Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

לא מזמן עברתי טסט עם הקורטינה שלי וקיבלתי את המדבקה שאומרת עד מתי יש טסט לרכב.

 

רציתי לדעת,אם יש חובה מוחלטת להדביק אותה על השמשה?,או שמא היא באה לטובת הנהג בלבד.

 

 

בתודה מראש,

לירון

פורסם
חובה.

עברתי על נוסח האישומים- עבירות תעבורה, ולא מצאתי שום סעיף שיכל להאשים את הנהג בנהיגה ללא המדבקה הנ"ל.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מנסיון - מעולם לא הדבקתי מדבקה של טסטים, נעצרתי יותר מפעם או פעמיים [ככה זה כשאתה נוהג ב-E30 שחורה עם אדידס תלויה מהפגוש האחורי]

 

ולמרות שמספר פעמים שאלו אותי למה אין מדבקה של טסט - מעולם לא התעקשו איתי כשראו שלרכב יש רשיון בתוקף.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון, רוצה לדעת אם המדבקה חובה ? בפעם הבאה שהשוטר ישאל אותך,למה אין מדבקה,אמור לו

זה לא עניינך. :-D

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אם הדבר עקרוני מאוד , שמור את המדבקה יחד עם הרישיון שבתוקף , אך אני מאמין שיותר חשוב לשוטר שיעצור אותך העובדה שהרשיון בתוקף , ולאו דווקא המדבקה .

 

אבל , לך תדע . המשטרע בארץ . :roll:

פורסם

אני נעצרתי אצל אחד מבודקי הרשיונות, המדבקה היתה ביחד עם הרשיונות.

הם לא היו מוכנים לעזוב אותי עד שאני אשים את המדבקה בטענה שהיא חובה.

 

אז כן , לצערנו לחלקם זה עקרוני מאוד

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לפי תקנה 274 לתקנות התעבורה:

"מצא בוחן רכב כי נתקיימו ברכב נבדק כל התנאים שבתקנות 271 ,272 ,273 , 273א ,273ב, ו 273ג , ידביק בצידו הימני העליון של החלון הקדמי של הרכב תווית שבה יצויין החודש לחידוש הרישיון,

יחתים את רישיון הרכב בחותמת כשירות לתנועה וידביק עליו את ספח בתווית שהודבקה על חלון הרכב, כאמור."

 

ירון מאיר

פורסם

מאיר זה מה שמופיע אצל בוחני הרכב כאשר הרכב צריך לעבור טסט?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אצלי גם היה מקרה שחייבו אותי לשים את המדבקה.

איזה שוטר החליט להטפל אליי, השלט של הנהג חדש כל הזמן נפל לי אז שמתי אותו מאחורי האור של הברקס - השוטר החליט שזה לא בסדר כי אני מסתיר את האור ברקס (נו באמת, השלט כמעט שקוף ויש עוד שתי מנורות ברקס רגילות) אז אמרתי לו שזה כל הזמן נופל.

 

פתאום הוא התחרפן וצעק "מה זה?! אין לרכב טסט?!" (שהרישיון ביד שלו כן?)

"יש לו טסט הרישיון אצלך..."

"אז איפה המדבקה?"

אני מוציא את המדבקה מתא הכפפות ומראה לו

"מה היא עוזרת לי שהיא שם? למה היא לא מודבקת על השמשה?"

"אני חייב?"

"לא, אתה יכול לקבל דו"ח במקום"

אני כמו ילד טוב הדבקתי את המדבקה והוא ממשיך להציק לי לגבי השלט

אז אמרתי לו שזה נופל התשובה הגאונית שלו "תדביק את זה מצידי"

אז עניתי לו "יש לך דבק מגע?"

"אל תתחצף"

אז שמתי שם את התיק שלי ונסעתי ואחרי זה החזרתי את זה.

 

למזלי אני כבר לא נהג חדש ככה שלא יצא לי להתקל בשוטרים מציקים.

 

נ.ב

איך זה יכול להיות חובה בטסט אם נותנים לך את המדבקה רק אחרי הטסט?

פורסם
ידביק בצידו הימני העליון של החלון הקדמי של הרכב תווית שבה יצויין החודש לחידוש הרישיון.

החוק לא מתייחס לרכב, שאין לו חלון קידמי?

 

לגופו של עיניין - חובה להדביק מדבקה. חובה גם להסיר את כל המדבקות של השנים הקודמות, מה שהרבה אנשים לא עושים.

זה, שלא תמיד אוכפים את התקנה, לא אומר שהיא לא קיימת .

 

 

פורסם
בוחן רכב...ידביק עליו את ספח בתווית שהודבקה על חלון הרכב, כאמור.
זו לא נשמעת לי תקנה המחייבת את הרכב או את הנהג אלא את הבוחן בלבד.

לפי מה שאני מבין מזה, במידה ואין מדבקה על השמשה המכון שחתם על הרשיונות והחזירם לבעל הרכב הוא הנושא באשמה.

במידה ולא הודבקה מדבקה והיא איננה ברשותו של הנהג (איבד אותה, נניח). האם יש תקנה שתיתן לשוטר עילה לרשום דו"ח או לחייב נהג לחזור למכון רישוי ולהוציא רשיונות ומדבקה חדשים?

מישהו מכיר דבר כזה?

פורסם
החוק לא מתייחס לרכב, שאין לו חלון קידמי?

 

לגופו של עיניין - חובה להדביק מדבקה. חובה גם להסיר את כל המדבקות של השנים הקודמות, מה שהרבה אנשים לא עושים.

זה, שלא תמיד אוכפים את התקנה, לא אומר שהיא לא קיימת .

ברור שצריך להוריד את המדבקות. הן מסתירות את שדה הראיה.

×
×
  • תוכן חדש...