Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יש לי בעיה מאוד מוזרה ברכב והיא כאשר אני שומע מוזיקת האוס ומגביע עד לשלב מסוים המגבר נכנס לפרוטקשין (מצב הגנה) וכאשר אני שומע מוזיקה רגילה כמו היפ הופ רפ וכו... אני יכול להגביע כמעת עד הסוף ולשמוע שעות..

מישהו יודע אוליי ממה נובעת הבעיה?

 

הרכיבים שלי הם

 

מערכת פיוניר

סאב פיוניר

ורמקולים 6על 9

ומגבר לא יודע של מה רשום עליו "1400"וואט

המגבר מחזיק לי את הרמקולים והסאב

פורסם

חשוב שתגיד איזה מגבר זה, כי אם מדובר במגבר סיני וזול אז נראה לי שהמגבר בעצמו הוא הבעיה.

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם

הנחת את הGAIN של הסאב, או את ה BASS_BOST ככל שיש כזה, ו/או גם ו/או לחילופין, את הלאודנס במכשיר אם חזק מדי.

זה בתנאי שאין כשל ברכיבים, והתקנה ראויה.

אם יש לך "סאבסוניק" פילטר, הפעל אותו!!!, אני מניח שבמגבר שיש לך, אין כזה, אז התעלם מהערה זו.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בפעם הבאה, תקרא את הMANUAL ותשאל לפני שאתה מרכיב את הרכיבים!

כנ"ל לגבי המתקין שלך, אם יש כזה!

נמאס מכל ההתקנות הלא ראויות הללו!

לא ניתן לגשר מגברים פשוטים לסאב בעוצמות גבוהות ובהתנגדויות נמוכות (2 אוהם וכו'). תקראו ותלמדו.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

זה לא בדיוק נכון זה ניתן אבל העומס שנוצר על המגבר מביא אותו לגבולות ומגביל אותך בעוצמה של המערכת

ודבר שני צאו כבר מהסרט סיני = זבל

כי יש הרבה חברות שמייצרות את הרכיבים שלהם בסין או יפן או תאילנד וכדומה

חברות עממיות כמו: JBL, ROCKFORD, KICKER,KENWOOD, PIONNER

והם לא כאלה זבל נכון שהם לא ברמה הכי גבוהה אבל הם מספקים לפי המחיר שלהם

פורסם
זה לא בדיוק נכון זה ניתן אבל העומס שנוצר על המגבר מביא אותו לגבולות ומגביל אותך בעוצמה של המערכת

ודבר שני צאו כבר מהסרט סיני = זבל

כי יש הרבה חברות שמייצרות את הרכיבים שלהם בסין או יפן או תאילנד וכדומה

חברות עממיות כמו: JBL, ROCKFORD, KICKER,KENWOOD, PIONNER

והם לא כאלה זבל נכון שהם לא ברמה הכי גבוהה אבל הם מספקים לפי המחיר שלהם

 

לא יודע מה להגיב להודעה שלך , אבל הייתי חייב לצטט , הודעה כזו חובה לקרוא פעמיים.

 

אם על המגבר רשום 1400 וואט הוא בטח חזק , לא?

 

רציתי לשאול אם הסאב הוא שני סלילים ושל כמה אום , אבל זה בטח לא ייענה בשאלת תמיהה.

תנסה לעשות כמה דברים.

 

תנתק את הסאב, תשמע את המוזיקה שאתה שומע כאשר המגבר מתנתק.

לא מתנתק?

תעבור לניתוק הרמקולים וחיבור הסאב בלבד , תשמע שוב את המוזיקה שאתה שומע.

לא מתנתק?

 

אם המגבר נכנס למצב הגנה כאשר שני האלמנטים מחוברים , כנראה שהוא לא עומד בעומס.

 

אם הוא מתנתק רק כאשר הסאב מחובר :arrow: , כנראה שהסאב לא מתאים למגבר.

 

שקול התאמת סאב אחר , החלפת המגבר 4 ערוצים לאחד רציני, שינוי טעם במוזיקה או הוספת מגבר נוסף ייעודי לסאב.

 

וכן , סיני = זבל

 

אולי זה רק אני , אבל לחיות בסרט זה כיף.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...