Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהתקנה עולה, שהחובה (גם של הסרת המדבקות הישנות) חלה על מכון הרישוי ולא על הנהג.

 

בפעם הרבעית לפחות, התקנה במלואה :

 

למי שמעוניין - הנה תקנה 274(כמעט במלואה):

 

 

א.מצא בוחן רכב כי נתקיימו ברכב הנבדק כל התנאים שבתקנות 271,272,273 א´,ב´ ו-ג´(טסט)ידביק בצידו הימני העליון של החלון הקד´ של הרכב תוית שבה יצוין החודש לחידוש הרישיון,יחתים את רישיון הרכב בחותמת כשירות לתנועה וידביק עליו את ספח התוית שהודבקה על חלון הרכב כאמור.

 

1.ברכב ללא שמשה קד´(דו-גלגלי,גרור/נתמך וכד´)תודבק התוית בחזית הרכב בצד ימין למעלה במקום בולט.

2.הפעולה תחזור ותתבצע מידי שנה במסגרת הטסט ובאחריות המכון להסיר את התוית של השנה הקודמת ולהדביק את התוית החדשה.

 

 

ב. רכב חדש

 

1.תוית החלון לרכב חדש תונפק ע"י מוסך הרישוי של יבואן הרכב בעת ביצוע מבחן רישוי ורישום ראשוני.

 

2.רכב חדש אשר ברישיונו רשום כי הוא פטור ממבחן שנתי תונפק תוית חלון בצבע המתאים לשנתו השנייה.

 

ג.רכב מיושן

 

רכב מיושן המבצע מבחן שנתי פעמיים בשנה יקבל תוית חלון שתהייה תקפה לחצי שנה בלבד.

 

ד.לא רלוונטי

 

ה.אובדן מדבקה

 

בעל רכב שמסיבה כל שהיא איבד את תוית החלון יציג את רישיון הרכב או כפל הרישיון שבו מצויין מועד מבחן הרישוי.

המכון יבצע בדיקת זיהוי(מנוע,שלדה,לוחית רישוי)וינפיק תוית חדשה.

 

ו.בקרה ודיווח-לא רלוונטי.

 

 

פורסם
מאיר זה מה שמופיע אצל בוחני הרכב כאשר הרכב צריך לעבור טסט?

 

 

 

ל'

את התשובה הזאת אני לא יודע ולא רוצה לתת לך תשובה מתוך ניחוש .

אבל ההיגיון שלי אומר כי עכשיו הרכב אמור לקבל מדבקה חדשה , אז למה לבוחן לבדוק אם יש מדבקה ישנה?

לגבי מי שהוסיף את הסעיפים אני חושש כי הם בטלים כבר .

יש לי אוגדן מעודכן (30-5-2006 העידכון האחרון) ולא מופיעים תתי הסעיפים.

(אשמח לדעת באם ישנה טעות אצל המו"ל).

 

ירון מאיר

פורסם

מאיר, אני משער כי התקנה שצוטטה על-ידך לקוחה מתוך האוגדן לתקנות התעבורה.

התקנה שאני מצטט לקוחה מתוך האוגדן לבחינת רכב ומכאן נובעים ההבדלים.

לאנשים המשתמשים באוגדן תקנות התעבורה אין כל צורך בתתי הסעיפים המיועדים למכוני הרישוי והעוסקים באופן הפעולה במכון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...