות סירוב לבנק שלי אבל עד היום הוא לא הצליח לתת את התנאים שלהם. בנק ירושלים הוא גם לא בנק מסחרי ואין בו חשבונות עובר ושב) ופקדונות שגם כאן אני עובד עם מי שנותן לי את המקסימום.

 

כבעלים של הרכב ברגע שנמאס לי ממנו אני מחליף אותו למה שאני רוצה ואצל מי שאני רוצה בלי תלות בחברת ליסינג מסויימת שאני חייב לקחת את המשך העסקה אצלה ללא יכולת לעבור לאפיק מימוני אחר.

 

תבדוק שוב אצל הרו"ח שלך. אתה מקבל הכרה מלאה מסכום החשבונית השנתית ואני מקבל הכרה חלקית מכל מחיר האוטו כך שמוכר לנו אותו הדבר.

 

כבעלים של האוטו אני יכול לעשות מה שאני רוצה אבל כשאתה מדבר על ליסינג מימוני החברות שאיתן הגעתי למשהו שהיה קרוב לסגירה הכניסו בחוזה סעיפים כגון התחייבות לטפל רק במוסך היבואן ושימוש רק בחלפים חדשים ומקוריים (חלקם אפילו הכניסו רשימת סוכני ביטוח שאיתם אני חייב לעבוד) תוך שאיש המכירות אומר בע"פ שסעיפים האלה לא נאכפים (אבל לא הסכים למחוק אותם).

 

לליסינג יש יתרון לציי רכב גדולים של לפחות 10 רכבים. פחות מזה ברוב המקרים זה לא כלכלי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...